;
coinex

دانلود رایگان قسمت 16 قاضی شیطان بدون سانسور

قاضی شیطان، سریال محبوب کره‌ای این روزها به قسمت آخر خود رسید. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 16 قاضی شیطان بدون سانسور همراه ما باشید.

سریال کره‌ای The Devilish Judge یکی از محبوب‌ترین درام‌های کارآگاهی این روزها است که قسمت آخر آن به زودی پخش خواهد شد. داستان قاضی شیطان حول چهار شخصیت اصلی یعنی کانگ یو هان، کیم گا اون، یون سو هیون و جونگ سان می‌چرخد.

در ادامه ضمن معرفی داستان سریال و جزئیات آن، لینک دانلود سریال قاضی شیطان قسمت شانزدهم بدون سانسور و با زیرنویس چسبیده را در اختیار شما می‌گذاریم. با ما همراه باشید.

دانلود رایگان قسمت 16 قاضی شیطان بدون سانسور

دانلود سریال The Devilish Judge قسمت شانزدهم

سریال حقوقی و هیجان انگیز قاضی شیطان با داشتن بازیگری همچون جی سانگ یکی از بهترین سریال های کره ای 2021 است. داستان این درام حقوقی حول قاضی به نام کانگ یو هان می‌چرخد که به دنبال عدالت است. او به عنوان یک ناجی ظاهر می‌شود و مشکلات شهروندان را برای جلوگیری از هرج و مرج و سردرگمی بدون هیچ تاخیری حل کرده و در مقابل چشمان مردم افراد شرور و مجرم را مجازات می‌کند.

این قاضی دارای ظاهری اشرافی بوده و هاله‌ای از رمز و راز در اطراف خود ایجاد می‌کند و برای شکار افراد بد و تشنه قدرت، لباس قانونی خود را می‌پوشد. در طول سریال، یو هان کنجکاوی افراد را بر می‌انگیزد و ما را نسبت به حرکت بعدی خود متعجب و شگفت زده می‌کند.

دانلود رایگان قسمت 16 قاضی شیطان بدون سانسور
دانلود سریال کره ای قاضی شیطان / دانلود قسمت 16 قاضی شیطان / دانلود سریال کره ای The Devilish Judge

علاوه بر شخصیت اصلی، قاضی شیطان کارکترهای دیگری نیز دارد که جذابیت داستان را بیشتر می‌کنند. یکی از این شخصیت‌های سریال قاضی شیطان که موجب جذابیت بیشتر داستان می‌شود، مخالف کانگ یو هان، جونگ سان است.

او زنی جوان زیبا و باهوش بوده و به عنوان رئیس اجرایی یک سازمان مهم اقتدار زیادی دارد. همچنین او با افراد قدرتمند زیادی در ارتباط است و حتی می‌تواند بر سازمان دولت تاثیر زیادی بگذارد.

علاوه بر دو شخصیت بالا، کیم گا اون و یون سو هیون دوستان صمیمی هستند که هر دو می خواهند از رازهای پیرامون کانگ یو هان مطلع شوند. این دو فرد هر دو سختکوش، باهوش و خوش چهره هستند.

کیم گا اون در واقع دستیار قاضی است، او در دوران کودکی خود با دشواری های زیادی روبرو بوده اما همیشه سخت تلاش کرده تا از پس مشکلاتش بربیاید. وی تصمیم دارد در آینده به یک قاضی تبدیل شود. یون سون هیون نیز کارآگاهی است که به همان اندازه با استعداد و سخت کوش است و در کنار دوست خود در تلاش است تا اسرار پیرامون کانگ یون هان را حل کند.

اما در ادامه لینک دانلود این سریال را بدون سانسور در اختیار شما می‌گذاریم. همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های کره‌ای کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های کره‌ای تکراتو را مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 15 قاضی شیطان بدون سانسور

دانلود رایگان قسمت 14 قاضی شیطان بدون سانسور

دانلود سریال The Devilish Judge قسمت شانزدهم

دانلود رایگان قسمت 16 قاضی شیطان بدون سانسور
دانلود سریال کره ای قاضی شیطان / دانلود رایگان قسمت 16 قاضی شیطان بدون سانسور / دانلود سریال کره ای The Devilish Judge
  • نام سریال: قاضی شیطان (The Devilish Judge)
  • محصول: 2021 کره جنوبی از شبکه tvN
  • ژانر: معمایی، حقوقی، درام، کاراگاهی
  • قسمت‌ها: 16
  • روزهای پخش: شنبه و یکشنبه
  • مدت زمان: 1 ساعت و 20 دقیقه

لینک دانلود سریال قاضی شیطان قسمت شانزدهم با زیرنویس فارسی از کانال تلگرام

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 16 قاضی شیطان بدون سانسور چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    لینک دانلود کو؟چرا نیست؟

    پاسخ