;
coinex

بهترین برنامه پی دی اف خوان اندروید و ویندوز

برای شما هم پیش آمده است برای استفاده ازفایل های پی دی اف دنبال یک برنامه خوب باشید، پس در بهترین برنامه پی دی اف خوان اندروید و ویندوز با ما همراه باشید.

بیش از بیست و پنج سال است که همه ی ما از فرمت پی دی اف که در انواع اسناد متنی در اینترنت و فایل های الکترونیک وجود دارند، استفاده می کنیم و هنوز هم فرمت پی دی اف برای کاربران محبوب است. به همین دلیل برنامه های زیادی بررای خواندن آن ها ساخته شده است، که البته برخی از این نرم افزارها رایگان و برای دانلود برخی هم باید هزینه ای بپردازید. ما در این مقاله به معرفی بهترین برنامه پی دی اف خوان اندروید و همچنین بهترین برنامه های پی دی اف خوان برای کامپیوتر می پردازیم.

بهترین برنامه پی دی اف خوان اندروید و ویندوز

حتما شما هم از نرم افزار ادوبی ریدر استفاده کرده اید، اما بهتر است بدانید که نرم افزارهای زیادی دیگری هم برای خواندن پی دی اف وجود دارند که می توانید از آن ها استفاده نمایید. درواقع به دلیل استفاده همیشه از نرم افزار ادولی ریدر این برنامه برای ما به عنوان بهترین شناخته می شود در حالی که جایگزین های مفیدی برای آن وجود دارد.

بهترین برنامه پی دی اف خوان اندروید و ویندوز
بهترین اپلیکیشن پی دی اف خوان اندروید

ما در این مقاله قصد داریم بهترین برنامه پی دی اف خوان اندروید و ویندوز را به شما معرفی کنیم تا در انتخاب نرم افزار پی دی اف خوان، گزینه های مناسب با کارتان را انتخاب کنید. شما می توانید با انتخاب بهترین برنامه پی دی اف خوان اندروید پرونده های الکترونیکی و کتاب هایی که به شکل پی دی اف دارید را آسان تر و ساده تر از قبل مطالعه نمایید.

نرم افزار PDF Sumatra

نخستین پیشنهاد ما برای شما نرم افزار PDF Sumatra است که کاملا رایگان و متن باز است. این نرم افزار یکی از بهترین گزینه ها برای خواندن فایل ها و کتاب های به شکل پی دی اف است. نرم افزار سوماترا فقط یک پنجره ساده دارد که می توانید به سرعت متن پی دی افی که دارید را مطالعه کنید.

این برنامه برای ویرایش فایل ها هیچ گزینه ای ندارد، البته سوماترا دارای میانبرهای کیبورد خیلی خوبی است و نیز از تب های مختلف و گوناگونی پشتیبانی می کند. در کنار این قابلیت ها نرم افزارسوماترا از فرمت های دیگر کتاب های الکترونیکی همچون epub و Mobi هم پشتیبانی می کند. این نرم افزار یکی از بهترین برنامه های پی دی اف خوان برای کامپیوتر هم هست که می تواند آن را به آسانی دانلود و نصب کنید.

بهترین برنامه پی دی اف خوان اندروید و ویندوز
بهترین برنامه پی دی اف خوان اندروید / بهترین برنامه پی دی اف خوان اندروید

بیشتر بخوانید:

حل مشکل no network connection تیک تاک

رفع مشکل نصب نشدن توئیتر و نحوه حل مشکلات کاربران ایرانی توئیتر

نرم افزار Adobe Acrobat Reader DC

مشهورترین نرم افزار پی دی اف خوان، برنامه Adobe Acrobat Reader DC است که جز بهترین پی دی اف خوان ویندوز است، این برنامه علاوه بر PDF reader رایگان Adobe می توانند از ذخیره سازی ابری همچون Microsoft OneDrive، Box و Dropbox  پشتیبانی می کند. این نرم افزار که جز بهترین برنامه های پی دی اف خوان کامپیوتر است علاوه بر خواندن متن به شما امکان مشاهده و پیام نوشتن و ویرایش روی فایل ها و پرونده های پی دی اف را به شما می دهد.

نرم افزار  PDF-XChange Editor

بهترین برنامه پی دی اف خوان اندروید و ویندوز
بهترین اپلیکیشن پی دی اف خوان اندروید

PDF-XChange Editorنرم افزاری است که دارای سرعت بالا، امکانات و قابلیت های بسیار خوب است، این نرم افزار امکان ویرایش فایل ها و پرونده های الکترونیک را به طور کاملا رایگان برای شما فراهم می کند. البته شما می توانید برای استفاده از برخی ویژگی های حرفه ای در پرونده های الکترونیک خود مانند واترمارک، لایسنس این نرم افزار را خریداری کنید.

PDF-XChange Editorنرم افزاری است که جعبه ابزار تقریبا پیچیده و شلوغی دارد، اما شما می توانید به راحتی آن را نادیده بگیرید و تنها در هر قسمت از نوار ابزار که خواستید راست کلیک کنید تا منو مربوط به آن باز شود و پس از آن سریع تغییراتی که می خواهید را انجام دهید. برای انجام این کار از  پایین صفحه گزینه Customize Toolbars را انتخاب نمایید تا وارد منو ثابت این نرم افزار شوید و سپس گزینه های  نمایش داده را مدیریت کنید.

اگر بهینه بودن برایتان با اهمیت است، بهتر است بدانید اگر چه PDF-XChange Editor و نرم افزار Foxit Reader مشابه هم هستند و تقریبا از قابلیت های یکسانی برخوردارند اما نرم افزار PDF-XChange Editor  حافظه بیشتری را استفاده می کند.

بیشتر بخوانید:

10 ترفند برای حذف برنامه هایی که پاک نمی شوند

نحوه حل مشکل تیک تاک

نرم افزار Nitro PDF Reader

یکی از بهترین برنامه پی دی اف خوان ویندوز نرم افزار Nitro PDF Reader است. این نرم افزار که مشابه مایکروسافت ورد است از قابلیت ها و ویژگی های بسیار خوبی هم برخوردار است. این نرم افزار در کنار مطالعه آسان پرونده ها و کتاب های الکترونیک تان امکان ویرایش آن ها را هم به شما می دهد.

درواقع شما می توانید به فایل های خود یادداشت گوناگونی اضافه نمایید، تصویرهای فایل پی دی اف را ذخیره کنید و فایل های پی دی اف را نیز به دیگر فرمت های متنی تبدیل کنید. برنامه Nitro PDF Reader جز بهترین برنامه پی دی اف خوان ویندوز نیز محسوب می شود.

بهترین برنامه پی دی اف خوان اندروید و ویندوز
بهترین برنامه پی دی اف خوان اندروید / بهترین برنامه پی دی اف خوان ویندوز

برنامه Foxit Reader

نرم‌ افزار Foxit Reader یکی از معروف ترین برنامه های مطالعه فایل های الکترونیک است که می تواند بهترین جایگزین برای برنامه ادوبی ریدر نیز باشد. در این نرم افزار تب های بسیاری را در رابط کاربری آن مشاهده می کنید. از جمله ویژگی ها و قابلیت های این تب ها می توان به نوشتن متن، نشانه گذاری متن، مدیریت فرم ها و امضا کردن دیجیتال اشاره کرد.

از بهترین قابلیت های نرم افزار Foxit Readerمی توانید میانبرهای متفاوتی مشخص نمایید تا با استفاده از کلیدهای ترکیبی قابلیت هایی که می خواهید را در دسترس داشته باشید. نکته ای که باید آن را در مورد این برنامه یادآوری کرد این است که این نرم افزار Foxit Reader نسخه سبک تر و قابل حمل دیگری هم دارد.

نرم افزار Foxit Reader از امکانات و قابلیت های برنامه PDF-XChange Editor  برخوردار است با این تفاوت که در کنار ویژگی بهینگی که دارد، رابط کاربری آن نیز منظم تر است.

بیشتر بخوانید:

چگونگی تنظیمات کیبورد پیش فرض در گوشی های اندرویدی

بهترین نرم افزارهای کامپیوتر 2020

نرم‌ افزار STDU Viewer

این نرم افزار یکی از بهترین برنامه پی دی اف خوان است که می توانید از آن به آسانی برای انواع کتاب یا پرونده الکترونیک استفاده نمایید. برنامه STDU Viewer از فرمت های مختلف زیادی مانند TXT، موبی، کامیک بوک آرشیو، EPUB و غیره پشتیبانی می کند. همچنین این نرم افزار توانایی نمایش فایل های تصویری در فرمت های متفاوت را هم دارد.

همان طور که گفتیم این اپلیکیشن قوی از بهترین برنامه پی دی اف خوان محسوب می شود که قابلیت نمایش همزمان چند پرونده یا کتاب الکترونیک را دارد. در این نرم افزار شما امکان اجرای پرونده های خود در تب ها و پنل های مختلف را خواهید داشت، و نیز می توانید هر قسمت از فایل را که خواستید هایلایت و یا نشانه گذاری کنید. یکی از ویژگی های جذاب این نرم افزار امکان معکوس کردن رنگ ها در آن استف برای نمونه می توانید رنگ های تیره موجود در تصویر را به رنگ های روشن تغییر دهید و یا برعکس تا چشمان شما در تاریکی آسیب نبیند.

بهترین برنامه پی دی اف خوان اندروید و ویندوز
بهترین برنامه پی دی اف خوان اندروید / بهترین برنامه های پی دی اف خوان کامپیوتر

برنامه Adobe Reader

این برنامه پی دی اف خوان هم جز بهترین برنامه پی دی اف خوان اندروید برای مطالعه محسوب می شود که می توان گفت: قابلیت منحصر به فرد این نرم افزار، دسترسی آسان و ویژگی های ساده آن است. درواقع این نرم افزار پی دی اف خوان شرکت Adobe  به صورت یک برنامه استاندار باقی می ماند که حجم آن هم حدود 105 مگابایت است، البته این برنامه خدمات اضافه ای ندارد و با این حال جز بهترین برنامه پی دی اف خوان اندروید است. قسمت بسیار جذاب  این نرم افزار نوار دسترسی جالب است که شلوغ و پیچیده نیست و با این حال این برنامه ای پرکابرد برای شما خواهد بود.

با Adobe Reader می توانید برای پرونده ها و فایل ها ی الکترونیک خود یک یادداشت قرار دهید یا بخش های دلخواه را پررنگ کنید و یا هر قسمت را که نیاز بود نشانه گذرای نمایید.

اگر تا کنون با نرم افزار های پی دی اف خوان دیگر به مشکل خوردید، این برنامه جایگزین مناسبی است که می توانید بدون هیچ مشکلی از آن استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید:

فعال سازی هات اسپات گوشی اندروید

بهترین مرورگرهای اندروید در سال 2020

نرم افزار Haihaisoft Reader

این نرم افزار هم از بهترین برنامه های پی دی اف خوان کامپیوتر است که سرعتی بالا دارد و کم حجم است.  البته با این حجم کم ویژگی ها و قابلیتهای متفاوتی همچون بزرگ نمایی، چرخش صفحه را دارد و از 40 زبان هم به خوبی پشتیبانی می کند. این برنامه از امنیت خوبی هم برخودار است.

نرم افزار Javelin PDF Reader

بهترین برنامه پی دی اف خوان اندروید و ویندوز
بهترین اپلیکیشن پی دی اف خوان اندروید

Javelin PDF Reader از بهترین برنامه های پی دی اف خوان کامپیوتر است، این برنامه یک ابزار ساده است که به شما این امکان را می دهد تا فایل های استاندارد و رمزگذاری شده خود را مشاهده و چاپ نمایید. در این برنامه امکان نشانه گذاری و نوشتن یادداشت را هم خواهید داشت. در این نرم افزار امکان ویرایش وجود ندارد، اما با توجه به حجم 2 مگابایتی آن برای کسانی که دنبال نرم افزاری با سرعت بالا و رابط کاربری ساده برای خواندن فایل های پی دی اف خود هستند، مناسب و کاربردی است.

نرم افزار Google Drive

یکی از بهترین برنامه های پی دی اف خوان کامپیوتر برنامه Google Drive است، البته این  برنامه آنلاین است و برای مشاهده فایل باید در گام اول آن را در گوگل درایو آپلود کنید. پس از آپلود می توانید فایل های معمولی خود را بخوانید و در صورت نیاز فرمت های اسناد دیگر را به پی دی اف تبدیل کنید.

نرم افزارPDF-XChange Editor

این نرم افزار یکی از بهترین برنامه پی دی اف خوان ویندوز است که کار با آن فوق العاده است. این نرم افزار امکان افزودن یادداشت، پررنگ کردن قسمت های دلخواه و دیگر ویرایش ها را به شما می دهد. نرم افزار

PDF-XChange Editor جز بهترین پی دی اف خوان ویندوز است، یکی از جذابترین ابزارهای آن ویژگی و قابلیت Optical Character Recognition است که با می توانید از اسناد چاپ شده اسکن داشته باشید و برنامه ی آن را به متنی که امکان جستجو داشته باشد تبدیل کنید.

بیشتر بخوانید:

آموزش برقراری تماس تصویری با اسکایپ

برنامه MuPDF

بهترین برنامه پی دی اف خوان اندروید و ویندوز
بهترین اپلیکیشن پی دی اف خوان اندروید

نرم افزار MuPDF از دیگر برنامه های پی دی اف خوان است، که جز بهترین برنامه پی دی اف خوان ویندوز نیز به شمار می رود که اگر شما رایانه ای دارید که حافظه کمی دارد این نرم افزار بهترین گزینه ای است که می شود آن را نصب و استفاده کرد. درواقع این برنامه یک پی دی اف خوان استاندارد است و ویژگی ها و قابلیت های معمولی سایر نرم افزارهای پی دی اف خوان را نیز دارد.

برنامه Mozilla Firefox

نرم افزار Mozilla Firefox از بهترین برنامه های پی دی اف خوان کامپیوتر است که در بین پی دی اف خوان های درون مرورگری هم جز بهترین ها محسوب می شود. این برنامه امکان گسترش نوار کناری و چرخش صفحه در دو جهت و نیز استفاده از  ابزار دستی “hand tool” را برای شما فراهم می کند. همچنین دارای ویژگی ها و قابلیت های استانداردی که کروم ارائه می دهد، است.

برنامه Solid PDF Tools

بهترین برنامه پی دی اف خوان اندروید و ویندوز
بهترین اپلیکیشن پی دی اف خوان اندروید / بهترین برنامه پی دی اف خوان اندروید / بهترین پی دی اف خوان ویندوز

یکی دیگر از بهترین برنامه های پی دی اف خوان کامپیوتر نرم افزار Solid PDF Tools است، شما با این برنامه کاربردی می توانید به آسانی فایل های پی دی اف خود را به HTML تبدیل کنید و سپس بازسازی آن را انجام دهید و در نهایت فایل خود را تبدیل به XHTML نمایید.

از دیگر قابلیت های این نرم افزار حذف هدر و فوتر است. این نرمافزار که جز بهترین برنامه پی دی اف خوان ویندوز است به شما این امکان را می دهد تا فایل های پی دی اف را به Word  و Excel تبدیل کنید، جدول ها و متن های انتخابی از پی دی اف را تبدیل نمایید و در این حال به کیفیت فایل های که تبدیل کردید آسیبی نرسد. همچنین شما می توانید تصاویرPDF را به مستندات قابل بایگانی ISo 19005-1 تبدیل نمایید.

بیشتر بخوانید:

آموزش کار با اپلیکیشن پیکس آرت

دانلود و آموزش کار با اپلیکیشن کانوا (Canva)

نرم افزار PDF Annotator

PDF Annotator جز بهترین برنامه پی دی اف خوان ویندوز است که به شما امکان ویرایش و حاشیه نویسی بر روی فایل های  PDF  را می دهد و شما می توانید پس از ویرایش نهایی فایل را با همان فرمت ابتدایی ذخیره نمایید.

با توجه به این که نرم افزار PDF Annotator از بهترین برنامه های پی دی اف خوان کامپیوتر هم است، این امکان را به شما می دهد تا به تصحیح و بررسی برگه های امتحانی بر روی لپ تاپ یا رایانه بپردازید. همچنین شما با این نرم افزار می توانید به بالای صفحه های فایل های پی دی اف خود متن و یا تصاویر داخواه اضافه کنید و نیز این امکان را خواهید داشت تا از نشانه های متفاوت برای زیباسازی فایل های خود استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بهترین برنامه پی دی اف خوان اندروید و ویندوز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر