;
coinex

جزئیات جدیدی از گلکسی A53 منتشر شد

طی روزهای اخیر، سامسونگ از سری A محبوب خود رونمایی کرده است و اکنون در میان اخبار رونمایی ها جزئیات جدیدی از گلکسی A53 منتشر شد.

سامسونگ و سری A برای همه سری شناخته شده ای است که در میان رده ها جای خود را به خوبی باز کرده اند. حالا گلکسی A53 درحال رونمایی است و شایعاتی پیرامون این گوشی می شنویم.

همان طور که در تکراتو خواندیم، دیروز دو سری جدید گلکسی A03 و گلکسی A52s معرفی شدند و حالا امروز نوبت به گلکسی A53 رسیده تا در شایعات حضور داشته باشد. طبق شنیده ها دوربین این دستگاه مشابه نسل قبل یعنی گلکسی A52 خواهد بود. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

گلکسی A53

اوایل سال جاری سامسونگ از گلکسی A52 خود رونمایی کرد و پس از مدت کوتاهی نسخه گیمینگ آن را معرفی نمود و اکنون درحال رونمایی از A53 است. آنچه ما از این گوشی میان رده در دست داریم به بخش دوربین اصلی آن برمی گردد.

براساس گزارشات موجود و به نقل از برخی منابع معتبر، دوربین گلکسی A53 مشابه همان نسخه قبلی خود یعنی گلکسی A52 است. سنسور اصلی این گوشی 64 مگاپیکسل است اما درباره قسمت سلفی و سایر سنسورها اطلاعاتی منتشر نشده است. سال 2019 سامسونگ از گلکسی A51 با دوربین 48 مگاپیکسلی رونمایی کرد و همان طور که می دانیم نسل A52 نیز از دوربین 64 مگاپیکسلی بهره می برند.

گلکسی A53

گلکسی A53 احتمالا در اوایل سال 2022 رونمایی می شود و مشخص نیست که این میان رده محبوب از اینترنت فایوجی پشتیبانی می کند یا خیر! برای صحبت از مشخصات سخت افزاری این دستگاه زود است اما می توان تا حدودی و براساس سری A52 برخی از مشخصات را حدس زد.

احتمال می رود گلکسی A53 از تراشه معروف کوالکام، اسنپدراگون 778 استفاده کند. در بخش باتری امیدواریم توان و ظرفیت گوشی ارتقا یابد و نمایشگر آمولد 120 هرتزی A52 دوباره در این سری تکرار شود.

اگر در بخش دوربین بخواهیم حدسی بزنیم باید گفت براساس گلکسی A72 احتمالا شاهد لنز تله فوتو و عمق سنج 5 مگاپیکسلی خواهیم بود که متاسفانه کاربران تمایل زیادی به آن ندارند اما سازندگان آن اصرار زیادی به وجود آن دارند. در پایان باید گفت تاریخ دقیق رونمایی از گلکسی A53 مشخص نیست و باید اواخر سال جاری یا اوایل سال 2022 منتظر اعلامیه های رسمی سامسونگ باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص گلکسی A53 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر