;
coinex

عملکرد اتریوم در بلندمدت بهتر از بیت کوین است

طبق ادعا مدیرعامل شرکت کریپتوکوانت، کی یانگ چو، عملکرد اتریوم در بلندمدت بهتر از بیت کوین است‌ و اتریوم قبل ثبت اوج تازه بیت کوین می تواند اوج قبلی را بشکند.

به عقیده او فاصله اتریوم از اوج تاریخی‌اش، خیلی کمتر از فاصله بیت کوین تا اوج قیمت خود است. او در این باره توضیح داده که این احتمال وجود دارد که پیش از رسیدن قیمت بیت کوین به اوج تاریخی‌اش، اتریوم به این محدوده برسد. در حال حاضر فاصله اتریوم به اوجش، کمتر از فاصله بیت کوین است.

عملکرد اتریوم در بلندمدت بهتر از بیت کوین است

او در قسمت دیگری از صحبت‌های خود گفت که اتریوم با شوک عرضه مواجه است و روند خروج سرمایه بیت کوین از صرافی‌ها کندتر شده که علت آن کم رنگ‌ شدن احساسات مثبت حاکم بر بازار می‌باشد. او در این باره توضیح داد:

تقاضای بیشتر، عرضه کمتر. بحران نقدینگی اتریوم از جانب فروشندگان همچنان تشدید می‌شود و این در حالی است که روند نزولی ماه مه موجودی صرافی‌ها متوقف شده است.

او اشاره‌ای به زیاد شدن انباشت سرمایه‌گذاران اتر داشت و آن را عامل مثبتی در روند صعودی این ارز دیجیتال عنوان کرد. او در این باره توضیح داد:

به نظر می‌رسد نهنگ‌هایی که پیش از افزایش قیمت حجم بالایی از اتر را در قرارداد سهام‌گذاری اتریوم ۲ سهام ‌گذاری کرده بودند، باز هم سیلی از اتر را وارد این قرارداد کرده‌اند که مدرک دیگری دال بر صعودی ‌بودن این ارز دیجیتال در بلند مدت است. این احتمال وجود دارد که نهنگ‌ها فکر می‌کنند قیمت معقول اتریوم در بلند مدت بیشتر از این‌ها [۳,۰۰۰ دلار] است.

بر اساس آمارهای کریپتوکوانت، اکنون ۵.۸۴ درصد عرضه اتر در قرارداد هوشمند اتریوم ۲.۰ سهام ‌گذاری شده‌اند. در واقع اتریوم ۲، به‌روزرسانی برای نسخه فعلی اتریوم است. بعد از اجرای کامل اتریوم ۲، برنامه اجماع این رمزارز از اثبات کار به اثبات سهام تغییر می‌کند که یعنی ماینرها جای خود را به اعتبار سنج‌ها می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص عملکرد اتریوم در بلندمدت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر