;
coinex

اپل واچ 7 در دو مدل اواخر شهریورماه ارائه می شود

اپل واچ 7 در دو مدل اواخر شهریورماه ارائه می شود. براساس اطلاعات افشاگری در ویبو، احتمالا اپل واچ سری ۷ در دو مدل عرضه خواهد شد.

کلا، اپل فقط یک‌بار در اپل واچ سری ۴ ابعاد ساعت‌های هوشمند به علت کاهش حاشیه‌های نمایشگر، تغییر داد. احتمالا اپل واچ سری ۷ می‌تواند کاملا بازطراحی و مانند محصولات اخیر کوپرتینویی‌ها به نمایشگر و لبه‌های تخت مزین شود که در این صورت نمایشگر و ابعاد بدنه اپل واچ سری ۷ با توجه به تخت شدن، احتمالا کمی بزرگ‌تر از نسل گذشته باشد و ضخامت شاسی در مقایسه با اپل واچ سری ۶ مقدار کمی افزایش خواهد یافت که تاثیر چندانی نخواهد داشت.

اپل واچ 7 در دو مدل اواخر شهریورماه ارائه می شود

احتمالا به‌جای فریم گرد، فریم تخت در این محصول استفاده خواهد شد. این افشاگر سابقه چندانی در افشای محصولات اپل ندارد؛ اما تعداد کم افشاهای آن نیز تقریباً دقیق بوده است. مثلا ، او رنگ کیف چرمی جدید مگ‌سیف را درست لو داده بود.

براساس شایعات، هفتمین نسل ساعت‌های هوشمند اپل امکان پشتیبانی از نسل پنجم شبکه‌ی موبایل (5G) را دارد و گزینه‌های جدیدی برای جنس بدنه و ویژگی‌های متمرکز بر سلامتی دارد. البته احتمالا این شایعات واقعی نباشند چرا که احتمالا کانون توجه اپل معطوف به افزایش شارژدهی این سری باشد.

با وجود افزایش حجم باتری، کوپرتینویی‌ها در اپل واچ سری ۷ از ارائه حسگرهای جدید به‌منظور افزایش شارژدهی چشم پوشیده‌اند. حسگرها، نمایشگر و پردازنده مهم‌ترین منابع مصرف انرژی هستند که افزایش آن‌ها منابع انرژی بیشتری می‌طلبد. اپل نیز به همین علت از همان حسگرهای قبلی در هفتمین نسل ساعت‌های هوشمندش بهره خواهد برد.

پشتیبانی از شبکه 5G نیز به‌شدت شارژدهی را تحت تاثیر قرار می‌دهد که احتمال به همین‌ علت اپل از ارائه این قابلیت نیز صرف‌نظر می کند. احتمالا اپل در زمان سُنتی رونمایی از محصولات جدیدش در نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی یعنی در رویداد شهریور از این محصول رونمایی و بعد مدتی در بازار عرضه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

اپل واچ 7 در دو مدل عرضه می شود، نظر شما چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر