;
coinex

سرقت 80 میلیون دلار ارز دیجیتال از یک صرافی ژاپنی

خبر سرقت 80 میلیون دلار ارز دیجیتال شامل 11 میلیون واحد ریپل صبح امروز و توسط خود این صرافی رسانه ای شد. این شامل 2 میلیون واحد ریپل نیز هست.

صبح امروز صرافی ارز دیجیتال ژاپنی Liquid اعلام کرد که این پلتفرم رمزنگاری مورد حمله سایبری قرار گرفته و آنها موفق شدند 80 میلیون دلار ارز دیجیتال را از این صرافی به سرقت ببرند که این 80 میلیون شامل 11 میلیون XRP و ترون، بیت کوین و اتریوممی‌شود.

سرقت 80 میلیون دلار ارز دیجیتال از یک صرافی ژاپنی

صرافی لیکوئید از سرقت ۱۰۰ بیت کوین، ۱۰ میلیون ترون، ۱۱ میلیون توکن XRP و نزدیک به ۶۰ میلیون دلار اتریوم و توکن ها مختلف مبنی بر ERC20 اطلاع داده است.

حساب توئیتری معروف Whale Alert که حرکات گسترده نهنگ های دنیا رمزارز ها را بررسی کرده، از انتقال ده میلیون XRP به آدرسی که آدرس هکر است، خبر داد. در کل طبق تجزیه و تحلیل وبسایت Bithomp، سه انتقال حدودا ۱۱.۵ میلیون XRP به کیف پول این هکر منتقل شده است.

سرقت 80 میلیون دلار ارز دیجیتال از یک صرافی ژاپنی

در توییتر این صرافی آدرس کیف پول‌های استفاده شده هکر برای رمزارزهای ترون، بیت کوین و اتریوم اعلام شده است. طبق بررسی‌ها، دارایی‌ها این فرد همگی در کیف پول‌ها گرم بوده‌اند و اکنون تیم این صرافی در حال بررسی میزان سلامت کیف پول‌های سرد است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سرقت 80 میلیون دلار ارز دیجیتال چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر