;
coinex

اولین تصاویر فصل پنجم سریال The Crown منتشر شد

اولین تصاویر فصل پنجم سریال The Crown توسط شرکت نتفلیکس منتشر شد. در این تصاویر بازیگران جدید این سریال نیز مشخص شده است.
این بازیگران جدید در این تصاویر شامل الیزابت دبیکی (Elizabeth Debicki) در نقش شاهدخت دایانا و دومینیک وست (Dominic West) در نقش شاهزاده چارلز از فصل پنجم سریال تاج (The Crown) می باشد.

اولین تصاویر فصل پنجم سریال The Crown منتشر شد

طی ماه گذشته ساخت فصل پنجم این سریال در جریان بوده است. داستان این سریال، درباره مشهورترین خانواده در تاریخ بریتانیا می‌باشد. بازیگر نقش شاهزاده چارلز در فصل سوم و چهارم این سریال جاش اوکانر (Josh O’Connor) بوده است اما در فصل پنجم، دومینک وست این نقش را بازی می کند.

در فصل چهارم سریال تاج نیز، نقش شاهدخت دایانا را اما کورین (Emma Corrin) بازی کرده و در فصل پنجم، این نقش را الیزابت دبیکی بازی خواهد کرد. داستان این سریال، زندگی ملکه الیزابت دوم از زمان عروسی‌اش در ۱۹۴۷ تا اوایل قرن بیست و یکم را روایت می کند.

در فصل چهارم آن تاکید بیشتر بر روی دایانا و ورودش به خاندان سلطنتی بود که با این حساب فصل پنجم سریال به جنجال های ازدواج او با شاهزاده چارلز خواهد پرداخت. احتمالا فصل پنجم سریال داستان سال‌های دولت جان میجر از سال ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۷ را روایت می کند و به ازدواج‌های دشوار و سخت دیگر فرزندان ملکه می پردازد.

اولین تصاویر از فصل پنجم سریال The Crown منتشر شد

طبق اعلام رسمی این شرکت، فصل بعدی یعنی فصل ششم این سریال، فصل آخر این سریال خواهد بود. الیزابت دبیکی که آخرین بار در فیلم تنت (Tenet) به کارگردانی جاناتان نولان بازی کرده است، در فیلم‌هایی همچون بیوه‌ها (Widows) و نگهبانان کهکشان بخش ۲ (Guardians of the Galaxy Vol. 2) نیز نقش آفرینی کرده است. دومینیک وست نیز اخیرا در سریال در جستجوی عشق (The Pursuit of Love) اثر شرکت آمازون بازی کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های فانتزی

بازیگران دیگر این سریال، ایملدا استونتون (Imelda Staunton) در نقش ملکه الیزابت دوم، جاناتان پریس (Jonathan Pryce) در نقش شاهزاده فیلیپ، لسلی منویل (Lesley Manville) در نقش شاهدخت مارگارت و جانی لی میلر (Jonny Lee Miller) در نقش نخست وزیر جان میجر هستند. زمان پخش احتمالی فصل پنجم این سریال در سال ۲۰۲۲ در سرویس آنلاین نتفلیکس می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اولین تصاویر فصل پنجم سریال The Crown چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر