;
coinex

اطلاعیه جدید احراز هویت بایننس ؛ فقط تا آخر مهرماه فرصت دارید

صرافی معروف و محبوب بایننس به طور مداوم خدمات خود را بررسی می کند تا بهبودهایی در آن اعمال کند. اخیرا اطلاعیه جدید احراز هویت بایننس قوانین جدیدی اعلام کرده است.

صرافی بایننس به عنوان یکی از بزرگترین و مهمترین صرافی های ارز دیجیتال دنیا شناخته می شود. شما برای بهره مندی از خدمات برجسته این صرافی ناگزیر به در نظر داشتن محدودیت ها و قوانین خاص آن هستید.

صرافی بایننس هرازچندگاهی محصولات و خدمات خود را بررسی می کند تا بهبودهایی در پرتو تکامل استانداردهای انطباق جهانی تعیین کند. برای افزایش محافظت از کاربران و ایجاد محیط امن تری برای ترید، بایننس اخیرا قوانین جدیدی را اعلام کرده است.

اطلاعیه جدید احراز هویت بایننس

از حالا همه کاربران ملزم به احراز هویت سطح میانی (Intermediate) برای دسترسی به خدمات و محصولات بایننس از جمله سپرده های رمزارزها، معاملات و برداشت ها هستند.

کاربران فعلی که هنوز احراز هویت سطح میانی را تکمیل نکرده اند ، مجوزهای حساب آنها به طور موقت به فقط برداشت تغییر می کند و خدمات محدود به برداشت ، لغو سفارش ، بسته شدن پوزیشن و بازخرید می شود. این امر به منظور به حداقل رساندن اختلال در تجربه کاربر ، از این به بعد تا 2021-10-19 (27 مهر) 00:00 صبح (به وقت جهانی) انجام می شود.

 کاربران فعلی با جزئیات بیشتر مستقیما مطلع خواهند شد. پس از تکمیل احراز هویت میانی ، کاربران می توانند دسترسی کامل به محصولات و خدمات Binance را از سر بگیرند  بایننس به شدت به کاربران توصیه می کند تا احراز هویت میانی خود را فورا تکمیل کنند تا از تأخیر در روند تأیید و محدودیت دسترسی آنها جلوگیری شود.

Binance این اقدامات را برای کمک به حمایت از تلاش های خود در زمینه احراز هویت مشتریان (KYC) و مبارزه با پولشویی (AML) اعلام می کند. این امر باعث افزایش بیشتر حفاظت از کاربران و مبارزه با جرایم مالی می شود. پیش از این در تکراتو ما آموزش احراز هویت بایننس را بررسی کرده بودیم. همچنین درباره این صرافی برخی آموزش های لازم دیگر را در نوشتارهای آموزش کار با اپلیکیشن بایننس، رفع بلاک بایننس و دیلیت اکانت بایننس دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اطلاعیه جدید احراز هویت بایننس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر