;
coinex

دانلود رایگان قسمت 4 دانشگاه پلیس بدون سانسور

سریال Police University یکی از جدیدترین سریال‌های کمدی کره‌ای است. برای دانلود رایگان قسمت 4 دانشگاه پلیس بدون سانسور همراه ما باشید.

سریال‌های کمدی کره‌ای همیشه بین کیدرامایی‌ها محبوب بوده است. دانشگاه پلیس یک سریال کمدی کره ای است که حوادث و اتفاقات آن در یک دانشگاه پلیس ملی اتفاق می‌افتد. این سریال دارای فضایی طنز و کارآگاهی است و در این 3 قسمت پخش شده توانسته توجه تماشاچیان را به خود جلب کند. از این رو در ادامه قصد داریم این سریال و بازیگران آن را معرفی کرده و سپس لینک دانلود سریال دانشگاه پلیس قسمت چهارم با زیرنویس چسبیده را در اختیار شما می‌گذاریم.

دانلود رایگان قسمت 4 دانشگاه پلیس بدون سانسور

سریال دانشگاه پلیس یکی از بهترین سریال های کره ای 2021 در ژانر کمدی، عاشقانه، جوانان و درام  بوده و هر هفته در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه از شبکه KBS2 پخش می‌شود. دانشکده پلیس داستان یک کارآگاه سابق پرشور به نام یو دونگ من (چا تا هیون) را بیان می‌کند که 20 سال سابقه کار در بخش‌ها و پرونده‌های مختلف جنایی را دارد و اکنون پروفسوری در دانشگاه پلیس ملی کره است.

او با هکر و دانشجویی به نام کانگ سون هو (با بازی Jung Jin Young)  آشنا شده و در نهایت این دو برای بررسی پرونده با هم همکاری می‌کنند. کمی بعدتر دانشجوی دیگری به نام او کانگ هی (با بازی Krystal Jung) به آنها اضافه می‌شود.

دانلود رایگان قسمت 3 دانشگاه پلیس بدون سانسور
دانلود سریال دانشگاه پلیس قسمت چهارم / دانلود سریال کره ای دانشگاه پلیس / دانلود سریال Police University قسمت چهارم

این درام به عنوان یکی از بهترین سریال های کره ای کمدی تعارضات و تعاملات واقع بین استاد دانشگاه و دانش آموزان آشوبگر او را به تصویر می‌کشد که تمام آنها می‌خواهند به عنوان افسر پلیس رویاهای خود را دنبال کنند.

در این سریال بازیگرانی همچون چا ته هیون (Cha Tae-hyun)، جونگ جین یونگ (Jung Jin-young) عضو B1A4 و کریستال (Krystal Jung) حضور دارند و کارگردانی این سریال را یو کوان مو و نویسندگی آن را مون جونگ مین انجام داده است. چا ته هیون در نقش Yoo Dong-man قبلا در سریال‌های تیم بولداگ، آشوب زن و شوهری و بهترین اجرا حضور داشته است.

جونگ جین یونگ نیز در این سریال نقش Kang Seon-ho را بازی کرده و قبلا نیز در سریال‌های عشق اول من فصل اول و دوم و همینطور عشق در مهتاب هنرنمایی کرده است. کریستال نیز نقش Oh Kang-hee را بازی کرده و او قبلا در سریال‌های جست و جو، بازیکن، دفترچه زندان و عروس خدای آب حضور داشته است. حال در ادامه لینک دانلود سریال کره ای دانشگاه پلیس را در اختیار شما می‌گذاریم.

دانلود سریال دانشگاه پلیس قسمت چهارم

دانلود رایگان قسمت 3 دانشگاه پلیس بدون سانسور
دانلود رایگان قسمت 4 دانشگاه پلیس بدون سانسور / دانلود سریال کره ای Police University / دانلود سریال Police University قسمت چهارم
  • نام  سریال: دانشگاه پلیس (Police University)
  • محصول: 2021 کره جنوبی از شبکه KBS2
  • ژانر: کمدی، عاشقانه، جوانان، درام
  • قسمت ها: 16
  • روز های پخش: دوشنبه و سه شنبه
  • بازیگران: Cha Tae Hyun, Jung Jin Young, Krystal

لینک دانلود سریال Police University قسمت چهارم از کانال تلگرام

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 4 دانشگاه پلیس بدون سانسور چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر