;
coinex

دانلود رایگان قسمت 24 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda) دوبله فارسی

اتاق قرمز یکی از سریال‌های پرطرفدار و متفاوت ترکی است. برای دانلود رایگان قسمت 24 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda) دوبله فارسی همراه ما باشید.

ممکن است افراد تصور کنند که مظمون تمامی سریال‌های ترکی حول داستان‌های عاشقانه، کمدی، درام و یا مافیایی می‌گردد اما سریال محبوب اتاق قرمز با داشتن داستانی خاص و متفاوت صحت این تصور را زیر سوال می‌برد.

اولین قسمت سریال ترکی Kirmizi Oda در سال 2020 از شبکه تی وی هشت پخش شد. این سریال از همان ابتدای پخش توانست دل مخاطبان زیادی را به دست آورد و از آنجایی که بینندگان ایرانی زیادی نیز این درام را دنبال می‌کردند، شبکه جم سریز تصمیم گرفت دوبله شده آن را پخش نماید.

تاکنون 23 قسمت این سریال پخش شده و ما در ادامه ضمن معرفی سریال، لینک دانلود رایگان قسمت 24 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda) دوبله فارسی را در اختیار شما می‌گذاریم. با تکراتو همراه باشید!

دانلود رایگان قسمت 24 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda) دوبله فارسی

دانلود سریال ترکی Kirmizi Oda

داستان سریال Kirmizi Oda بر اساس کتابی به همین نام از دکتر گولسرن بودایجی‌اوغلو نوشته شده است. این سریال درباره روانشناسی است که هرکدام از بیماران او دچار یک نوع اختلال روانی هستند.

بیماران برای معالجه به این روانشناس مراجعه می‌کنند و تحت نظر او درمان می‌شوند. در اتاق قرمز، کاراکتر روانشناس و دیگر دوستان او بازیگران ثابت بوده ولی لیست بیماران در هر قسمت عوض می‌شود.

این درام روانشناسی براساس حوادث و رویدادهای واقعی نوشته شده‌ و هر قسمت از این سریال داستان مجزای خود را دارد. در Kirmizi Oda مشکلات روانی که در جامعه وجود دارند بررسی می‌شوند.

به لطف داستان قوی و طرفداران زیاد این سریال، شبکه جم دست به دوبله این اثر گذاشته و تاکنون 23 قسمت از سریال ترکی اتاق قرمز پخش شده است. شما می‌توانید در این مطلب به لینک دانلود سریال ترکی اتاق قرمز دسترسی پیدا کنید.

دانلود رایگان قسمت 24 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda)
دانلود قسمت 24 سریال اتاق قرمز دوبله فارسی / دانلود دوبله فارسی سریال Kirmizi Oda قسمت 24 / دانلود قسمت 24 سریال Kirmizi Oda دوبله فارسی

کاراکتر ثابت این سریال، خانم دکتر مانولیا بوده که یک کلینیک روانشناسی دارد. این روانشناس همراه با سه دکتر دیگر، دکتر بخش کودکان، نوجوانان و بزرگ‌سالان، بیماران مختلفی را ویزیت می‌کنند. در سریال با بیماران وارد اتاق می‌شویم، قصه‌ی زندگی هرکدام را مشاهده می‌کنیم و می‌بینیم که چقدر زندگی درونی و بیرونی افراد می‌تواند از یکدیگر متفاوت باشد.

حال در ادامه مطلب برای دانلود دوبله فارسی سریال اتاق قرمز قسمت 24 همراه تکراتو باشید. همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 23 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda) دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 22 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda) دوبله فارسی

دانلود قسمت 24 سریال اتاق قرمز دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 24 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda)
دانلود دوبله فارسی سریال اتاق قرمز قسمت 24 / دانلود دوبله فارسی قسمت 24 سریال ترکی اتاق قرمز / دانلود رایگان قسمت 24 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda)
  • نام ترکی: Kirmizi Oda
  • بازیگران: بینور کایا، صالح بادمجی، گلچین کولتور شاهین، باران جان اراسلان، تولین اوزن
  • کارگردان: جم کارجی
  • نویسنده: بانو بوزکورت
  • زمان پخش: هر شب ساعت ۲۰ از جم سریز
  • ژانر: درام، روانشناسی
  • محصول: ۲۰۲۰ ترکیه

دانلود دوبله فارسی سریال اتاق قرمز قسمت 24 از تلگرام با کیفیت 240p

دانلود دوبله فارسی سریال Kirmizi Oda قسمت 24 از تلگرام با کیفیت 480p

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 24 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر