;
coinex

تاریخ اکران سریع و خشن 10 چه زمانی است؟

اخیرا اکران سریع و خشن 9 با استقبال خوبی از سوی مخاطبین مواجه شد. حالا تاریخ اکران سریع و خشن 10 مشخص شده است. برای جزئیات بیشتر با ما باشید.

این فیلم، قرار بود در ۲۰۲۱ در سینماها اکران گردد، اما با به تاخیر افتادن اکران فیلم F9: The Fast Saga به علت شیوع کرونا که اتفاقی غیر قابل اجتناب بود، این فیلم نیز به تاخیر افتاد.  با این حال وجود فاصله دو ساله بین اکران سریع و خشن ۹ و سریع و خشن ۱۰ برای هوادارن این مجموعه بیش از حد طولانی و خسته کننده به نظر می رسد.

تاریخ اکران سریع و خشن 10 چه زمانی است؟

طبق گزارش‌ها، این فیلم سینمایی پس از چند بار به تاخیر افتادن، در ۷ آوریل ۲۰۲۳ (۱۸ فروردین ۱۴۰۲) در سینماها اکران خواهد شد. فیلم‌برداری این فصل از این سری فیلم‌ در ژانویه ۲۰۲۰ شروع شده بود.

از طرفی طبق اعلام ون دیزل این فیلم سینمایی در دو قسمت عرضه خواهد شد که پایانی برای این مجموعه خواهد بود. قسمت دوم و پایانی که سریع و خشن ۱۱ خواهد بود، به احتمال زیاد بعد از فیلم‌برداری سریع و خشن ۱۰ ساخته خواهد شد.

درباره این دو فیلم پایانی سریع و خشن اطلاعات زیادی وجود ندارد و فقط قبل از این اعلام شده بود که دواین جانسون در این فیلم‌ها بازی نخواهد کرد و جاستین لین نیز کارگردان این دو فیلم خواهد بود.

از طرفی دنباله‌ای برای فیلم فرعی Hobbs & Shaw محصول ۲۰۱۹ در حال ساخت می باشد و ورژن دایرکتر کات و بلوری فیلم سریع و خشن ۹ نیز در تاریخ ۲۱ سپتامبر یا همان ۳۰ شهریور پخش خواهد شد، ورژن دایرکتر کات یا تدوینِ کارگردان سریع و خشن ۹ نیز نه دقیقه بیشتر خواهد داشت.

این مجموعه با اکران فیلم The Fast and the Furious در سال ۲۰۰۱ شروع شد و تاکنون هشت فیلم اصلی برای آن ساخته و اکران شده است. فیلم‌های این مجموعه همواره پرفروش بوده‌ و فیلم سریع و خشن ۹ که اخیرا اکران شده به فروش ۶۸۱ میلیون دلاری رسیده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ اکران سریع و خشن 10 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر