;
coinex

از هوآوی Nova 9 چه می دانیم؟

سری گشی های نوا هوآوی از جمله محبوبترین محصولات اقتصادی این شرکت هستند که معمولا با فروش خوبی مواجه می شوند. اما از هوآوی Nova 9 چه می دانیم؟

در دسامبر سال گذشته شرکت هواوی، نوا ۸ و نوا ۸ پرو را رونمایی کرد اما گویا نباید آن قدرها برای عرضه سری نوا ۹ انتظار بکشیم چرا که طبق گزارشی جدید این خانواده رسما در اواسط ماه سپتامبر معرفی می شود.

از هوآوی Nova 9 چه می دانیم؟

طبق گفته ها در ویبو، سری نوا ۹ تقریبا ۹ ماه بعد از معرفی نسل قبلی با ظاهری فریبنده‌تر و رنگ‌هایی جذاب‌تر از سری آنر ۵۰ وارد بازار خواهد شد. نوا ۹ مثل آنر ۵۰ دارای پردازنده ای قدرتمند نیست. این موبایل مجهز به اسنپدراگون ۷۷۸G است در حالی که نوا ۸ و نوا ۸ پرو هر دو مجهز به Kirin 985 بودند.

به هر حال اکنون مشخص نیست که خانواده نوا ۹ دقیقا چه تراشه‌ای دارند ولی طبق شواهد نباید در انتظار قدرت خیلی زیادی از این موبایل باشیم. از طرفی به احتمال زیاد نوا ۹ از ۵G پشتیبانی خواهد کرد تا از این تکنولوژی به روز بازار عقب نماند و بتواند در برابر رقبایش قد علم کند.

از هوآوی Nova 9 چه می دانیم؟

قبلا نیز درباره ظاهر این موبایل ها گفته شده بود که نوا ۹ ترکیبی از سری هواوی P50 ، نوا ۸ و سری میت ۵۰ خواهد بود. البته احتمالاً به این زودی ها، سری میت ۵۰ به علت تحریم‌های آمریکا روانه بازار نخواهد شد و با تاخیر قابل توجهی فروش آن شروع خواهد شد ولی طبق شایعات منتشره این خانواده مجهز به تراشه ۴ نانومتری اسنپدراگون کوالکام موسوم به +SM8450 هستند.

موبایل هواوی نوا ۸ دارای نمایشگری ۶.۵۷ اینچی از نوع اولد با نرخ رفریت‌ ۹۰ هرتزی است و همچنین موبایل هواوی نوا ۸ پرو دارا نمایشگر ۶.۷۲ اینچی اولد با نرخ رفریت ۱۲۰ هرتزی است. مدل پرو در بخش سلفی به دوربین دوگانه‌ای با ماژول بیضی شکل است که مدل استاندارد فاقد آن بوده و فقط یک دوربین سلفی دارد.

این دو محصول در قاب عقب خود نیز دوربین چهارگانه‌ای با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی دارا هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص هوآوی Nova 9 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر