;
coinex

دانلود رایگان قسمت 65 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) دوبله فارسی

ستاره شمالی یکی از درام‌های ترکی پرطرفدار است. برای دانلود رایگان قسمت 65 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) دوبله فارسی همراه ما باشید.

در این سال‌های اخیر، فیلم‌های ترکی در سطح جهان مطرح شده‌اند و طرفداران بسیاری برای خود پیدا کرده‌اند. به طور کلی، بیشتر سریال‌های ترکی در ژانرهای عاشقانه، مافیایی و کمدی دسته‌بندی می‌شوند و از آنجایی که این ژانرها بین ایرانیان بسیار محبوب بوده، مجموعه‌های تلویزیونی ترکی مخاطبان زیادی در ایران دارند.

در این میان شبکه‌های جم نیز به سراغ دوبله سریال‌های محبوب می‌روند تا بینندگان ایرانی بدون دردسر خواندن زیرنویس، به تماشای این سریال‌های جذاب بنشینند. سریال ستاره شمالی نیز در همین دسته قرار می‌گیرد و ما در این مطلب، لینک دانلود رایگان قسمت 65 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) دوبله فارسی را در اختیار شما می‌گذاریم.

دانلود رایگان قسمت 65 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) دوبله فارسی

دانلود سریال ترکی Kuzey Yildizi

همانطور که پیش‌تر گفتیم، سریال Kuzey Yildizi یکی از سریال‌های ترکی محبوب است که در ایران نیز بینندگان زیادی دارد. این سریال از سال 2019 از شبکه شو تیوی پخش شد و موضوع جالب و نمایش مناظر زیبای شمال ترکیه توانست توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کند.

ستاره شمالی در رده‌بندی امتیازها نیز از موقعیت خوبی برخوردار است. داستان این سریال درباره دختری به نام ستاره بوده که در یکی از روستاهای شهر اُردو زندگیم می‌کند. ستاره از نوجوانی عاشق کوزی، هم ولایتی خود بوده است.

اما ناگهان معشوق این دختر ناپدید شده و تا 20 سال کسی از او خبری نمی‌شنود. با این حال این دختر ساده‌دل نمی‌تواند از فکر و عشق کوزی بیرون بیاید و تمام این بیست سال را منتظر او می‌ماند. کوزی بعد از ۲۰ سال، به همراه سه دختر نوجوانش به شهر زادگاهش برمی‌گردد و تصمیم دارد در ولایتش زندگی کند.

دانلود رایگان قسمت 65 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi)
دانلود قسمت 65 سریال ستاره شمالی دوبله فارسی / دانلود دوبله فارسی سریال Kuzey Yildizi قسمت 65 / دانلود سریال ترکی ستاره شمالی

این بازگشت کوزی، عشق دیرینه ستاره را نیز شعله ور می‌کند. اما با روحیه مغرور و کینه‌ای که در ستاره به وجود آمده است، دیگر کنار آمدن این دو عاشق نه تنها امکان‌پذیر نیست، حتی سبب دشمنی آن‌ها نیز خواهد شد.

اما برای دانلود قسمت 65 سریال ستاره شمالی دوبله فارسی ادامه مطلب را از دست ندهید. همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی 2021 کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید.

دانلود دوبله فارسی سریال Kuzey Yildizi قسمت 65

دانلود رایگان قسمت 65 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi)
دانلود رایگان قسمت 65 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) / دانلود سریال ستاره شمالی قسمت 65 / دانلود سریال ترکی Kuzey Yildizi
  • نام ترکی: Kuzey Yıldızı İlk Aşk
  • بازیگران: اسماعیل دمیرجی، آسلیهان گولر
  • کارگردان: ارسوی گولر
  • نویسنده: ارسوی گولر
  • زمان پخش: هر شب ساعت 22 از شبکه جم سریز
  • ژانر: درام، کمدی
  • محصول: 2019 ترکیه

دانلود قسمت 65 سریال ستاره شمالی دوبله فارسی از تلگرام با کیفیت 240p

دانلود دوبله فارسی سریال Kuzey Yildizi قسمت 65 از تلگرام با کیفیت 480p

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 65 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر