;
coinex

دانلود رایگان فیلم خاطره پردازی (Reminiscence) بدون سانسور

فیلم خاطره پردازی فیلمی در ژانر علمی و تخیلی است. در ادامه لینک دانلود رایگان فیلم خاطره پردازی (Reminiscence) را در اختیار شما می‌گذاریم. با ما همراه باشید.

فیلم خاطره پردازی زندگی یک دانشمند را به تصویر کشیده است که در تلاش بوده راهی برای یادآوری گذشته کشف کند و از آن برای جستجوی عشق از دست رفته‌اش استفاده کند. این فیلم دارای صحنه‌های عاشقانه و جذاب بسیاری است که بیننده را از تماشای فیلم خسته نمی‌کند. در ادامه برای دریافت لینک دانلود رایگان فیلم خاطره پردازی بدون سانسور همراه ما باشید.

دانلود رایگان فیلم خاطره پردازی (Reminiscence)

دانلود فیلم Reminiscence

فیلم Reminiscence به کارگردانی و نویسندگی Lisa Joy ساخته شده است. لیزا جوی از جمله کارگردانانیست که برنامه کاری بسیار شلوغی دارد. او علاوه بر تولید فصل چهارم سریال Westworld هم‌اکنون مشغول فیلمبرداری سریال علمی-تخیلی The Peripheral است و به‌زودی هم تولید اقتباس تلویزیونی مجموعه بازی‌های Fallout و سریال The Son را با اقتباس از رمانی با همین نام نوشته‌ی یو نسبو، آغاز خواهد کرد.

دانلود رایگان فیلم خاطره پردازی (Reminiscence)
دانلود فیلم خاطره پردازی 2021 / دانلود Reminiscence / دانلود فیلم Reminiscence

فیلم خاطره پردازی زندگی یک کاراگاه خصوصی به نام نیک بینستر  را به تصویر کشیده است که شغلی بسیار عجیب دارد و خاطرات خوب مشتریان خود را باز آفرینی می‌کند. اما زندگی نیک تحت یک اتفاق به طور کامل تغییر می‌کند. زندگی نیک بینستر پس از ملاقات با یکی از مشتریانش که شخصیتی بسیار مرموز دارد کاملا دگرگون می‌شود. این کاراگاه خصوصی شدیدا عاشق آن دختر مرموز شده و تمام زندگی‌اش را برای او تغییر می‌دهد.

اما زمانی دگرگونی زندگی نیک به چشم می‌خورد که این زن داستان به طور کلی ناپدید می‌شود. رفتن این زن، نیک را کاملا گیج و سردرگم می‌کند. از آنجایی که نیک در نبود زن داستان بسیار افسرده است تصمیم می‌گیرد به دنبال وی بگردد. او در همین حین متوجه جنبه‌های متفاوتی از شخصیت این زن می‌شود که تا به حال از آن باخبر نبوده است. زمان فیلم هم در آینده‌ای نزدیک، در شهر میامی ایالت کالیفرنیای جنوبی و در زمانی که آب‌و‌هوای زمین به دلیل گرمای زمین تغییر کرده است، روایت می‌شود.

دانلود رایگان فیلم خاطره پردازی (Reminiscence) بدون سانسور

دانلود رایگان فیلم خاطره پردازی (Reminiscence)
دانلود فیلم خاطره پردازی 2021 / دانلود Reminiscence / دانلود فیلم Reminiscence
  • کارگردان: لیزا جوی
  • تهیه کننده: مایکل دلوکا، جاناتان نولان، لیزا جوی
  • بازیگران: هیو جکمن، ربکا فرگوسن، تندی نیوتون، کلیف کرتیس، مارینا د تاویرا
  • ژانر : عاشقانه، علمی تخیلی، معمایی
  • محصول: ۲۰۲۱

لینک دانلود فیلم خاطره پردازی با کیفیت 1080p از تلگرام 

لینک دانلود فیلم خاطره پردازی با کیفیت 720p از تلگرام 

 

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان فیلم خاطره پردازی (Reminiscence) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر