;
coinex

اینستا ایکس ؛ دانلود، نصب و آموزش استفاده از Insta X

اگر شما هم از اینستاگرام استفاده می کنید و مصرف زیاد اینترنت در اینستاگرام سبب شده تا به فکر جایگزین برای آن باشید، در معرفی اینستا ایکس با ما همراه باشید.

با توجه به اینکه کاربران زیادی کسب و کار سنتی خود را به کسب و کار آنلاین نبدیل کرده اند، اینستاگرام به برنامه ای برای کسب درآمد تبدیل شده است و هنگامی که شما زمان زیادی را برای مدیریت کسب و کار خود در اینستاگرام می گذرانید، مصرف اینترنت شما بالا می رود، اگر هزینه اینترنت شما سبب شده است که به فکر جایگزین برای اینستاگرام باشید، پیشنهاد ما استفاده از InstaX است که 99 درصد ویژگی های اینستاگرام را دارد.

اینستا ایکس

InstaX چه برنامه ای است؟ کاربرد آن چیست و چه تفاوت هایی با نسخه اصلی یعنی اینستاگرام دارد؟ ما ویژگی های برنامه ایستا ایکس را به طور کامل برای شما توضیح می دهیم و سپس مراحل نصب و آموزش استفاده از آن را هم به صورت گام به گام به شما ارائه می دهیم.

آشنایی با برنامه InstaX

همان طور که می دانید شبکه اجتماعی اینستاگرام به عنوان یکی از ۵ برنامه پرطرفدار و محبوب ایرانیان است و می شود گفت که این روزها در ایران مهم ترین کاربرد این پلتفرم راه اندازی کسب و کار و کسب درآمد از آن است، البته در کنار این سایر امکانات اینستاگرام مانند؛ راه اندازی صفحه های شخصی و به اشتراک گذاشتن تصاویر و ویدئوها نیز طرفداران خود را دارد.

بر اساس گزارش های خود اینستاگرام، در طول هر روز در سراسر دنیا بیش از ۱۰۰ میلیون عکس و فیلم در این برنامه آپلود می شود، که نشان از محبوبیت جهانی اینستاگرام دارد. از سوی دیگر با شیوع ویروس کرونا بسیاری از کسب و کارهای سنتی به سمت راه اندازی کسب و کار آنلاین روی آوردند تا کار خود را از دست ندهند و بیشتر برای راه اندازی کسب و کارشان از اینستاگرام استفاده کردند. در حال حاضر بیش از ۳۰ میلیون ایرانی از برنامه ایستاگرام استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید:

آموزش کار با اپلیکیشن پیکس آرت

دانلود و آموزش کار با اپلیکیشن کانوا (Canva)

زمانی که برنامه ای بسیار پرمخاطب می شود و از سوی کاربران مورد استقبال قرار می گیرد، در کنار نسخه رسمی و اصلی نسخه های غیررسمی و دیگری هم ساخته می شود که گاهی دارای امکانات و قابلیت های حتی بیشتر از نسخه اصلی همان برنامه هستند. برای نمونه تلگرام برنامه پیام رسانی است پس از انتشار آن نسخه های غیررسمی زیادی از روی آن ساخته شد . در حال حاضر InstaX یک نسخه غیررسمی از اینستاگرام است که از ویژگی ها و قابلیت های خاصی هم برخوردار است. اکنون به ویژگی ها، امکانات و قابلیت های برنامه InstaX که جایگزین شبکه اجتماعی اینستاگرام است می پردازیم.

اینستا ایکس ؛ دانلود، نصب و آموزش استفاده از Insta X
نحوه نصب اینستا ایکس / دانلود InstaX برای آیفون / آموزش کار با InstaX

ویژگی ها و قابلیت های InstaX

  • بر اساس پژوهش های انجام شده بیشتر حجم اینترنت کاربران در اینستاگرام مصرف می شود، InstaX این مشکل را ندارد و شما می توانید با استفاده از آن، 50% تا 80% مصرف اینتترنت خود را کاهش دهید.
  • اگر قسمت دانلود مستقیم InstaX را فعال کنید می توانید پست، کامنت، استوری، بیوگرافی و پروفایل دیگر کاربران را به شکل مستقیم دانلود کنید. البته توجه داشته باشید که اگر نسخه اصلی اینستاگرام را استفاده می کنید می توانید با نرم افزار “فست سیو” همه تصاویر و فلیم های دلخواه خود را دانلود نمایید.
  • InstaX حالت روح هم دارد که شما با فعال کردن این قسمت می توانید دایرکت و استوری دیگر کاربران را مشاهده نمایید، بدون آنکه مخاطب متوجه بازدید شما شود.
  • با InstaX می توانید به راحتی و به شکل لحظه ای صفحه خود را آنالیز نمایید.
  • از ویژگی های خاص برنامه ایستا ایکس پخش حرفه ای فیلم ها می باشد.
  • InstaX دارای آنفالویاب است و شما می توانید به آسانی متوجه شوید چه کسی شما را به تازگی آنفالو کرده است.
  • از قابلیت های دیگر InstaX ویژگی کپی کردن کامنت ها و متن هاست که در این نرم افزار شرایط آن فراهم است.
  • یکی از اشکال های اینستاگرام این است که شما امکان مشاهده عکس پروفایل دیگران با سایز بزرگتر را ندارید، این اشکال در InstaX برطرف شده و شما می توانید به آسانی عکس پروفایل سایر کاربران را بزرگ و مشاهده نمایید.
  • شما در برنامه InstaX می توانید از پخش شدن خودکار فیلم ها و استوری ها جلوگیری کنید.
  • مانند دیگر نسخه های غیر رسمی، InstaX هم دارای حالت شب است که این حالت برای پیشگیری از آسیب به چشم طراحی شده است.
  • از دیگر ویژگی های InstaX می توان به امکان جلو بردن و به عقب برگشتن ویدئوها اشاره کرد.
  • یکی از قابلیت های جذاب InstaX داشتن فونت های زیباتر در مقایسه با نسخه رسمی و اصلی است.
  • InstaX این امکان را به شما می دهد تا برای صفحه چت و دایرکت های خود تم مورد پسندتان انتخاب کنید. درواقع می توان گفت: این برنامه 99 درصد مشابه نسخه رسمی است و تفاوت قابل توجهی در آن نیست.

بیشتر بخوانید:

آموزش کار با اپلیکیشن وب مانی (WM)

آموزش کار با اپلیکیشن این‌شات (InShot)

دانلود اینستا ایکس برای اندروید و آیفون

توجه کنید که چون این سرویس، نسخه ای غیررسمی از اینستاگرام است، امکان دانلود آن از عموم اپ استورهای رایج داخلی و خارجی میسر نیست. در نتیجه برای دانلود آن باید وب سایت های ارائه دهنده استفاده کنید.

هنگام دانلود اینستا ایکس برای اندروید چند نکته را در نظر داشته باشید. ابتدا اینکه زمان ثبت نام زبان انگلیسی را انتخاب کنید تا کد فعال سازی که برای شما فرستاده می شود به شکل برعکس خوانده نشود. نکته دیگر آن که به دلیل اینکه این برنامه با مهندسی معکوس ساخته شده است، امکان دارد در بعضی از نسخه های اندروید قابلیت اجرا نداشته باشد. تلاش کنید حتما آخرین نسخه و بروزرسانی های insta X را استفاده کنید تا حفره ها امنیتی و مشکلات نسخه های پیشین از بین برود.

اگر سیستم عامل گوشی شما ios است، با دانلود InstaX برای آیفون امکاناتی مانند دانلود مستقیم استوری، پست و  پروفایل مخاطب مورد نظر، آنالیز و بررسی پست ها و فالوورها و نیز حالت روح استوری و دایرکت، برای شما در دسترس خواهد بود. اما اگر در دانلود InstaX برای آیفون با مشکل روبرو شدید، به دلیل غیررسمی بودن این برنامه پشتیبانی از آن وجود ندارد، البته در بسیاری از مواقع اشکالی به وجود نمی آید. در ادامه با نحوه نصب اینستا ایکس ما را همراهی کنید.

قابلیت های InstaXنسخه اندروید

پس از دانلود اینستا ایکس برای اندروید، می توانید از همه امکانات این برنامه با نسخه 1. 1. 1 برای سیستم عامل اندروید استفاده کنید. امکانات این نرم افزار برای اندروید شامل: کاهش قابل توجه مصرف اینترنت، دانلود کردن مستقیم پست، استوری، پروفایل، حالت روح در استوری و دایرکت و همچنین آنالیز و بررسی پست ها و فالوورها می شود. در ادامه با نحوه نصب اینستا ایکس با ما باشید.

بیشتر بخوانید:

آموزش کار با اپلیکیشن دیسکورد (Discord)

آموزش کار با ادوبی کانکت (Adobe Connect)

اینستا ایکس ؛ دانلود، نصب و آموزش استفاده از Insta X
دانلود InstaX برای آیفون / نحوه نصب اینستا ایکس / آموزش کار با InstaX

نحوه نصب اینستا ایکس برای ویندوز

اگر قصد دارید برنامه InstaX را روی رایانه خود نصب و اجرا کنید لازم است از شبیه سازهای برنامه های اندروید بر روی ویندوز استفاده نمایید. پیشنهاد ما به شما استفاده از دو برنامه “بلواستکس” و “نوکس پلیر” است.

ابتدا یکی از دو نرم افزار پیشنهاد شده را نصب کنید، پس از آن فایل نصبی برنامه InstaX را دانلود نمایید، سپس نرم افزار برنامه شبیه سازی که نصب کرده اید را اجرا کنید و در قسمت نصب برنامه فایل نصبی را انتخاب کنید و نصب آن را انجام دهید، پس از پایان نصب روی آن کلیک کرده و منتظر اجرای آن شوید.

دقت داشته باشید در بعضی از برنامه های شبیه ساز اپلیکیشن به شکل وارونه به اجرا در می آید که در این صورت شما می توانید از راه گزینه های کناری تصویر را بچرخانید و هنگامی که به حالت اصلی رسیدید آن را انتخاب نمایید و برنامه را اجرا کنید. بعد از پرداختن به نحوه نصب اینستا ایکس روی ویندوز به سوالات متداول درباره این سرویس می پردازیم.

بیشتر بخوانید:

آموزش کار با اپلیکیشن آساتریدر کارگزاری آگاه

پرسش های پرتکرار در مورد برنامه InstaX

اگر کد پیامک شده را وارد کردیم و پیام این کد اشتباه است را دریافت کردیم، چه کنیم؟ این موضوع مستقیما حاصل این است که در ثبت نام زبان فارسی را انتخاب کردید، پس باید برگردید برنامه را با زبان انگلیسی اجرا کنید.

چرا گاهی پیام ها و پست ها بالا نمی آید یا باز نمی شوند؟ به این دلیل که گاهی اینترنت سیم کارت ها سرعت پایینی دارد، کمی صبر کنید یا از برنامه ایسنتا ایکس خارج شوید و دوباره وارد شوید تا مشکل شما برطرف شود.

آنفالویاب در برنامه InstaX به چه صورت کار می کند؟ آنفالویاب به شکل خودکار کار می کند و هر 10 ساعت افرادی که شما را آنفالو کرده باشند را گزارش می دهد و البته این امکان هم وجود دارد که این گزارش ها را در تنظیمات InstaX در بخش آنفالوها مشاهده نمایید.

آیا اپلیکیشن Insta X رایگان است؟ بله، این برنامه را گروه تاپ کدرز ساخته اند و همیشه رایگان خواهد بود. این گروه ویژگی متمایز خود را به روز رسانی منظم و پشتیبانی قوی و پرانرژی خود نسبت به سایر برنامه ها می داند.

در پایان امیدواریم که اگر به دنبال جایگزینی مناسب برای ایسنتاگرام بودید، برنامه InstaX که به معرفی قابلیت ها و ویژگی های آن پرداختیم، شاید همان برنامه ای باشد که دنبال آن هستید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص آموزش کار با InstaX چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    سلام من داخل استوری میخوام لینک بزارم اما روی لینک میزنم گزینه ی شریک تجاری تگ کنید میاد و جایی برای لینک گذاشتن نیست لطفا راهنمایی میفرمایید

    پاسخ

    چطور اینستا ایکس نصب کنم ؟
    هرچی میگردم پیداش نمیکنم

    پاسخ

    چرا برای خودت چرت و پرت نوشتی به خورد مردم می‌دهی. اینستاایکس کجاش جایگزین اینستاگرام هست؟ اصلا چه ربطی بهم دارند؟ اینستاایکس یک برنامه کاربردی ایرانی هست شاید روی پایه اینستاگرام ساخته شده ولی ربطی بهم ندارند و جایگزین نیست. یک برنامه کاربردی ایرانی که راحت اطلاعاتت رو میدزده حتی بهتر و راحتتر از اینستاگرام… چقدر گرفتی اینجوری تبلیغ این شیادها رو میکنی؟

    پاسخ