;
coinex

مورتال کامبت 12 (Mortal Kombat) ساخته می شود؟

برخلاف پیش‌ بینی‌ها درباره اثر بعدی تیم ندررلم، جف گراب از ساخت دنباله مورتال کامبت، مورتال کامبت 12 (Mortal Kombat) توسط اد بون و تیمش خبر داد.

مدتی است که پیش بینی‌هایی درباره اثر بعدی ندررلم (NetherRealm) خالقان آثاری همچون مورتال کامبت و اینجاستیس افزایش یافته است که با چند توییتر از سوی او درباره‌ی علاقه خود به ساخت یک بازی مبارزه‌ای با محوریت قهرمانان «مارول کامیکس»، شایعات قوت بیشتری گرفت.

همچنین بعد از توییت‌های اد بون، اعلامیه‌ی رسمی سازندگان مورتال کامبت مبنی بر پایان پشتیبانی آن‌ها از بازی Mortal Kombat 11 و حرکتشان در جهت توسعه‌ی اثر بعدی، پیش بینی‌ها درباره اثر بعدی بیشتر شد.

مورتال کامبت 12 (Mortal Kombat) ساخته می شود؟

با اینکه احتمال زیادی می‌رفت که بازی بعدی ندررلم، اینجاستیس ۳ و یا یک بازی با محوریت قهرمانان مارول باشد بر طبق گفته‌ها جف گراب، فعلا چنین اتفاق‌هایی نخواهد افتاد. گراب در پادکست خود گفت که استودیوی NetherRealm در حال ساخت دنباله‌ی سری بازی‌های مورتال کامبت، یعنی بازی مورتال کامبت 12 است و از طرفی به‌ علت اتفاقات اخیر در کمپانی برادران وارنر، فعلا ساخت Injustice 3 متوقف شده و این تیم حالا مشغول ساخت Mortal Kombat 12 است.

مورتال کامبت 12 (Mortal Kombat) ساخته می شود؟

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های پلی استیشن 5 در سال 2021

اما در شرکت برادران وارنر چه اتفاقاتی افتاده است؟ احتمالاتی وجود دارد که استودیوهای تحت مالکیت وارنر از جمله این استودیو در حال فروخته شدن هستند که البته با این وجود توقف اینجاستیس‌ 3 منطقی به نظر می‌رسد که البته قطعی نیست و باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ساخت مورتال کامبت 12 (Mortal Kombat) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر