;
coinex

پاداش اینتل برای واکسیناسیون ؛ واکسن بزنید و کوپن غذا هدیه بگیرید!

واکسن زدن برای کارمندان اینتل اجباری نیست، اما این شرکت برای تشویق کارمندانش به واکسن زدن، پاداشی در نظر گرفته است. اما پاداش اینتل برای واکسیناسیون چیست؟

اینتل در حالیکه دریافت واکسن را اجباری نکرده، به کارمندان خود جهت تشویق برای تزریق واکسن کرونا کوپن غذا 100 تا 250 دلاری میدهد. این هدیه اینتل شامل افرادی که پیش از این نیز واکسن زده اند می شود.

پاداش اینتل برای واکسیناسیون

مدیر عامل این شرکت در ایمیل ارسالی به کارمندان در این باره نوشته است:

داده‌ها نشان می‌دهد که واکسیناسیون یک عامل مهم در پایان همه‌گیری است. با این وجود خطر عفونت در افراد واکسینه شده حدود سه برابر کاهش می‌یابد و خطر بیماری شدید یا مرگ ده برابر یا بیشتر کاهش پیدا می‌کند.

البته فعلا شرکت اینتل برای حضور کارکنان در محیط کار برخلاف سایر شرکت های فناوری مثل گوگل، فیسبوک و اوبر گواهی واکسیناسیون را الزامی نکرده است.

بعضی شرکت های دیگر حوزه فناوری نیز به علت شیوع دوباره کرونا مجبور به تعویق انداختن بازگشت کارکنان به دفاتر شده اند. برخی شرکت ها نیز هنوز جهت واکسیناسیون کارکنان تصمیمی نگرفته اند و بعضی مثل مدیران AT&T تا ۱۹ مهر و کارکنان شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاینز نیز تا تاریخ ۳ آبان باید واکسینه شوند.

از طرفی ارتش آمریکا نیز باید تا ۲۴ شهریور یا زودتر طبق خواسته‌ی پنتاگون، کاملا واکسینه شوند. سخنگوی شرکت اینتل نیز از مرخصی چهار ساعته با حقوق برای تزریق هر نوبت واکسن خبر داد و مدت زمان دسترسی به پاداش را نیز تمدید کرد.

به هر حال مسئله واکسیناسیون کارکنان در سراسر جهان برای همه شرکت ها مسئله مهمی است تا بتوان از ابتلا کارکنان و مرگ و میر آن ها جلوگیری کرد. به همین جهت اکثر شرکت ها به دنبال راه حلی برای کاهش احتمال ابتلا کارکنان و افزایش واکسیناسیون کارکنان به شیوه های پاداش، تنبیه، اجبار و و غیره هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پاداش اینتل برای واکسیناسیون چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر