;
coinex

دانلود رایگان قسمت 421 سریال گودال (Çukur) دوبله فارسی

سریال چوکور یکی از پرطرفدارترین سریال‌های ترکی است. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 421 سریال گودال (Çukur) دوبله فارسی همراه ما باشید.

درام‌های مافیایی، عاشقانه و خانوادگی کشور ترکیه همیشه طرفداران خود را داشته‌اند اما تعداد اندکی از آنها همچون گودال موفق بوده‌اند. گودال برای اولین بار در سال 2017 پخش خود را از شبکه شو تی‌وی آغاز نمود و تا بهار امسال در 11 قسمت و 4 فصل پخش شد.

این سریال در ایران نیز بینندگان زیادی دارد و هر شب ساعت 21 دوبله آن از شبکه جم پخش می‌شود. تاکنون 420 قسمت این سریال پخش شده و ما در ادامه ضمن معرفی سریال، لینک دانلود رایگان قسمت 421 سریال گودال (Çukur) دوبله فارسی را در اختیار شما می‌گذاریم.

دانلود رایگان قسمت 421 سریال گودال (Çukur) دوبله فارسی

سریال ترکی Çukur با داشتن داستانی منحصر به فرد و گیرا و همینطور بازیگران حرفه‌ای توانست به یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین سریال‌های ترکی تبدیل شود. این سریال در ایران نیز مخاطبان بی‌شماری دارد و البته به لطف دوبله شبکه جم، بینندگان ایرانی می‌توانند بدون نیاز به خواندن زیرنویس از تماشای این درام جنایی لذت ببرند.

داستان این سریال جذاب مافیایی در محله‌ای به نام چوکور رخ می‌دهد؛ محله‌ای خطرناک در استانبول که حتی نیروهای پلیس بر آنجا تسلط ندارند. این محله توسط خانواده کوچوالی و سرپرست آن ادریس کوچوالی اداره می‌شود که در کار قاچاق اسلحه هستند.

هرچند این خانواده خلاف‌های زیادی انجام می‌دهند اما یک قانون مهم دارند و آن این است که اجازه پخش مصرف مواد مخدر به هیچیک از باندهای قاچاق و خرده پاهای فروشنده مواد را نمی دهند.

در این میان گروهی به عنوان رقیب که روی این محله نظر منفی دارند و می خواهند این قانون (توزیع انحصاری مواد مخدر) را بشکنند. این رقابت باعث می شود که نظم حاکم در محله به هم خورده و مبارزه ای بین آنها به وجود بیاید. این رقابت تلفات زیادی داشته و کشته های برجای می گذارد.

دانلود رایگان قسمت 421 سریال گودال (Çukur) دوبله فارسی
دانلود قسمت 421 سریال گودال دوبله فارسی / دانلود سریال ترکی گودال / دانلود دوبله فارسی قسمت 421 سریال ترکی گودال

ادریس کوچوالی صاحب چهار فرزند با نام های جومالی، قهرمان، سلیم و شخصیت اصلی فیلم یاماچ است. یاماچ، قهرمان داستان، یکی از پسران این خانواده است که نسبت به دیگر اعضای خانواده روحیه‌ای متفاوت دارد. به همین خاطر او در سن 18 سالگی از خانواده و کارهای خلاف آنها جدا شد.

اما طی اتفاقاتی یکی از برادران بزرگتر او کشته می‌شود و امنیت محله از بین می‌رود. یاماچ به درخواست مادرش به محله بر می‌گردد تا صلح را برقرار کند و بتوانند مراسم عزای برادرش را برگزار کنند.

سنا، همسر یاماچ از تمامی اتفاق‌ها بی خبر است. بعد از اینکه متوجه می‌شود همسرش از یک خانواده تاریک است، بسیار می‌ترسد. اما انقدر عاشق است که او و خانواده‌اش را قبول می‌کند.

یاماچ و علاقه‌اش به خانواده و محله، برای او طی چهار فصل دردسرهای بسیاری به وجود می‌آورد. عزیزانش را در این راه از دست می‌دهد. سختی‌های بسیاری را متحمل می‌شود تا اینکه یک روز تصمیم می‌گیرد همه چیز را تغییر دهد.

در ادامه می‌توانید به لینک دانلود این سریال دسترسی پیدا کنید. همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 418 سریال گودال (Çukur) دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 419 سریال گودال (Çukur) دوبله فارسی

دانلود دوبله فارسی سریال چوکور قسمت 421

دانلود رایگان قسمت 420 سریال گودال (Çukur) دوبله فارسی
دانلود قسمت 421 سریال گودال دوبله فارسی / دانلود سریال ترکی چوکور / دانلود رایگان قسمت 421 سریال گودال (Çukur) دوبله فارسی
  • نام ترکی: Çukur
  • ستارگان: آراس بولوت اینملی، داملا سونمز، دیلان چیچک دنیز، هاره سورال، ارکان کولچاک کوستندیل، نجیپ ممیلی، رضا کوجااوغلو، پریهان ساواش، کوبیلای آکا، اونر ارکان، ارجان کسال، هازال سوباشی، ایرم آلتوع، بونجوک ییلماز، مصطفی کیرانتپه، باریش آردوچ، نجاتی ایشلر
  • کارگردان: سینان اوزترک
  • نویسنده: گوکهان هورزوم
  • زمان پخش دوبله: هر شب ساعت ۲۱ از شبکه جم

دانلود قسمت 421 سریال گودال دوبله فارسی با کیفیت 240p از تلگرام

دانلود دوبله فارسی سریال چوکور قسمت 421 با کیفیت 480p از تلگرام

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 421 سریال گودال (Çukur) دوبله فارسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر