;
coinex

سامسونگ گلکسی A03s با باتری قدرتمند رسما رونمایی شد

سامسونگ گلکسی A03s با باتری قدرتمند رسما رونمایی شد. این محصولی بسیار اقتصادی با قیمتی مناسب و البته یک باتری غول پیکر است. با ما باشید.

سامسونگ اخیرا در سکوت خبری از سری جدید A یعنی گلکسی A03 رونمایی کرده است. سری ای محصولات سامسونگ محصولاتی میان رده و اقتصادی با قابلیت های قابل توجه هستند. این مدل اما از ارازن ترین نمونه هاست.

گلکسی A03s رسما رونمایی شد

گرچه شایعات رونمایی از این گوشی پخش شده بود اما هیچکس از زمان دقیق رونمایی اش اطلاعی نداشت تا اینکه امروز و به طور ناگهانی معرفی شد. در ادامه به معرفی و شرح مشخصات گلکسی A03 می پردازیم. گلکسی A02 اواخر سال گذشته به عنوان یک پایین رده اقتصادی با قابلیت های چشمگیر وارد بازار شد و طرفداران این رنج قیمتی استقبال خوبی از آن کردند. امروز دوران گلکسی A02 رسما به پایان رسید چرا که گلکسی A03 جایگزین آن شد. گرچه طبق گفته های سایت سامسونگ هند، امکانات این دو گوشی تا حدودی مشابه اند اما تغییرات مهمی نیز به چشم می خورد.

یکی از مهمترین تغییراتی که هر گوشی نسبت به نسل قبلی خود می تواند داشته باشد در بخش تراشه است. گلکسی A03 از تراشه Helio P35 مدیاتک استفاده کرده که حداکثر فرکانس کاری 2.3 گیگا هرتزی دارد. درحالی که گلکسی A02 از اسنپدراگون 450 بهره می برد. نمایشگر این دستگاه 6.5 اینچی است و پنلی از نوع PLS TFT LCD دارد و وضوح آن اچ دی پلاس است.

گلکسی A03

در بخش دوربین گویی با همان نسل قبلی رو به روییم چرا که ماژول های سه گانه، 2+2+13 مگاپیکسل هستند و قابلیت عکاسی ماکرو هم دارند. می توانید با دوربین این گوشی زوم 10 برابری داشته باشید. دوربین سلفی گلکسی A03 دارای وضوح 5 مگاپیکسلی است که در ناچ قطره ای قرار داده شده. درکل باید گفت در بخش دوربین پیشرفت قابل توجهی نداشته و همان است که در سری قبلی بوده است.

جنس بدنه از پلاستیک است و حدود 3 یا 4 گیگ حافظه رم دارد که با حافظه داخلی 32 یا 64 ترکیب خواهد شد. اما اگر این حافظه داخلی برای شما کم است اصلا نگران نباشید زیرا درگاه جانبی میکرو اس دی تا سقف یک ترابایت پاسخگوی نیازهای شماست.

متاسفانه گلکسی A03 از اینترنت فایوجی پشتیبانی نمی کند. درگاه اتصال آن تایپ سی است و بلوتوث نسخه 5 را هم داراست. یکی از تفاوت های جالب این گوشی با سری قبلی اش حسگر اثر انگشتی است که در این سری وجود دارد. ظرفیت باتری گلکسی A03 5000 میلی آمپر ساعتی است و سامسونگ اعلام نکرده که توان شارژر این گوشی چند است.

قیمت گلکسی A03 با توجه به نسخه های آن متغیر است اما باید گفت که درکل این پایین رده اقتصادی قیمتی مناسب و امکانات جذابی دارد. نسخه 3/32 این گوشی با قیمت 155 دلار و نسخه 4/64 آن با 168 دلار قابل تهیه است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص گلکسی A03s چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر