;
coinex

سرقت بیت کوین ساده‌ تر شد ؛ Antinalysis در دارک وب به چه معناست؟

سرقت بیت کوین ساده‌ تر شد ! اخیرا برنامه ای با نام Antinalysis در دارک وب منتشر شده که میزان خطر نقد کردن ارزهای دیجیتال دزدیده شده را تعیین می کند.

این ابزار جدید دارک وب برای تجزیه و تحلیل بلاک چین با رویکرد مجرمانه است که بی‌خطر بودن مبادله‌ی بیت‌کوین‌های دزدیده‌شده‌ در صرافی‌ها را برای مجرمان بررسی می‌کند.

سرقت بیت کوین ساده‌ تر شد

طبق بررسی‌ها تام رابینسون این برنامه احتمالا به وسیله یکی از مدیران دارک نت و برای کمک به پول‌شویی بیت کوین ساخته شده است. این برنامه به این صورت کار می کند که با متصل شدن والت به آن، مسیر اصلی دریافت بیت کوین بررسی و میزان خطر نگهداری آن تعیین می‌شود.

از دارایی‌ها بسیار خطرناک، بیت‌کوین‌های دزدیده‌شده یا به‌دست‌آمده از بازارهای دارک نت و باج‌افزارها می‌باشد و از دارایی‌های بی خطر، بیت‌کوین‌های حاصل از تراکنش‌های صرافی‌ها و کوین‌های تازه استخراج‌ ‌شده هستند.

الیپتیک، ابزارهایی برای بررسی اقدامات غیر قانونی در اختیار صرافی‌ها می‌گذارد که اکنون این ابزار جدید قصد دارد به مجرمان از احتمال ممنوعیت دارایی‌هایشان در صرافی‌ها خبر بدهد. این برنامه بر روی مرورگر تُر اجرا شده و هزینه هر گزارش‌گیری آن حدودا سه دلار است. این شرکت انگلیس درباره توانایی‌های این برنامه گفت:

این امر آن‌چنان دور از ذهن نبود؛ چرا که ارائه‌ی تجزیه و تحلیل جامع و دقیق بلاک‌چین‌ها نیازمند سرمایه‌گذاری قابل‌ توجهی در فناوری و جمع‌آوری داده‌ها در بازه‌های زمانی طولانی است.

برایان کربس، کارشناس امنیتی، با بررسی این برنامه نحوه‌ی عملکرد این برنامه را مشابه AMLBot (نرم‌افزاری برای تشخیص پول‌شویی است) دانست و تام رابینسون نیز احتمال داد که آنتی‌نالیسیس بر اساس رابط برنامه‌نویسی کاربردی این نرم‌افزار ساخته شده باشد.

بیشتر بخوانید:

سرقت بیت کوین ساده‌ تر شد ! نظر شما در خصوص Antinalysis در دارک وب چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر