;
coinex

قیمت بیت کوین در عرض 60 روز به 90 هزار دلار می رسد!

سو ژو که یکی از تریدرهای مشهور بازار است اخیرا در توئیترش اعلام کرده که قیمت بیت کوین در عرض 60 روز به 90 هزار دلار می رسد! با ما باشید.

در جهان ارزهای دیجیتال گاها پیش بینی های عجیب و غریبی از سوی تریدرها و تحلیلگران نامی بازار به گوش می رسد. عده ای معتقدند بیت کوین طی ماه های آینده سطح یک میلیون دلاری را تصاحب می کند و بعضی به یک میلیون دلار قناعت نمی کنند و حرف از چند میلیون می زنند.

یکی از همین تریدرهای مشهور مارکت رمزارزها گفته است که تنها 60 روز تا 90 هزار دلاری شدن بیت کوین زمان باقی مانده است. دنیای ارزهای دیجیتال علاوه بر اتکا بر تحلیل های تکنیکال و فاندامنتال، مبتنی بر حدس و پیش بینی است. در ادامه با تکراتو همراه باشید تا به حقایق پیرامون  قیمت بیت کوین در عرض 60 روز پردازیم.

قیمت بیت کوین در عرض 60 روز به 90 هزار دلار می رسد!

سو ژو که بنیانگذار و مدیرعامل شرکت Three Arrows Capital است طی توئیتی اعلام کرد که در عرض 60 روز آینده قیمت بیت کوین دقیقا 8888 دلار خواهد شد. سو بیان کرد که پادشاه ارزهای دیجیتال و قدیمی ترین عضو این خانواده بزرگ، در کمتر از دو ماه آینده به سطح قیمتی نامبرده می رسد.

رقم دقیقی که این تریدر مشهور بازار ارزهای دیجیتال اعلام کرده کمی عجیب به نظر می رسد زیرا عدد رندی است. 21 آگست بود که بیت کوین در صرافی بیت استمپ به بالاترین سطح قیمتی خودش یعنی 49830 دلار رسید.

تحلیلگران مارکت می گویند که بازار در ترند حرص و طمع قرار گرفته و به نظر نمی رسد که بخواهد این حرص و طمع، فروکش کند. برعکس این طمع آن چنان شدید است که احتمال می رود تا بالاترین اوج تاریخی اش که در فوریه رقم خورد برسد. اگر بتواند مقاومت 95 هزار دلاری را بشکند و پولبکی به آن بزند، باید انتظارات را از این ارزدیجیتال میانسال اما چابک بالا برد.

قیمت بیت کوین در عرض 60 روز

وقتی تریدرهای بازار از پیش بینی های بلند مدت می زنند منظورشان اعداد چند هزار و چندصد هزار دلاری نیست بلکه آنها انتظارات میلیون دلاری دارند. سو ژو می گوید به زودی زمانی فرا می رسد که هر واحد بیت کوین به سطح 2.5 میلیون دلاری می رسد و طلا را به عنوان برترین ذخیره ارزش کنار می گذارد.

وی می گوید: «ممکن است که در آینده بیت کوین به ازای هر واحد در سطح 2.5 میلیون دلاری قرار بگیرد و ارزش کل بازار آن به 100 تریلیارد دلار برسد و این موضوع امکان پذیر است.»

ناگفته نماند که ژو کسی است که با همکلاسی دوران دبیرستانش و در آپارتمان خود در 2012 شرکتش را تاسیس کرد. آنها در بازارهای نوظهور فعالیت داشتند و روی صندوق مدیریت سرمایه خود بر روی ارزهای دیجیتال متمرکز شده بودند. کار به جایی رسید که ژو تمام اعضای هیئت مدیره اش را میلیاردر کرد. پس چنین پیش بینی کوتاه مدتی از چنین فردی می تواند قابل تامل باشد و نمی توان از کنار آن ساده گذشت. با این حال باید با رصد بازار و تحلیل های مداوم ریسک را به حداقل رساند.

باید منتظر ماند و نظاره گر تحلیل هایی بود که باور کردنش کمی مشکل است ولی دور از ذهن نیست. هیچکدام از ما تصورش را هم نمی کردیم که بیت کوین چنین غوغایی به پا کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص قیمت بیت کوین در عرض 60 روز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان گذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر