;
coinex

هیئت مشورتی دوج کوین شامل چه کسانی است و چه هدفی را دنبال می‌کنند؟

اعضای جدید هیئت مشورتی دوج کوین مشخص شد. این افراد شامل ویتالیک بوترین و ایلان ماسک هستند. خبر احیای این رمز ارز توسط توسعه‌دهندگان اصلی آن اعلام شد.

این هیئت مشورتی جدید شامل ایلان ماسک، هم‌بنیان‌گذار اتریوم، ویتالیک بوترین و جرد بیرچال می باشد. اعضا هیت مدیره این بنیاد نیز سه عضو برجسته‌ی جامعه‌ی این رمزارز یعنی گری لاشنس، ینس ویکرز و تیموتی استبینگ به همراه توسعه‌دهندگان اصلی یعنی میکی لومین و راس نیکول، هستند.

هیئت مشورتی دوج کوین شامل چه کسانی است و چه هدفی را دنبال می‌کنند؟

قبل از اعلام این خبر نیکول گفته بود:

این امر باعث جایگزینی توسعه‌دهندگان فعلی نمی‌شود؛ اما ساختاری برای استخدام اعضای تمام‌وقت شامل مهندسان، برای کار روی این رمزارز فراهم خواهد کرد.

در بخشی از این اعلامیه آمده است:

ما دوج کوین هستیم؛ جنبش کریپتویی اتفاقی که باعث لبخند مردم می‌شود. هدف، توسعه‌ی ارزی برای مردم است.

به هر حال طبق گفته نیکول، دوج کوین با وجود داشتن اعلامیه و وب سایت همچنان فاقد نهاد حقوقی است. اما همچنان در حال کار روی جزئیات نهایی است و فعلاً اداره‌ی مرکزی یا نقشه‌ی راه ندارد.

هیئت مشورتی دوج کوین شامل چه کسانی است و چه هدفی را دنبال می‌کنند؟

از زمان‌انتخاب صوری ایلان ماسک به‌عنوان مدیر عامل دوج کوین توسط کاربران در سال ۲۰۱۹، وی وظیفه مشاوردهی به تیم توسعه‌دهندگان اصلی را دارد. هدف این تیم تبدیل این رمز ارز به روشی قابل اعتماد برای پرداخت است که برای تحقق این هدف، تیمی خارق‌العاده از مشاوران تشکیل داده‌ شده است.

جرِد بیرچال، معاون قبلی شرکت مورگان استنلی و جزو هیئت مدیره‌ی «بنیاد ماسک» و یکی از مدیران تسلا و اسپیس ایکس، ماسک را معرفی کرده است. دیگر اعضا هیئت مشورتی، بیلی مارکوس که دوج کوین را همراه جکسون پالمر بنیان‌گذاری کرده، ویتالیک بوترین و ماکس کلر هستند.
از طرفی طبق عقیده بسیاری، احتمال حضور بوترین در این هیئت ضعیف به نظر می‌رسد در حالی که او اخیرا رویکردی مثبت در قبال دوج کوین داشته و حتی اعلام کرده که از فروش دوج کوین سود برده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص هیئت مشورتی دوج کوین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر