;
coinex

تریلر سریال Maid نتفلیکس رسما منتشر شد

شرکت نتفلیکس از اولین تریلر سریال Maid رونمایی کرد. در سریال Maid ، مارگارت کوالی (Margaret Qualley) نقش اصلی را بازی خواهد کرد.

داستان این سریال طبق شرح حالی واقعی نوشته استفانی لند (Stephanie Land) ساخته شده است. این نویسنده شرح حال خود را در کتابی با عنوان Maid: Hard Work, Low Pay, and a Mother’s Will to Survive در ۲۰۱۹ چاپ کرده است.

تریلر سریال Maid نتفلیکس رسما منتشر شد

فصل اول این سریال ده قسمت است که از ماه اکتبر سال جاری در شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد. این سریال داستان مادری مجرد با نام الکس (مارگارت کوالی) است که با دختر کوچکش، از همسر بدرفتار و سوءاستفاده‌گرش فرار کرده و برای امرار معاش، کار تمیز کردن خانه‌ها را انجام می‌دهد.

تریلر کوتاه این فیلم نشان دهنده نقش‌آفرینی احساسی و بسیار قوی از مارگارت کوالی در این سریال است که قرار است بر ناملایمت‌های اغلب طاقت‌فرسای زندگی‌‌ غلبه کند. ماگارت کوالی در فیلم تحسین شده‌ Once Upon a Time in Hollywood و سریال بسیار پرطرفدار شبکه HBO با نام The Leftovers نیز بازی کرده است. در ادامه بخشی از بیانیه استفانی لند که یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه بوده را می‌خوانید:

من کتابی نوشته‌ام که کسانی که برای گذراندن زندگی دست و پا می‌زنند، بتوانند خود را در آن ببینند تا کمتر احساس تنهایی کنند. سریال Maid شبکه اینترنتی نتفلیکس که (داستانش) از کتاب من الهام گرفته، میراث من را طوری ادامه داده که مرا مات و مبهوت کرده است.

دیگر بازیگران این فیلم شامل نیک رابینسون (Nick Robinson) در نقش کاراکتر شان، آنیکا نونی رز (Anika Noni Rose) در نقش رجینا، تریسی ویلار (Tracy Vilar) در نقش یولاندا، بیلی برک (Billy Burke) در نقش هنک، اندی مک‌داول (Andie MacDowell) در نقش پائولا، ریلیا نوایه ویتیت (Rylea Nevaeh Whittet) در نقش مدی، ریموند ابلاک (Raymond Ablack) در نقش نیت، بی.جی هریسون (BJ Harrison) در نقش دنیس، خاویر دو گوزمن (Xavier de Guzman) در نقش ایتن، ایمی کاررو (Aimee Carrero) در نقش دانیل و توبی لوینز (Toby Levins) در نقش بسیل هستند.

تهیه‌کنندگان اجرایی دیگر این فیلم شامل جان ولز (John Wells)، مارگو رابی (Margot Robbie)، تام آکرلی (Tom Ackerley)، ارین جانتو (Erin Jontow)، برت هدبلوم (Brett Hedblom) و مولی اسمیت متزلر (Molly Smith Metzler) هستند.

کارگردان‌های فصل اول این سریال نیز شامل نزینگه استوارت (Nzingha Stewart)، لیلا نوگباور (Lila Neugebauer)، هلن شاور (Helen Shaver) و کویین کیو ترن (Quyen “Q” Tran) هستند. تاریخ پخش این سریال نیز یکم اکتبر امسال یا همان ۹ مهر ماه ۱۴۰۰ در شبکه نتفلیکس است. تریلر Maid را در ادامه ببینید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تریلر سریال Maid نتفلیکس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر