;
coinex

تاریخ رونمایی نوبیا ردمجیک 6S پرو رسما اعلام شد

نوبیا به عنوان زیر مجموعه زد تی ای از شناخته شده ترین نام ها در تولید گوشی های گیمینگ است.  اخیرا تاریخ رونمایی نوبیا ردمجیک 6S پرو مشخص شده است.

در این سری، موبایل‌های گیمینگ نوبیا عرضه می‌شوند. جدیدترین موبایل این سری، RedMagic 6R می‌باشد. این گوشی، مجهز به تراشه Snapdragon 888 و نمایشگر ١۴۴ هرتزی است.

تاریخ رونمایی نوبیا ردمجیک 6S پرو

نوبیا اوایل سال جاری میلادی دو گوشی RedMagic 6 M ‌و RedMagic 6 Pro خود را معرفی کرد و بعد از آن، عضو ارزان‌تر RedMagic 6R وارد بازی شد. بعد از آن نیز فعالیت زیادی نداشت که البته شاهد تأیید شدن شایعات یک گوشی جدید توسط مراجعی مثل 3C چین بودیم.

ظاهر آن این گونه بود که نوبیا قرار است یک گوشی جدید را وارد بازار کند تا اینکه سرانجام، امروز این گوشی، یعنی Nubia RedMagic 6S Pro لو رفته است و ظاهرا قرار است در ۶ سپتامبر یا همان ١۵ شهریور در چین رونمایی شود. پوستر رسمی نوبیا برخی مشخصات رسمی این موبایل را نیز تأیید کرد.

تاریخ رونمایی از نوبیا ردمجیک 6S پرو رسما اعلام شد

در این پوستر، این موبایل مجهز به تراشه Snapdragon 888 Plus، یک تراشه ۵ نانومتری با هسته ٣ گیگاهرتزی Cortex-X1، رفرش ریت ١۶۵ هرتزی که مانند نمایشگر RedMagic 6 Pro است، دوربین اصلی سه گانه خواهد بود، شارژر درون جعبه ١٢٠ واتی، فن خنک کننده داخلی است

سایر جزئیات این موبایل همچنان معلوم نیست. موضوع مهم، این مسئله این است که RedMagic 6S نیز رونمایی می‌شود یا تنها شاهد رونمایی از نسخه پروی آن خواهیم بود.

رد مجیک ۶ پرو نیز مجهز به نمایشگر ۶.٨ اینچی از نوع AMOLED با رفرش ریت ١۶۵ هرتزی و وضوح +Full HD، تراشه Snapdragon 888، اندروید ١١، باتری ۴,٠۵٠ میلی آمپر ساعتی و شارژر ١٢٠ واتی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ رونمایی از نوبیا ردمجیک 6S پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر