;
coinex

دانلود رایگان فصل دوم سریال حکایت ما (Bizim Hikaye) با زیرنویس فارسی چسبیده

سریال حکایت ما یکی از بهترین فیلم‌های ترکی در ژانر کمدی، درام است. در ادامه برای دانلود رایگان فصل دوم سریال حکایت ما (Bizim Hikaye) همراه ما باشید.

این سریال داستان زندگی یک خانواده پر جمعیت را به تصویر کشیده که در پایین‌ترین منطقه شهر زندگی می‌کنند. پدر این خانواده شخصی الکلی است و مادر این خانواده هم فرزندان خود را به حال خود رها کرده و رفته است.

در حال حاضر دختر بزرگ خانواده فیلیز سرپرستی خواهر‌ها و برادر‌های خود را بر عهده گرفته است. در ادامه لینک دانلود رایگان فصل دوم سریال حکایت ما (Bizim Hikaye) در اختیار شما می‌گذاریم. با ما همراه باشید.

دانلود رایگان فصل دوم سریال حکایت ما (Bizim Hikaye)

در این خانواده فیلیز فرزند بزرگ خانواده است. بعد از آنکه مادر آن‌ها خانه را ترک کرد و دیگر به خانه برنگشت، فیلیز مسئولیت خواهر و برادرانش را بر عهده گرفت. او هیچ شکایتی از این وضع نداشت و از ۵ خواهر و برادر خود نگهداری می‌کرد.

خواهر و بردار‌های فیلیز همانند خود او بسیار قوی هستند و همیشه سعی می‌کنند در مشکلات و سختی‌ها همراه فیلیز باشند. نام برادر کوچکتر از فیلیز، رحمت است. او بسیار عاقل و با شعور است. حکمت برادر کوچکتر از رحمت است، که از الان دچار یک عشق ناممکن و ممنوع شده است.

فرزند بعدی خانواده کیراز است. او یک دختر عاطفی و احساسی است. بعد از کیراز، فیکرت، و کوچکترین فرزند خانواده هم عصمت بوده که یک و نیم ساله است. به طور کلی داستان این مجموعه از سریال Shameless برگرفته شده است.

دانلود رایگان فصل دوم سریال حکایت ما (Bizim Hikaye)
دانلود فصل 2 سریال داستان ما / دانلود حکایت ما فصل دوم / دانلود سریال حکایت ما فصل دوم با زیرنویس چسبیده

در میان بدبختی‌های فیلیز پسری به نام باریش عاشق او می‌شود. فیلیز علیرغم علاقه‌ای که به باریش داشت به او می گوید که دوستش ندارد چرا که فکر می‌کند در زندگی او جایی برای عشق وجود ندارد. به همین دلیل جلوی احساساتش را می‌گیرد.

از طرف دیگر، مامور پلیسی به نام چنگیز، سال‌ها دل را به فیلیز باخته است و این موضوع کار باریش را سخت‌تر می‌کند. هویت پنهان باریش و کارهای مرموزی که انجام می‌دهد، خطری برای رابطه‌شان به حساب می‌آید. اگر علاقمند به سریال‌های کمدی درام هستید دانلود فصل دوم سریال Bizim Hikaye از دست ندهید.

حال در ادامه مطلب برای دانلود سریال ترکی Bizim Hikaye همراه تکراتو باشید. همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید.

دانلود سریال حکایت ما فصل دوم با زیرنویس چسبیده

دانلود رایگان فصل دوم سریال حکایت ما (Bizim Hikaye)
دانلود فصل 2 سریال داستان ما / دانلود سریال ترکی Bizim Hikaye / دانلود حکایت ما فصل دوم / دانلود فصل 2 سریال حکایت ما
  • کارگردان: کورای کریم اوغلو (فصل دوم)
  • ستارگان: هازال کایا در نقش فیلیز، بوراک دنیز در نقش باریش، رها اوزجان، نسرین جوادزاده
  • ژانر: درام و کمدی
  • محصول: ۲۰۱۹ ترکیه
  • تعداد فصل: دو فصل، ۷۰ قسمت (اتمام)

دانلود فصل دوم سریال Bizim Hikaye سریال داستان ما از تلگرام با کیفیت 480p

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان فصل دوم سریال حکایت ما (Bizim Hikaye) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر