;
coinex

دانلود رایگان قسمت 74 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) دوبله فارسی

ستاره شمالی یکی از بهترین سریال‌های کمدی و عاشقانه ترکی است. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 74 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) همراه ما باشید.

ژانر عاشقانه کمدی یکی از محبوب‌ترین و پربیننده‌ترین ژانرهای دنیا محسوب می‌شود. از این رو سریال ستاره شمالی طرفداران زیادی دارد. این سریال در سال 2019 به کارگردانی ارسوی گولر ساخته شده است.

بییندگان ایرانی این سریال می‌توانند بدون دردسر خواندن زیرنویس، دوبله شده آن را هرشب ساعت 22 از شبکه جم سریز تماشا کنند. همینطور ما در ادامه لینک دانلود رایگان قسمت 74 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) دوبله فارسی را در اختیار شما می‌گذاریم.

دانلود رایگان قسمت 74 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) دوبله فارسی

دانلود سریال ترکی Kuzey Yildizi

در این سریال کمدی می‌توانیم از طبیعت زیبای یکی از شهرهای اردو در ترکیه لذت ببریم و در عین حال صحنه‌های عاشقانه و کمدی سریال لذت ببریم. داستان ستاره شمالی درباره زندگی دختری به نام یلدیز بوده که در روی یک تپه از روستای شهر اردو زندگی می‌کند.

ییلماز از همان دوران نوجوانی خود عاشق پسری به نام کوزی می‌شود و این دو به هم قول می‌دهند که زندگی آینده‌شان را با هم بسازند. اما کوزی که رویای شغل مهندسی را در سر می‌پروراند، از روستا می‌رود و معشوقه خود را فراموش می‌کند.

در حالی که کوزی در شهر زندگی خود را سر و سامان می‌دهد، یلدیز نمی‌تواند جز او به فرد دیگری فکر کند و حتی بعد از 20 سال که هیچکس کوزی را به یاد نمی‌آورد، او هنوز عشقش را فراموش نکرده است.

دانلود رایگان قسمت 74 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi)
دانلود رایگان قسمت 74 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) / دانلود سریال ستاره شمالی قسمت 74 / دانلود سریال ترکی Kuzey Yildizi

بالاخره پس از 20 سال، کوزی به همراه سه دختر نوجوانش به شهر زادگاهش برمی‌گردد و تصمیم می‌گیرد بقیه عمر خود را در روستا زندگی کند. وقتی کوزی به روستا بازمیگردد هیچ کدام از اهالی روستا او را تحویل نمی‌گیرند و او را خائن می‌دانند.

یلدیز هم که در این بیست سال هیچ گاه عشق دیرین خود را فراموش نکرده از بازگشت او استقبالی نمی‌کند. او زمانی که متوجه شد کوزی به روستا بازگشته است تمام ناراحتی‌ها و عذاب بیست ساله‌اش را سر کوزی خالی می‌کند. شما در این سریال لحطات کمدی و جذاب بسیاری را مشاهده می‌کنید.

برای دانلود قسمت 74 سریال ستاره شمالی دوبله فارسی ادامه مطلب را از دست ندهید. همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی 2021 کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 72 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 73 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) دوبله فارسی

دانلود دوبله فارسی سریال Kuzey Yildizi قسمت 74

دانلود رایگان قسمت 74 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi)
دانلود قسمت 74 سریال ستاره شمالی دوبله فارسی / دانلود دوبله فارسی سریال Kuzey Yildizi قسمت 74 / دانلود سریال ترکی ستاره شمالی
  • نام ترکی: Kuzey Yıldızı İlk Aşk
  • بازیگران: اسماعیل دمیرجی، آسلیهان گولر
  • کارگردان: ارسوی گولر
  • نویسنده: ارسوی گولر
  • زمان پخش: هر شب ساعت 22 از شبکه جم سریز
  • ژانر: درام، کمدی
  • محصول: 2019 ترکیه

 

دانلود سریال ترکی ستاره شمالی قسمت 74 از تلگرام با کیفیت 240p

دانلود دوبله فارسی قسمت 74 سریال ترکی ستاره شمالی از تلگرام با کیفیت 480p

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 74 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر