;
coinex

بازیگران اسپین آف سریال ویچر مشخص شدند

سریال ویچر از محبوبترین آثار سالیان اخیر نتفلیکس بوده که طرفدران انتظار فصل دومش را دارند. اما نتفلیکس اخیرا اسامی بازیگران اسپین آف سریال ویچر را مشخص کرده است.

شبکه نتفلیکس خبر از حضور بازیگر های بیشتری در سریال The Witcher: Blood Origin داد و اسامی کارگردان های این سریال را نیز منتشر کرد. این شبکه که در حال ساخت اسپن آف سریال ویچر است در جدید ترین خبری که از آن منتشر کرده است از حضور ده بازیگر جدید خبر داده است.

بازیگران اسپین آف سریال ویچر مشخص شدند

داستان این سریال در همان جهان سریال The Witcher جریان دارد، اما اتفاق های آن ۱۲۰۰ سال پیش از گرالت از ریویا رخ خواهد داد و تمرکز آن روی خلق اولین ویچر می باشد. در این فیلم، جهان هیولا ها، انسان‌ها و الف‌ ها قرار است با هم یکی گردد تا اولین ویچر را خلق کنند.

بازیگران جدید این سریال شامل لنی هنری در نقش بالور، میرن مک در نقش شاهدخت مروین، ناتانیل کورتیس در نقش سیندرل، دیلن مورن در نقش Uthrok One-Nut، جیکوب کالینز لوی در نقش اردین، لیزی انیس در نقش زاکاره، هیو نوولی در نقش کالن، فرانچسکا میلز در نقش ملدوف، ایمی ماری در نقش فنریک و زک وایات در نقش Syndril هستند.

بازیگران اسپین آف سریال ویچر مشخص شدند

به زودی ساخت این سریال جدید در بریتانیا شروع می شود. از بازیگران سابق این سریال می توان لورنس اوفرین در نقش فیال، سوفیا براون در نقش ایل و میشل یئو در نقش سیان نام برد.

این سریال قرار است در ۶ قسمت تولید و پخش شود که سازندگان آن، دکلان دبارا و لورن اشمیت هیسریش و نویسندگان آن بارا و هیسریش هستند.

مشاور این سریال، آندری ساپکوفسکی و کارگردان های سارا اوگورمن (برای قسمت های اول، چهارم و ششم) با سابقه کارگردانی سریال The Last Kingdom، سریال Cursed و فصل دوم سریال The Witcher به‌ همراه ویکی جیوسن (برای قسمت های دوم، سوم و پنجم) با سابقه کارگردانی فیلم Close هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بازیگران اسپین آف سریال ویچر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

خبرنگار: ریحانه مرشدی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر