;
coinex

برنامه سوئیچ به اندروید برای iOS ؛ همکاری غیرمنتظره گوگل و اپل

تصور همراهی گوگل و اپل در حوزه موبایلی کمی دور از انتظار به نظر می رسد. اما حال این مهم با تلاش گوگل برای ارائه برنامه سوئیچ به اندروید برای iOS صورت گرفته است.

اما این برنامه سوئیچ به اندروید برای iOS چه برنامه ای است؟ به تازگی در کد سورس یکی از برنامه‌های جدید گوگل، قسمتی با نام Data Restore Tool یا “ابزار بازیابی داده” یافته شده است.

برنامه سوئیچ به اندروید برای iOS

با توجه به انتشار کدهای منبع این برنامه و فاش شدن چنین قابلیتی، گویا گوگل در حال یافتن توسعه‌ی نرم‌افزاری جهت ساده‌تر نمودن فرآیند سوئیچ به اندروید برای iOS می‌باشد، برنامه ای شبیه برنامه Move to iOS که برای سوئیچ کاربران اندرویدی به iOS است.

این برنامه قرار است به صورت ایجاد یک فایل بک‌آپ یا پشتیبان از مخاطبین، رویدادهای تقویم، تصاویر و ذخیره سازی فایل پشتیبان در گوگل درایو باشد. وقتی سیستم جدیدی به این حساب وصل می‌شود، با برنامه‌های مرتبط می‌توان به محتوای فایل پشتیبان دسترسی یافت.

برنامه سوئیچ به اندروید برای iOS ؛ همکاری غیرمنتظره گوگل و اپل

کدهای جدید این برنامه در ورژن 1.0.382048734 و بخش “ابزار بازیابی داده” به برنامه‌ای توسعه یافته‌ی گوگل به نام Switch to Android یا برنامه سوئیچ به اندروید برای کاربران iOS مربوط است. متن این کدها چنین است:

  1. برنامه Switch to Android را از App Store اپل دریافت کنید
  2. به تنظیمات Wi-Fi خود بروید
  3. به شبکه مورد نظر خود متصل شوید و کلمه عبور آن را وارد کنید

طبق گزارش ها، بعضی از زبان‌های این ابزار تغییراتی داشته و نسبت به قبل، داده‌های بیشتری از iOS قابل انتقال است. اما این برنامه چطور کار می کند؟ هنوز معلوم‌ نیست چگونه قرار است که برنامه ها از iOS به اندروید انتقال داده شود. به احتمال زیاد، نسخه اندرویدی برنامه‌های بک‌آپ شده قرار است در دستگاه جدید بارگذاری شود، البته این احتمال قطعی نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص برنامه سوئیچ به اندروید برای iOS چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر