;
coinex

نسخه آلفا Call of Duty : Vanguard چه زمانی عرضه می شود؟

پلی استیشن در حساب توییتر خود تیزری منتشر کرده که از زمان عرضه نسخه آلفا Call of Duty : Vanguard حکایت دارد. این ورژن به زودی برای کنسول های سونی ارائه می شود.

مدتی قبل بود که با انتشار تیزری بازی کالاف دیوتی وانگارد (Call of Duty : Vanguard) معرفی و زمان دقیق عرضه بازی هم معلوم شد. از طرفی اکتیویژن ناشر کالاف دیوتی: ونگارد، نسخه آلفا بازی را نیز برای کاربران پلی استیشن به زودی عرضه خواهد کرد.

نسخه آلفا Call of Duty : Vanguard چه زمانی عرضه می شود؟

پلی استیشن نیز در توییتر با انتشار یک تیزر گفته است که در 5 شهریور یا همان ۲۷ اوت ساعت ۹:۳۰ شب به وقت ایران نسخه آلفا کالاف دیوتی وانگارد در اختیار کاربران پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 قرار می‌گیرد و تا تاریخ هفت شهریور ماه یا همان ۲۹ اوت ساعت ۹:۳۰ شب به‌وقت ایران، همه، قادر به تجربه‌ی نسخه آلفا کالاف دیوتی وانگارد خواهند بود.

نسخه آلفا Call of Duty : Vanguard چه زمانی عرضه می شود؟

اما نکته جالب این مسئله آن است که کاربران پلتفرم‌های یاد شده برای بازی کردن نیازی به اشتراک پلی استیشن پلاس یا پیش‌ خرید بازی ندارند، اما کاربران کشور آلمان به علت درجه سنی بازی و بعضی از قوانین، باید اشتراک پلاس داشته باشند و یا کاربران ژاپن، باید هزینه جزئی برای تجربه‌ی بازی پرداخت کنند.

از طرفی پری‌لود نسخه آلفا کالاف دیوتی: ونگارد ساعت ۲:۳۰ امروز یعنی یکم شهریور ماه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. البته کاربران Call of Duty: Black Ops Cold War و Call of Duty: Modern Warfare از طریق منوی بازی خود، می‌توانند نسخه آلفا را اجرا کنند. همه شرکت کنندگان نسخه آلفا، یک Calling Card و یک Emblem را در بازی اصلی و همچنین COD: Warzone (پس از ادغام هر دو بازی) دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص نسخه آلفا Call of Duty: Vanguard چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر