;
coinex

بهترین بازی های اکشن اندروید 2021 ؛ با برترین عناوین آشنا شوید!

دراین جستار قصد داریم به بهترین بازی های اکشن اندروید 2021 بپردازیم. برای اطلاع از جزئیات بیشتر لیست بازی‌ها با تکراتو همراه باشید.

امروزه شاهد پیشرفت روز افزون صنعت بازی‌های موبایلی در ایران و جهان هستیم. همین امر باعث شده تا روزانه شاهد انتشار بازی‌های مختلف اندروید باشیم. از آنجایی که در حال حاضر تنوع بازی‌ها بسیار بالا رفته و انتخاب بهترین بازی های اکشن اندروید برای افراد سخت شده است. در این جستار قصد داریم به بهترین بازی های اکشن اندروید 2021 بپردزایم. با ما همراه باشید.

بهترین بازی های اکشن اندروید 2021

اکثر افراد در اوقات فراغت خود سعی می‌کنند با بازی‌های مختلف خود را سرگرم کنند. به همین علت بازی‌های اکشن  در جایگاه و محبوبیت بالایی در بین کاربران دارد. همان‌طور که می‌دانید سری بازی‌هایی که در سبک اکشن ساخته شده و ساخته می‌شوند، از وسعت بسیار بالایی برخوردار هستند. در ادامه به معرفی بهترین بازی های اکشن اندروید 2021 می‌پردزایم. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

 بازی Garena Free Fire MAX

بهترین بازی های اکشن اندروید 2021
بهترین بازی های اکشن اندروید 2021
  • سبک: اکشن، بتل رویال
  • استودیو: GARENA INTERNATIONAL I PRIVATE LIMITED

یکی از بهترین بازی های اکشن اندروید بازی Garena Free Fire MAX است که مدتی است به واسطه‌ی بازی‌هایی همچون Call of Duty: Mobile، پابجی موبایل و فورتنایت، در دستگاه‌های اندرویدی حسابی محبوب شده است. بازی‌هایی از این دست در بین کاربران بسیار محبوب‌اند و از شهرت بسیار بالایی برخورداند اما بازی‌های اکشن دیگری هم هستند که تفاوت چندانی با این بازی‌ها ندارند ولی به پای آن‌ها نمی‌رسند، بازی Garena Free Fire MAX از این دست بازی‌هاست.

این بازی اکشن جنگی دارای دو نسخه محدود و کامل است در نسخه‌ی محدود، بازی گرافیک پایین‌تری نسبت به نسخه‌ی MAX دارد و تعداد بازیکنان کمتری را در هر دور شامل می‌شود. همین مسئله باعث شده است تا بازی عمکلرد بهینه‌ای در موبایل‌های ضعیف‌تر داشته باشد و همانند نسخه‌ی MAX کار نکند.

از آنجایی که این بازی از جمله سبک‌ترین بازی‌های بتل رویال است کاربرانی که قادر به اجرای آثار سنگین بتل رویال نیستند، می‌توانند با خیال راحت به سراغ تجربه‌ی Garena Free Fire بروند. اما نسخه‌ی Garena Free Fire MAX یک بازی کامل و پُرجزئیات از مسابقات بتل رویال را ارائه می‌کند و چندان محدودیتی در مقایسه با آثار استاندارد و ربته اول این سبک ندارد. در کل باید گفت هر دو نسخه‌ی بازی Garena Free Fire MAX یکی از بهترین بازی های اکشن اندروید هستند.

بیشتر بخوانید: بازی Apex Legends Mobile

بازی Assassin’s Creed Rebellion

بهترین بازی های اکشن اندروید 2021
بهترین بازی های اکشن اندروید 2021
  • سبک: اکشن، نقش آفرینی
  • استودیو: Ubisoft Entertainment‏

بازی Assassin’s Creed Rebellion نمونه‌ای دیگر از بهترین بازی های اکشن اندروید 2021 است که در بین گیمر‌ها از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. مجموعه بازی Assassin’s Creed در طی سال‌ها و در اکثر موارد با ارائه‌ی داستان‌ها وشخصیت پردازی‌های خوب خود، باعث خلق کاراکترهای شده است که به سختی می‌توان آن‌ها را فراموش کرد. حال اگر از طرفداران این مجموعه هستید یا حداقل نسخه‌هایی از آن‌ را تجربه کرده‌اید، Assassin’s Creed Rebellion می‌تواند حسابی شما را سرگرم کند.

چرا که تمامی کاراکترهای اصلی این بازی از الطائر و اتزیو گرفته تا هر دو کاراکتر مرد و زن Eivor در بازی حضور دارند و می‌توان از قابلیت‌های منحصر‌ به‌ فرد هر یک از آن‌ها استفاده کرد. این خصوصیت تنها برای کارکتر‌های اصلی نیست و بر روی کاراکترهای فرعی هم تاثیر گذاشته است.

همچنین لازم به ذکر است که Assassin’s Creed Rebellion با وجود تمامی شباهت و ارجاعات، از نظر گرافیک و گیم‌پلی به طور کامل با نسخنه اصلی متفاوت است. گرافیک بازی و فضای کلی محیط‌‌ها، همگی به‌صورت انیمیشنی و مشابه با مدل‌های عروسکی طراحی شده‌اند. گیم‌پلی بازی نیز بیشتر روی انتخاب‌ها و مدیریت نیرو‌ها تمرکز دارد. به‌گونه‌ای که بازیکن باید در هر مرحله سه کاراکتر را انتخاب کند و با استفاده از قابلیت‌های آن‌ها، مأموریت‌های خود را به‌اتمام برساند. اگر علاقمند به بازی اکشن جنگی هستید حتما بازی Assassin’s Creed Rebellion را بازی کنید.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی بازی Total War Rome نسخه ریمستر

بازی Brawlhalla

بهترین بازی های اکشن اندروید 2021
بهترین بازی های اکشن اندروید 2021
  • سبک: اکشن
  • استودیو: یوبی‌سافت

بازی Brawlhalla یکی از بهترین بازی‌های اکشن برای کودکان و نوجوانان است که تفاوت بسیار زیادی نسبت به دیگر آثار شرکت یوبی‌سافت دارد. در این ایام که بازار رقابت بازی‌های آنلاین و آفلاین بسیار داغ است، Brawlhalla توانسته است کاربران بسیار زیادی را جذب خود کند. چرا که این بازی از قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است و می‌تواند بسیار کمک کننده و مفید باشد و رقابت‌های جذاب و متفاوتی را برای کاربران ایجاد کند.

بازی Brawlhalla دارای رویداد‌های متنوعی است که هرکدام بازیکنان را وارد شرایط تازه‌ای می‌کنند. بازیکن در هر دور از بازی، باید یک شخصیت و در برخی از حالت‌های دیگر سه کاراکتر را انتخاب کند و به مبارزه‌ با دیگر بازیکنان بپردازد. در ادامه هر یک از بازیکنان باید سعی کنند تا با بهره‌گیری از سلاح‌های مختلف، رقبای خود را از سکو‌ها به بیرون پرتاب کنند. Brawlhalla در دو حالت آنلاین و آفلاین قابل اجرا است. به همین علت این بازی یکی از بهترین بازی های اکشن اندروید افلاین است.

بیشتر بخوانید: دانلود بازی Resident Evil Village کامپیوتر / ویندوز

بازی Call of Duty: Mobile

بهترین بازی های اکشن اندروید 2021
بهترین بازی های اکشن اندروید 2021
  • سبک: اکشن، اول شخص، بتل رویال
  • استودیو: اکتیویژن

Call of Duty یکی از پر بازدید‌ترین بازی‌های ساخته شده است که طرفداران بسیار زیادی در بین کاربران بزرگسال دارد. از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که بازی Call of Duty: Mobile را تبدیل به یکی از بهترین بازی های اکشن آنلاین می‌کند، وجود حالت‌های متنوعی مانند Team Deathmatch ،Domination ،Search & Destroy ،Frontline و بتل رویال است. بازی تنوع بسیار خوبی در سیستم شخصی‌سازی دارد و می‌توان از پوسته‌های مختلفی که کاراکتر‌های آشنای سری بازی های Call of Duty نیز در میان آن‌ها دیده می‌شوند، استفاده کرد و همینطور مواردی را خریداری یا به‌عنوان پاداش دریافت کرد.

بازی Call of Dury یکی از بهترین بازی های اندروید افلاین است که از گرافیک بهینه و واقع گریانه‌ای بهره می‌برد و به واسطه‌ی وجود تنظیمات گرافیکی، بازی می‌تواند روی موبایل‌های میان‌رده و پایین رده نیز اجرای مناسبی داشته باشد.

علاوه‌ بر این اگر اندروید ۹ به  بالا دارید می‌توانید از کنترلر‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ نیز برای انجام بازی استفاده کنید. بازی کال اف دیوتی موبایل یکی از بهترین بازی های اکشن اندروید آنلاین است.

بازی Fortnite

بهترین بازی های اکشن اندروید 2021
بهترین بازی های اکشن اندروید 2021
  • سبک: اکشن، بتل رویال
  • استودیو: اپیک گیمز

بازی Fortnite یکی از بهترین بازی‌های اندروید است که سبک اکشن دارد. این بازی پس از موفقیت‌های مختلفی مانند پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و پی سی توانست به‌دست آورد، وارد عرصه بازی های موبایل نیز شده است. این بازی توانست در پلتفرم موبایلی هم عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد.

Fortnite یک بازی جذاب در سبک بتل رویال است که شما را به دنیای فانتزی خود می‌برد. مانند دیگر آثار سبک بتل رویال، بازیکن باید بعد از فرود آمدن در نقشه‌ای عظیم سعی کند که بازیکنان دیگر را از پای درآورد تا خود تنها فرد بازمانده در نقشه باشد. ویژگی که بازی Fortnite را تبدیل به یکی از بهترین بازی های اکشن چند نفره می‌کند، وجود قابلیت‌های برای ساخت و ساز در بازی است. بازی ابزاری در اختیار بازیکن قرار می‌دهد که می‌تواند به‌صورت آزادانه، شروع به تخریب اجسام مختلف یا ساخت و ساز کند.

بیشتر بخوانید: بازی Psychonauts 2 ؛ گیم پلی، تاریخ عرضه و دانلود

بازی Guns of Boom

بهترین بازی های اکشن اندروید 2021
بهترین بازی های اکشن اندروید 2021
  • سبک: اکشن، اول شخص
  • استودیو: Game Insight

یکی دیگر از بهترین بازی های اکشن اندروید آنلاین که می‌توان به صورت گروهی و چند نفره آن را بازی کرد بازی Guns of Boom است. این بازی توسط استودیو Game Insight ساخته شده است. یکی از بهترین ویژگی‌های بازی Guns of Boom وجود گیم پلی به شدت جذاب و ساده‌ی بازی است. علاوه‌بر این بازی موبایل Guns of Boom از گرافیک سه‌ بعدی چشم نوازی بهره می‌برد که نسبت به حجم بازی، بسیار عالی طراحی شده است.

روند بازی به‌صورت PVP است و بازیکنان باید در قالب دو تیم، مقابل یکدیگر قرار بگیرند. بازی Guns of Boom یکی از محبوب‌ترین بازی های اکشن اندروید شمرده می‌شود. اگر علاقمند به بازی‌های گروهی اکشن هستد بازی Guns of Boom را از دست ندهید.

بازی Modern Combat (series)

بهترین بازی های اکشن اندروید 2021

  • سبک: اکشن، اول شخص
  • استودیو: گیم لافت

یکی دیگر از بهترین بازی های اکشن اندروید 2021 بازی Modern Combat است که توسط استودیو محبوب گیم لافت ساخته شده است. این بازی از آن دست بازی های خوش ساخت و جذابی است که ممکن است نام آن‌ را زیاد شنیده باشید. مجموعه بازی های Modern Combat علاوه‌بر حالت چند نفره، یک بخش کمپین را نیز شامل می‌شوند.

در بخش چند نفره، می‌توانید مأموریت‌های مختلفی را همراه‌ با دوستان و دیگر بازیکنان به اتمام برسانید یا به‌صورت PVP با بازیکنان دیگر وارد نبرد شوید. همچنین Modern Combat دارای کاراکتر‌ها و سلاح‌های بسیاری است که هرکدام تجربه‌ای متفاوتی به شما منتقل می‌کنند. این مجموعه یکی از بهترین بازی های اکشن اندروید آنلاین محسوب می‌شود چرا که در بخش کمپین و هم در بخش آنلاین می‌توانید شما را به خوبی سرگرم کند.

بیشتر بخوانید: بررسی بازی کال آف دیوتی وارزون 2020 ؛ هر آنچه از کالاف دیوتی Warzone باید بدانید!

 بازی Tom Clancy’s Elite Squad

بهترین بازی های اکشن اندروید 2021

  • سبک: اکشن، نقش آفرینی
  • استودیو: یوبیسافت

از جمله بازی‌های مناسب برای بزرگسالان، بازی Tom Clancy’s Elite Squad است. این مجموعه یکی دیگر از اثار استودیوی یوبیسافت بوده که در سبک اکشن و نقش آفرینی طراحی شده است. در این بازی شما با کاراکتر‌های مثبت و منفی دنیای تام کلنسی همراه می‌شوید.

بازی Tom Clancy’s Elite Squad دارای یک بخش داستانی و همچنین بخش چند نفره به‌صورت PVP است. باید با انتخاب پنج کاراکتر از میان شخصیت‌هایی آشنایی چون سم فیشر و دیگر کاراکتر‌های آشنای تام کلنسی، به رقابت با دیگر بازیکنان یا هوش مصنوعی بپرداید. در بازی موبایل Tom Clancy’s Elite Squad دو تیم پنج نفره مقابل یک دیگر قرار می‌گیرند و به‌صورت همزمان به مبارزه با یک دیگر می‌پردازند. به دلیل ویژگی‌های خوبی که این بازی دارد در زمره بهترین بازی های اکشن اندروید 2021 قرار گرفته است.

بازی Genshin Impact

بهترین بازی های اکشن اندروید 2021

  • سبک: ماجراجویی
  • استودیو: Mihoyo

نمونه‌ای دیگر از بهترین بازیهای اکشن اندروید 2021 بازی Genshin Impact است که بیشتر برای کودکان و نوجوانان مناسب است. استودیوی میهویو بالاخره در سال 2020 بازی زیبایی را در سبک ماجراجویی برای پلتفرم‌های مختلف منتشر کرد.

بازی گنشین ایمپکت داستان خواهر و برادری را روایت می‌کند که یکی از آن‌ها توسط نیروی شر به گروگان گرفته شده و اکنون شخص دوم باید به‌ مرور به‌ دنبال راهی برای نجات خواهر یا برادر خود باشد. بازیکن در ابتدای بازی باید یکی از دو شخصیت را انتخاب کند هر چند در طول داستان به مرور با کارکترهای جدیدی روبه‌رو می‌شوید که امکان استفاده از آن‌ها را در مبارزات خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: دانلود بازی Darkfire Heroes ؛ جادوی قهرمانان آتش سیاه!

بازی Looney Tunes World of Mayhem

بهترین بازی های اکشن اندروید 2021
بهترین بازی های اکشن اندروید افلاین
  • سبک: رقابتی
  • استودیو: Scopely

این بازی از آن دست بازی‌هایی است که برای تمامی سنین مناسب است و در هر سن و سالی باشید می‌توانید لحظات مهیجی را در کنار این بازی سپری کنید. بازی Looney Tunes World of Mayhem ساخته‌ای متفاوت از برادران وارنر است که به‌ ویژه به‌ دلیل پخش فیلم جدید اسپیس جم به‌ شدت میان بازیکنان محبوب شده است. بازی لونی تونز شباهت زیادی به محصولات مبارزه‌ی نوبتی نظیر پسر خوانده دارد. در این بازی تمام شخصیت‌های آشنای مجموعه حضور دارند و باتوجه‌ به قدرت منحصر به‌ فردی که برای هریک در نظر گرفته شده، می‌توانید استراتژی مخصوص به خود را در هر رقابت پیاده کنید. این بازی یکی از بهترین بازی های اندروید انلاین است.

بازی Darkness Rises

بهترین بازی های اکشن اندروید 2021
بهترین بازی های اکشن اندروید افلاین
  • سبک: اکشن، نقش‌آفرینی
  • استودیو: Nexon Company

بازی Darkness Rises یکی دیگر از بهترین بازیهای اکشن اندروید 2021 که علاوه بر حالت PVP یک بخش داستانی را نیز شامل می‌شود. بخش داستانی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بازی Darkness Rises است که به خوبی کاربر را درگیر خودش می‌کند.

بازی از حیث گرافیک و موسیقی، بسیار عالی عمل می‌کند و ضعفی در این زمینه احساس نمی‌شود. همچنین بخش PVP نیز از حالت‌های مختلفی تشکیل شده و نمی‌گذارد بازی روند خسته کننده‌ای به خود بگیرد.

بازی موبایل Darkness Rises دارای یک سیستم شخصی‌سازی پر جزئیات است و آیتم‌های بسیاری را شامل می‌شود. بازی موبایل Darkness Rises یکی از بهترین بازی های اکشن و نقش‌ آفرینی است که می‌تواند به واسطه‌ی محتوای بسیار جذاب خود، شما را ماه‌ها سرگرم کند. ویژگی‌هایی از این دست باعث شده بازی Darkness Rises در زمره بهترین بازی های اندروید انلاین قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: دانلود بازی Returnal اندروید ، آیفون و کامپیوتر [+تریلر و گیم‌پلی]

بازی World of Tanks Blitz

بهترین بازی های اکشن اندروید 2021
بهترین بازی های اکشن اندروید افلاین
  • سبک: اکشن
  • استودیو: Wargaming Group

بازی World of Tanks Blitz از جمله بازی‌هاییست که بیشتر یرای کودکان و نوجوانان مناسب است. این بازی یکی دیگر از آثاری است که به‌ راحتی می‌توان از آن به‌ عنوان یکی از بهترین بازی‌های اکشن اندروید آنلاین PvP یاد کرد. به جرات می‌توان این آثار را به عنوان یکی از محبوب‌ترین آثار کنسولی معرفی کرد.

بازی World of Tanks Blitz در دوران جنگ جهانی دوم جریان دارد و  طی آن بازیکنان باید با کنترل تانک‌های مختلف در قالب دو گروه برابر، به رقابت با یکدیگر بپردازند. می‌توان این بازی را به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و بهترین بازی های اکشن اندروید آنلاین دانست چرا که سال‌های زیادی از انتشار این بازی می‌گذرد. گرافیک کنسولی و بهینه‌ی بازی، در کنار انواع و اقسام تانک‌ها از کشور‌های مختلف مانند آلمان و آمریکا، تنها تعداد کمی از ویژگی‌های بازی World of Tanks Blitz را تشکیل می‌دهند.

بازی My Friend Pedro

بهترین بازی های اکشن اندروید 2021
بهترین بازی های اندروید آنلاین
  • سبک: اکشن
  • استودیو: Dead Toast

بازی My Friend Pedro یکی دیگر از بهترین بازی های اندروید آنلاین است که بیشتر برای کودکان و نوجوانان مناسب است. در این بازی در کنار شخصیتی به نام پدرو که در حقیقت یک موز است، باید هدایت شخصی ماسک‌‌ به‌ صورت و عاشق حرکات نمایشی در کشتار دشمنان را برعهده بگیرید. حال بعد از گذشت یک سال نسخه موبایل بازی با ظاهر متفاوت شخصیت اصلی منتشر شده است.

My Friend Pedro روی موبایل هنوز هم گیم‌پلی شلوغ و البته پر از حرکات آکروباتیک دارد با این تفاوت که این‌ بار ظاهر شخصیت بیشتر به کارکترهای استیک‌من شباهت پیدا کرده است. اگر به دنبال بهترین بازی های اکشن اندروید 2021 هستید این بازی را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید: بازی فار کرای 6 ؛ تاریخ عرضه، گیم پلی، تریلرها و آخرین اخبار Far Cry

بازی Afterpulse: action tps war game

بهترین بازی های اکشن اندروید 2021
بازی اکشن جنگی
  • سبک: اکشن، سوم شخص
  • استودیو: DIGITAL LEGENDS ENTERTAINMENT SL

این بازی شباهت بسیاری به بازی Call of Duty: Mobile دارد و دارای حالت‌هایی مانند Team deathmatch است و شما را وارد نبرد‌های آنلاین می‌کند. این بازی یکی از بهترین بازی های اکشن اندروید 2021 است که بیشتر مناسب کودکان و نوجوانان است. این مجموعه از گرافیک خیره کننده‌ای برخوردار است که نظیر آن در بین بازی‌های موبایلی کمتر دیده می‌شود و همچنین در مقابل، بازی موبایل نسبتا قدرتمندی هم نیاز دارد.

هرچند که گرافیک خوب به‌ تنهایی نمی‌تواند عامل موفقیت یک بازی باشد و Afterpulse: action tps war game از حیث گیم‌پلی و تنوع سلاح‌ها نیز در وضعیت بسیار خوبی به سر می‌برد. شاید گرافیک بالا و نیاز به موبایل قدرتمند، باعث محدود شدن تعداد بازیکنان Afterpulse: action tps war game شده است، اما نمی‌تواند مانع جای گیری نام آن در کنار بهترین بازی‌های اکشن اندروید شود. اگر به دنبال بهترین بازی های اکشن اندروید آنلاین هستید این بازی را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

آموزش بازی فری فایر

بازی eFootball

بازی World of Warships Blitz

بهترین بازی های اکشن اندروید 2021
بازی اکشن جنگی
  • سبک: اکشن
  • استودیو: Wargaming Group

نمونه‌ای دیگر از بهترین بازی های اکشن اندروید 2021 بازی World of Warships Blitz بوده که از جمله آثار موفق استودیو Wargaming Group است. این مجموعه نسخه بروز رسانی شده World of Tanks Blitz  است. اما این بار بازیکنان به‌ جای هدایت تانک‌ها، باید کنترل انواع اقسام کشتی‌ها را در دست بگیرند و در دو گروه مساوی با یکدیگر مبارزه کنند.

کشتی‌ها کلاس مختلفی را شامل می‌شوند و هر کشور، کشتی‌های مختص به خود را دارد که تا جای ممکن مشابه با مدل‌های واقعی طراحی شده‌ است. علاوه‌بر اینکه گرافیک بازی در سطح بالایی قرار دارد، بسیار بهینه است و می‌تواند روی موبایل‌های نسبتا ضعیف نیز عملکرد مناسبی داشته باشد. World of Warships Blitz نه‌تنها جزو بهترین بازی های اکشن اندروید شناخته می‌شود. بلکه می‌توان از آن به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های چند نفره نیز یاد کرد.

 

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بهترین بازی های اکشن اندروید 2021 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر