;
coinex

آخرین تریلر فیلم Eternals منتشر شد

استودیوی مارول، دومین و آخرین تریلر فیلم Eternals به کارگردانی کلویی ژائو را پخش کرد. جدیدترین فیلم دنیای مارول، فیلم اترنالز است. با ما باشید.

داستان این فیلم درباره یک نژاد بیگانه به نام اترنالز است که برای هزاران سال روی زمین مخفیانه زندگی کرده و ابرقدرت هایی مختلف به ویژه با توانایی پرواز کردن در آن وجود دارد.

آخرین تریلر فیلم Eternals منتشر شد

این فیلم یکی از جاه طلبانه‌ترین فیلم‌ها دنیای مارول است. بازیگران این فیلم، جما چان (Gemma Chan) در نقش سرسی، ریچارد مدن (Richard Madden) در نقش آیکاریس، کیمل نانجیانی (Kumail Nanjiani) در نقش کینگو، لیا مک‌هیو (Lia McHugh) در نقش اسپیرت، برایان تایری هنری (Brian Tyree Henry) در نقش فاستوس، لورن ریدلوف (Lauren Ridloff) در نقش ماکاری، برایان کیوگان (Barry Keoghan) در نقش دریوگ، دان لی (Don Lee) در نقش گیلگمش، سلما هایک (Salma Hayek) در نقش ایجک، آنجلینا جولی (Angelina Jolie) در نقش تنا و کیت هرینگتون نیز نقش انسانی به نام دین وایتمن (Kit Harrington) ملقب به شوالیه سیاه هستند.

اندکی قبل تیزری برای این فیلم پخش شده بود و اکنون طبق آخرین تیزر منتشر شده، اترنالز قرن‌ها بعد از زندگی مخفی روی زمین، برای محافظت از بشریت، کنار هم قرار می‌گیرند و در این تیزر به علت اینکه چرا آن ها در قضیه تانوس و نابودی نیمی از جمعیت کهکشان دخالت نداشتند پرداخته می‌شود.

کارگردان این فیلم در سابق برای کارگردانی و ساخت فیلم سرزمین آواره‌ها (Nomadland) توانسته بود جایزه بهترین کارگردان و بهترین فیلم مراسم اسکار را کسب کند و به دومین زنی تبدیل شد که این جایزه را دریافت کرده است. اما آیا فیلم اترنالز به اندازه این فیلم به موفقیت خواهد رسید یا نه، چیزی است که باید صبر کنیم تا زمان اکران فیلم فرا برسد و بتوانیم این دو اثر را مقایسه کنیم. البته بعید است اثری ساخته مارول بتواند تا این اندازه بزرگ شود. آخرین تریلر اترنالز را در ادامه ببینید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص آخرین تریلر فیلم Eternals چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر