;
coinex

رندرهای اپل واچ 7 از طراحی ویژه آن خبر می دهد

تا رونمایی از محصولات جدید اپل چیزی نمانده و محصولاتی نظیر آیفون 13 و اپل واچ 7 معرفی خواهند شد. اکنون رندرهای اپل واچ 7 از طراحی ویژه آن خبر می دهد.

رندرهای که اخیرا منتشر شده اند، سری جدید اپل واچ 7 رامشابه شایعات نشان می دهند و گفته می شود از منابع موثقی برای این کار استفاده شده است.

قرار است همزمان با رونمایی از آیفون 13، آیپد مینی و ایرپاد 3 و در بازه تقریبی شهریور یا مهر، از اپل واچ 7 نیز رونمایی شود. طبق شنیده ها باید گفت که اپل واچ 7 از اِلمان های جدیدی در طراحی بهره می گیرد که آن را شبیه محصولات اخیر اپل می کند.

رندرهای اپل واچ 7

دیروز تصاویر جدیدی از اپل واچ 7 منتشر شد و گفته می شود مشخصات شاسی آن از منابع معتبری تهبه شده و سپس در قالب رندر CAD درآمده است. مطابق این تصاویر، اپل واچ 7 که از بهترین های خودش است، از لبه ها و نمایشگری تخت استفاده می کند و احتمالا ضخامت دستگاه به 9 میلی متر کاهش می یابد.

اگر بخواهیم اپل واچ 6 را با سری جدید مقایسه کنیم، ضخامت سری 6 حدود 10.7 است و اپل واچ 7 کاهش خوبی داشته اما از طرفی با وجود این کاهش ضخامت، شاهد گریل بلندگوهای بزرگ تر در سمت چپ دستگاه هستیم.

رندرهای اپل واچ 7

گزارش های قبلی در مورد ضخامت اپل واچ 7 عنوان می کردند که افزایش ضخامت خواهد داشت و به باتری بزرگ تری مجهز می شود و توان شارژ این اپل واچ را بیشتر می کند. هنوز شخص نیست که کاهش ضخامت اپل واچ 7 برای باریک شدن شاسی دستگاه است یا مرتبط با تخت شدن سطح زیرین دستگاه است.

برخی منابع می گویند اپل قصد دارد حسگرهای بیولوژیکی اش را در برآمدگی زیرین اپل واچ که قرار است تخت شود تعبیه کند. احتمالا کوپرتینویی ها می خواهند ظرفیت باتری را افزایش دهند که خبر خوبی است. از طرفی گزارش های اخیر نشان می دهند کوپرتینویی ها قصد ارائه حسگرهای جدید به منظور افزایش شارژدهی را ندارند.

حسگرهایی که کنار نمایشگر قرار دارند یکی از مهمترین منابع مصرف انرژی محسوب می شوند و اگر تعداد آنها زیاد شود طبیعتا مصرف انرژی را بالا می برند و احتمال زیاد اپل با همین هدف از نسل پیشین حسگرهایش استفاده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رندرهای اپل واچ 7 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر