;
coinex

اپلیکیشن روبیکا از گوگل پلی حذف شد

جنجال ها و حواشی ناشی از آنچه توسط رسانه ها «تخلفات روبیکا» عنوان شده تمامی ندارد و حالا خبر رسیده که اپلیکیشن روبیکا از گوگل پلی حذف شد.

در روزهای گذشته اخبار مربوط به کپی کاری روبیکا از پیج های پرطرفدار اینستاگرامی آنقدر برای این سرویس ایرانی حاشیه ساز شد که انتقادات و شکایات فراوانی را در پی داشت. گرچه با وجود پیگیری های پلیس فتا و اعلام ابطال مجوز روبیکا توسط ساترا، این سرویس اعلام کرد که مجوزی از ساترا نداشته که بخواهد باطل شود، اما حواشی روبیکا همچنان ادامه دارد. حواشی که حالا منجر به حذف روبیکا از گوگل پلی شده است.

اپلیکیشن روبیکا از گوگل پلی حذف شد

ایجاد اکانت‌های کاربری بدون اطلاع خود افراد از جمله فوتبالیست‌ها و برخی دیگر از فعالان فضای سایبری توسط روبیکا واکنش‌های بسیاری را در پی داشت و امروز این انتقادات موجب حذف روبیکا از استور اندروید گوگل پلی شده است.

پیش از این کاربران رویکرد روبیکا را محکوم کرده و خواستار توضیح شده بودند و پلیس فتا نیز قول پیگیری این ماجرا را داده بود. گزارش کاربران در فضای مجازی نشان می‌دهد پس از حذف روبیکا از چند مارکت اندروید ایرانی؛ حالا گوگل پلی نیز اپلیکیشن روبیکا را حذف کرده است و امکان دانلود این برنامه از این بستر دیگر میسر نیست.

به نظر می‌رسد این اتفاق در پی شکایت کاربران و گزارش این اپلیکیشن توسط این شاکیان رخ داده باشد. به علاوه در روزهای گذشته کاربران در تلاش برای یافتن اکانت جعلی روبیکا با مشکلاتی مواجه شدند. موضوعی که مسئله دیلیت اکانت روبیکا را برای بسیاری از کاربران این سرویس پیش کشیده است. البته روبیکا دیروز از اضافه شدن قابلیت گزارش اکانت ها جعلی گفته بود که به نظر کمی دیر می رسد!

بیشتر بخوانید:

اپلیکیشن روبیکا از گوگل پلی حذف شد ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر