;
coinex

قابلیت گزارش کردن اکانت جعلی به روبیکا افزوده شد

در روزهای اخیر مسئله اکانت های غیرواقعی کاربران در روبیکا این پیامرسان را با اتهامات حقوقی مواجه کرده است. حال قابلیت گزارش کردن اکانت جعلی به روبیکا افزوده شده است.

در نهایت با توجه به‌ واکنش‌های منفی چند روز اخیر، روبیکا برای مشخص کردن صفحات جعلی شروع به اقداماتی کرده است از جمله فراهم کردن امکان گزارش صفحات جعلی که اخیرا به این سرویس اضافه شده است.

پس از دو روز از انتشار اخبار صفحات جعلی در روبیکا، این برنامه علاوه بر عذرخواهی بابت دیر عمل کردن خود، از شروع اقداماتی برای رفع این مشکل خبر داد. روبیکا در توییتر رسمی خود اعلام کرد که همه صفحاتی که طی یک ماه اخیر فعالیت نداشته یا تعداد زیادی شناسه کاربری دارند غیرفعال و شناسه آن‌ها تا راه اندازی صفحه گزارش تخلف معلق خواهد ماند.

قابلیت گزارش کردن اکانت جعلی به روبیکا افزوده شد

روبیکا درباره صفحه گزارش تخلفی که قرار است اضافه کند اعلام کرده است:

روبیکا صفحه‌ای را دراختیار کاربران قرار خواهد داد که ازطریق آن می‌توان بدون نیاز به نصب اپلیکیشن، کاربرانی که با ایجاد صفحه به هر نحو از نام یا برند اشخاص حقیقی یا حقوقی سوءاستفاده می‌کنند، گزارش کنند تا پس از بررسی، از دسترس خارج شوند.

قابلیت گزارش کردن اکانت جعلی به روبیکا افزوده شد

معلق کردن حساب ها مشکوک و ساخت این صفحه گزارش تخلف به عنوان قدم اول، کاری شایسته است که باید زودتر از این‌ها شروع می شد و با وجود اینکه اعتماد مردم درباره این برنامه کمرنگ شده است اما می توان با اقدامات بعدی دوباره اعتماد مردمی را به دست آورد.

یکی از این اقدامات آزاد شدن قابلیت جستجو نام کاربری بدون نصب برنامه است که چند روزی است از دسترس عموم خارج شده است، گویا از پخش شدن اسامی حساب ها جعلی روبیکا را نگران کرده است. موضوعی که با پیگیری قضایی پلیس فتا همراه بود.

دیروز بود که ساترا مجوز صوت و تصویر روبیکا را باطل کرد، اما چند ساعت بعد روبیکا مدعی شد مجوزی از ساترا نگرفته است که بخواهد باطل شود. علی ایحال این روزها مسئله چگونگی حذف اکانت روبینو و یا یافتن اکانت جعلی روبینو مسئله حساسی شده است که پیشتر به آن ها پرداخته بودیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قابلیت گزارش کردن اکانت جعلی به روبیکا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    اکانت روبیکام هک شد لطفا درست کنید

    پاسخ