;
coinex

احراز هویت intermediate بایننس چیست و چگونه انجام می‌شود؟

طبق اطلاعیه صرافی بایننس در جمعه ۲۹ مرداد، جهت انطباق با استانداردهای جهانی، همه کاربران باید احراز هویت Intermediate بایننس را انجام دهند.

تغییراتی که بایننس قرار است انجام دهد به این شرح است که همه کاربران باید احراز هویت سطح Intermediate را انجام دهند. کاربرانی که احراز هویت سطح متوسط یا Intermediate خود را کامل نکرده‌اند زین پس به حالت withdraw Only تغییر داده خواهند شد.

همه سرویس ها شامل برداشت دارایی، کنسل کردن سفارش، بستن پوزیشن‌ها و بازخرید (Redemption)، محدود خواهد شد تا زمان تکمیل احراز هویت کاربران با ارائه مدارک شناسایی خود.

احراز هویت intermediate بایننس چیست و چگونه انجام می‌شود؟

مدت زمان تعیین شده برای این تغییرات از امروز طی چند مرحله تا ۱۹ اکتبر یا همان ۲۷ مهر می باشد. پس از تکمیل احراز هویت Intermediate کاربران به همه سرویس‌ها بایننس دسترسی خواهند یافت.

این اقدامات جهت حمایت از قوانین ضد پولشویی (AML) و احراز هویت کاربران (KYC) انجام می‌شود. اما دغدغه مهم مطرح شده این است که کاربران ایرانی صرافی بایننس چه‌کار کنند؟ آیا کاربران ایرانی صرافی بایننس با توجه به تحریم ها می توانند به فعالیت خود ادامه دهند؟ آیا دارایی های کاربران ایرانی بایننس مسدود خواهد شد؟ چه اتفاقی برای کاربران ایرانی بایننس خواهد افتاد؟

حقیقت آن است که با اعمال این قانون و با توجه به تحریم بودن کاربران ایرانی در بایننس از این پس کاربران ایرانی قادر به استفاده از سرویس‌ها بایننس نخواهند بود.

توصیه ما این است قبل از انجام هر کار عجولانه‌ای، درباره برداشت و رمزارزهای مختلف و کیف پول‌های مختلف مطالعه کنید و به هیچ وجه قول وعده احراز هویت در این صرافی را نخورید و با مدارک شخص دیگری احراز هویت نکنید.

البته دارایی شما در خطر نخواهد بود و بایننس فقط اجازه معامله جدید را به شما دیگر نخواهد داد اما می تواند با ارائه مدارک هویتی در بایننس دارایی خود را برداشت نمایید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ضرورت احراز هویت intermediate بایننس چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر