;
coinex

قیمت اتریوم امروز 31 مرداد 1400 [+تاریخچه قیمت و تحلیل تکنیکال ETH]

قیمت اتریوم امروز 31 مرداد 1400 مانند دیگر رمزارزها نوسانات عمده ای دارد. در ادامه با ابزار تحلیل تکنیکال قیمت امروز ETH را بررسی می کنیم.

اتریوم نیز مانند دیگر رمزارزها یک پلتفرم آزاد بر اساس فناوری بلاک چین است که به توسعه دهندگان این امکان را می دهد برنامه های غیرمتمرکزی را روی آن پیاده سازی نمایند. این بدان معناست که هیچ دولت، شخص و یا حتی قدرتی آن را اداره نمی کند بلکه به وسیله تعداد بسیار زیادی رایانه در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و این مهم یعنی همه افراد در کنترل و مدیریت آن نقش خواهند داشت.

اتر به عنوان توکن بومی پلتفرم اتریوم، دومین ارز بازار کریپتو بعد از بیت کوین، به لحاظ ارزش کل است. قیمت امروز ETH در زمان نگارش این مطلب ۳,۲۸۱.۸۳ دلار بوده و با سهم 17.60 درصدی در رتبه دوم بازار قرار دارد. در ادامه با قیمت اتریوم امروز 31 مرداد 1400 با ما باشید.

قیمت اتریوم امروز 31 مرداد 1400 [قیمت لحظه‌ای]

قیمت اتریوم این روزها به سد محکم 3100 دلاری برخورد کرده بود و با جهش اخیر به بالای 3200 رسیده است. اگر قیمت اتریوم بالای 3300 بسته شود می توان به رسیدن به 3350 نیز امیدوار بود. 3500 دلار نیز هدف بعدی خواهد بود.

تاریخچه قیمت اتریوم در هفته گذشته

امروز یکشنبه 31 مرداد مصادف با 22 آگوست (2021-08-22) است.

نمودار عقربه‌ای تحلیل تکنیکال اتریوم

معمولا نمودارهای عقربه ای تحلیل تکنیکال یکی از مهمترین ابزارها برای پیش بینی قیمت عموم رمزارزها هستند. این ابزارها برای اطلاع از قیمت روز اتریوم 31 مرداد نیز کاربرد دارند اما پیش از آن بهتر است توضیحاتی درباره نحوه استفاده از نمودار ارائه کنیم. برای استفاده از نمودار عقربه ای باهدف دسترسی به قیمت روزاتریوم 31 مرداد کافی است بخش بالایی نمودار، بازه زمانی یا تایم فریم مدنظرتان را انتخاب کنید. برای مثال بازه زمانی یک دقیقه ای (1 Minute)، یک ساعتی (1 Hour) و یا بازه زمانی یک ماهه (1 Month). سپس در بخش پایینی نمودار نتیجه تحلیل تکنیکال قیمت روز اتریوم 31 مرداد را مشاهده خواهید کرد. این نتیجه می تواند شامل 5 حالت گوناگون باشد. این موارد و توضیح آن ها به قرار زیر است:

  • Buy: پیشنهاد به خرید
  • Sell: پیشنهاد به فروش
  • Neutral: پیشنهاد به نگهداری
  • Strong Buy: پیشنهاد اکید به خرید
  • Strong Sell: پیشنهاد اکید به فروش

نمودار تحلیل تکنیکال اتریوم


تحلیل تکنیکال یکی از رایج ترین و بهترین روش هایی است که برای پیش بینی قیمت روز اتریوم 31 مرداد کاربرد دارد. در تحلیل تکنیکال تاریخچه و سوابق یک کوین همراه با نمودارهای قیمت و حجم معاملات بررسی می شود. از نمودار تکنیکال برای پیش بینی قیمت امروز ETH می توانید استفاده کنید.

نمودار تحلیل تکنیکال برای نمایش نوسانات قیمت بیت کوین در بازه های زمانی یک ساعته، یک روزه و یک ماهه کاربرد دارد. برای اطلاع از قیمت اتریوم امروز 31 مرداد 1400 از بخش بالا سمت چپ نمودار بازه زمانی را انتخاب کنید. سپس اندیکاتور مدنظر خود را برگزینید تا تحلیل تکنیکال قیمت به نمایش درآید.

در این نوشتار از ابزارها و نمودارهای منابع معتبری نظیر تریدینگ ویو بهره گرفته شده است. این نوشته نه تحلیل است و نه سیگنال خرید قیمت. تکراتو مسئولیت و پیشنهادی در قبال استفاده کاربران از این ابزارها ندارد.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما در خصوص قیمت اتریوم امروز 31 مرداد 1400 چیست؟ آینده را چگونه می‌بینید؟ نظرات خود را در کامنت‌ها بگویید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر