;
coinex

لپ تاپ جدید لنوو Xiaoxin رونمایی شد

دیروز لپ تاپ جدید لنوو Xiaoxin رونمایی شد تا این برند محبوب بار دیگر در صدر پرفروش های بازار قرار بگیرد و بتواند بالاتر از رقبای خود باشد.

لنوو یکی از تولیدکنندگان بزرگ لپ تاپ است که همه با آن آشنایی داریم و نیز قسمت اعظمی از لپ تاپ های موجود بازار، از آنِ این برند محبوب اند. اکنون سری جدید Xiaoxin لنوو با نام ایر 14 پلاس کُر ادیشن (Xiaoxin Air 14 Plus 2021 Core Edition) رونمایی شد.

قبل تر از این، برند لنوو که فعالیت های مداوم و پیوسته ای در بازار لپ تاپ دارد، از سری ایر 14 پلاس ریزن ادیشن رونمایی کرده بود که مجهز به پردازنده های جدید AMD بود. اما حالا این شرکت چینی از سری جدید پردازنده های شرکت اینتل یعنی i5-1155G7 و نیز گرافیک انویدیا استفاده می کند. پس اگر برای پردازش های چندکاره و کارهای گرافیکی نیاز به لپ تاپ دارید، لنوو این امکان را به شما خواهد داد.

لپ تاپ جدید لنوو Xiaoxin

اگر از اصراری که لنوو در نامگذاری های عجیب و غریبش دارد بگذریم، به مشخصات این لپ تاپ خواهیم رسید که قصد داریم در ادامه به آن بپردازیم. این لپ تاپ از پردازنده مرکزی اینتل استفاده می کند و فعلا در بازار چین قابل عرضه است.

نمایشگر این دستگاه 14 اینچ با وضوح 2.2k است که نسبت تصویر آن 16:10 می باشد. همچنین حداکثر روشنایی این لپ تاپ 300 نیت است و از صد درصد طیف  آرجی بی بهره می برد که دارای گواهینامه آلمانی کاهش نور آبی می باشد.

لپ تاپ جدید لنوو Xiaoxin

پورتی که در این دستگاه به کار رفته USB Type-C 100 واتی است که برای انتقال محتوا و داده به کار می رود. پورت دیگری که به همراه HDMI در این لپ تاپ استفاده شده پورت USB Type-A است.

قیمت لپ تاپ جدید لنوو Xiaoxin با برچسب 845 دلاری راهی بازار خواهد شد. مطابق با آمار منتشرشده فروش کامپیوترها در سه ماهه اول 2021 نسبت به سال 2020 رشد 55 درصدی داشته و سهم لنوو از این بازار تقریبا 50 درصد بوده است.

بنابراین این برند معتبر در صدر بازار قرار گرفته است. اما آنچه حائز اهمیت است فروش چنین شرکت هایی در دوران کرونا است و باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا پس از پایان پاندمی همچنان لنوو یکه تاز خواهد بود یا نه! در این خصوص شرکت IDC می گوید که تا سه سال آینده میزان فروش به همین منوال خواهد بود و تقاضا بر عرضه فزونی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص لپ تاپ جدید لنوو Xiaoxin چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر