;
coinex

تریلر جدید بازی Metroid Droid منتشر شد

تریلر جدید بازی Metroid Droid منتشر شده‌ است که نشان می‌دهد سامون آران در بازی چه توانایی‌هایی دارد و گویا تیزر دیگری نیز در راه است.

نینتندو درباره تیزر بازی خود گفت که تیزر بعدی رازهای جدیدی را لو می‌دهد که ۵ شهریور قرار است منتشر شود. در ادامه برای تماشای تریلر جدید Metroid Droid با ما باشید.

تریلر جدید بازی Metroid Droid منتشر شد

در تیزر فعلی ساموس به سمت ماموریت بعدی خود پرواز می‌کند و متوجه می‌شود که او به عنوان یک نیروی پشتیبان برای مقابله با آخرین انگل X ویلن‌های Metroid Fusion فرستاده شده است. البته فرق مهم آن استفاده از دیالوگ به جای متن نوشته است. همچنین نینتندو در وبلاگ خود نیز اطلاعات بیشتری درباره بازی Metroid Dread منتشر کرد و نوشت:

ساموس یک فرد حرفه‌ای است که در کار خود رویکردی کاملا آرام دارد. به همین دلیل ممکن است تصویر کنید او فردی کاملا خونسرد است اما اشتباه می‌کنید زیرا در واقع ساموس زنی با قلب بسیار مهربان است.

با توجه به اهمیت توپ جنگی بازو برای این بازی، به آسانی می‌تواند بین سلاح‌های مختلف خود جا به جا شود و توانایی‌هایش نیز بسیار زیاد است از جمله قابلیت‌های ساموس، اسلحه سرد قوی اوست که دشمنان را تار و مار می‌کند. بازی Metroid Dread در تاریخ ۱۶ مهر برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. تریلر جدید Metroid Droid را در ادامه ببینید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تریلر جدید بازی Metroid Droid چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر