;
coinex

تریلر گیم پلی کالاف دیوتی وانگارد منتشر شد

بالاخره رسما  در افتتاحیه مراسم گیمزکام ۲۰۲۱ تریلر گیم پلی کالاف دیوتی وانگارد منتشر شد و اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر شده است.

این بازی شامل چهار شخصیت اصلی می‌شود که داستان آن را جلو می‌برند که یکی از آن‌ها ستوان «پولینا پترووا» است که شخصیت او با الهام از «لیودمیلا پاولیچنکو» تک تیرانداز ملقب به بانوی مرگ نوشته شده است.  این تریلر منتشر شده از دید پولینا جلو می‌رود که پس از حمله‌ی نیروهای آلمان او را از یک پرستار به یک تک‌تیرانداز مبدل می‌کند.

تریلر گیم پلی کالاف دیوتی وانگارد منتشر شد

با توجه به این که با یک شخصیت تک تیرانداز روبرو هستیم، او طی این گیم‌پلی از لبه‌های دیوار و بام خانه‌های عبور می‌کند و معمولا دشمنان خود را با سلاح‌های تک تیرانداز و دور زن از بین می‌برد. سپس جمله «یک ساعت قبل» می‌آید و اتفاقات قبل از شروع حمله‌ی نیروهای آلمان را می‌بینیم. در آن زمان پولینا، یک پرستار ساده است که از حمله دشمن نجات یافته و گویا باید به تنهایی از موانع و دشمنان پیشی بگیرد.

بازی براساس این ویدیو ۹ دقیقه‌ای بسیار خوب بوده و اکثر کاربران شبکه‌های اجتماعی از آن رضایت دارند. شخصیت‌های دیگر این بازی، گروهبان «آرتور کینگزلی»، کاپیتان «وید جکسون» و ستوان دوم «لوکاس ریگز» هستند که هر کدام داستان مخصوص خود را دارند. تریلر گیم پلی Call of Duty: Vanguard را در ادامه ببینید:

Call of Duty: Vanguard در ۱۴ آبان برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تریلر گیم پلی کالاف دیوتی وانگارد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر