;
coinex

پرفروش ترین بازی 2021 کدام عنوان است؟

به نظر شما پرفروش ترین بازی 2021 کدام عنوان است؟ تحلیلگر NPD، می گوید بازی های سال 2021 توانایی رقابت با نسخه جدید Call of Duty را ندارند.

بعد از بحث های مختلف، بازی Call of Duty: Vangurad به صورت رسمی معرفی شد. این بازی توسط استودیو Sledgehammer Games ساخته شده است. و تیزر کوتاهی از آن هم پخش شده است. و قرار است فردا ساعت 22:00 به صورت کامل رونمایی شود.

تحلیل گران صنعت بازی از همین حالا مشغول تخمین زدن میزان موفقیت این بازی هستند. با توجه به سابقه خوب کمپانی سازند ندای وظیفه و طرفداران پرشمار این سری بازی ها، انتظار آینده خوبی برای آن می رود. در همین زمینه یکی از معروف ترین تحلیل گران نظر خود را اعلام کرده است.

پرفروش ترین بازی 2021 کدام عنوان است؟

مت پیسکاتلا، تحلیلگر موسسه NPD، بعد از معرفی رسمی بازی Call of Duty: Vanguard در توئیتی نوشت:

پیش‌ بینی کرده ام که بازی Call of Duty: Vanguard پرفروش‌ترین بازی سال ۲۰۲۱ در آمریکا می شود. می‌دانم، شما از پیش‌ بینی من خیلی شوکه شده‌اید!

پرفروش ترین بازی 2021 کدام عنوان است؟

علت پیش بینی پیسکاتلا، سابقه خوب این بازی در تبدیل شدن به پرفروش ترین در سال های متفاوت بوده است. به صورتی که در یک دهه اخیر، عناوین مختلف این مجموعه بازی توانسته است هر سال پرفروش‌ترین بازی باشد. البته جز سال های 2013 و 2018، که در آن سال ها بازی های GTA V و Red Dead Redemption پرفروش ترین بودند.

مجموعه بازی های کالاف از همان اولین نسخه که در سال 2003 منتشر شد، توانست به جایگاه خوبی دست پیدا کند.  چندی پیش، موسسه اکتیویژن آمار فروش این مجموعه را بیش از 400 میلیون نسخه اعلام کرد. که رقم بسیار خیره کننده ای است.

بدون تردید با از راه رسیدن نسخه جدید بازی کالاف دیوتی، این تعداد، افزایش چشمگیری پیدا خواهند کرد. اما این نکته را هم باید در نظر گرفت که کالاف امسال رقبای بزرگ و سرسختی همانند: Battlefield 2042 و Halo Infinite دارد، که نمی توان آن ها را دست کم گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پرفروش ترین بازی 2021 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر