;
coinex

تریلر بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut ؛ زمان عرضه و دیگر جزئیات

طرفداران سوشیما مدتی هست که انتظار رونمایی از بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut را دارند. اخیرا تریلر بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut منتشر شده است.

تیزر تریلر منتشر شده به زمان عرضه بازی اشاره دارد. در این تیزر بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut، آماده سازی بازیکنان برای ماجراجویی در جزیره ایکی را مشخص می کند.

تریلر بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut

در ۲۹ مرداد ۲۰ (اوت)، بسته‌ی الحاقی جزیره‌ی ایکی با پیشرفت‌های ورژن پلی استیشن 5 بازی Ghost of Tsushima درقالب یک پکیج با نام Director’s Cut به زودی در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. به همین علت، ساعاتی قبل ساکرپانچ تیزر زمان عرضه‌ی این بازی را برای علاقمندان این بازی پخش کرد.

در این تیزر که به تازگی منتشر شده است، همه محتویاتی که در کات کارگردان گوست آو سوشیما وجود دارد، دیده می ‌شود. از قسمت‌های مهم داستانی که جین ساکای در بازی گوست آو سوشیما داشته است، قسمت هایی از محتوای جدید بخش Legends و بخش‌هایی از سفر جدید شبح سوشیما به‌ جزیره‌ی ایکی و مقابله‌اش با انخسر خاتون است.

قسمت جالب این تیزر، یادآوری لحظه‌ی کشته شدن پدر جین است که اشاره به نقل کردن قصه‌ای کاملا شخصی و احتمالا واکاوی بیشتر شخصیت جین ساکای در محتوای ایکی می‌کند.

اکسپنشن داستانی ایکی حدود ۲۰ ساعت محتوای داستان‌ محور و ۲۰ ساعت محتوای آنلاین را به‌بازی Ghost of Tsushima اضافه می‌کند. دارندگان نسخه‌ی کارگردان گوست آو سوشیما به مواردی مثل بهره‌گیری از هپتیک فیدبک، ادپتیو تریگر و هماهنگی لب و کلام (لیپ سینک) دوبله‌ی ژاپنی (بهبود انیمیشن‌ها) ازطریق آپگرید ۱۰ دلاری نسخه‌ی پلی استیشن 5 دسترسی حواهند داشت. در ۲۹ مرداد امسال نیز به وسیله یک آپدیت کاملا رایگان مواردی مثل افزوده شدن Lock on به‌بخش مبارزات و بهبود وضوح تصویر افزوده شده است.

اما رمان عرضه آن چه زمانی است؟ در ۲۹ مرداد بسته‌ی الحاقی ایکی آیلند و نسخه‌ی کارگردان بازی Ghost of Tsushima برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. اما تریلر زمان عرضه را در ادامه ببینید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تریلر بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر