;
coinex

دانلود رایگان سریال تیم دی پی (D.P.) با زیرنویس چسبیده

سریال کره ای دی پی یکی از سریال‌های جدید نتفلیکس است. در ادامه برای دانلود رایگان سریال تیم دی پی (D.P.) با زیرنویس چسبیده فارسی همراه ما باشید.

اگر از طرفداران سریال‌های کمدی و پلیسی هستید، پیشنهاد می‌کنیم سریال‌کره‌ای جدید تیم دی پی را از دست ندهید. این سریال در 5 شهریور به طور کامل از شبکه نتفلیکس پخش شده است.

این سریال از وبتونی به نام D.P Dog Day اثر Kim Bo Tong اقتباس شده و در دسته سریال‌های نظامی قرار می‌گیرد. در حقیقت D.P. مخفف عبارت Deserter Pursuit بوده که به معنای تعقیب نظامی فراری است. اما در ادامه لینک دانلود رایگان سریال تیم دی پی (D.P.) با زیرنویس چسبیده را در اختیار شما می‌گذاریم.

دانلود رایگان سریال تیم دی پی (D.P.) با زیرنویس چسبیده

دانلود سریال کره ای D.P. 2021

سریال کره ای دی پی (D.P.) از جمله سریال‌های اورجینال شبکه استریم نتفلیکس بوده که با داشتن بازیگری همچون جونگ هه این (Jung Hae-in) به عنوان یکی از بهترین سریال های کره ای 2021 شناخته می‌شود.

این کیدرامای مورد انتظار توسط هان جون هی (Han Jun-hee) کارگردانی شده است و جون هی فیلمنامه این سریال را نیز از وبتون کیم بو تونگ اقتباس کرده است. این کارگردان در سال 2016 برنده جایزه Baeksang بهترین کارگردان جدید برای فیلم Coin Locker Girl شده است.

این سریال تیمی را به تصویر می‌کشد که از سه پلیس خبره و با استعداد تشکیل شده است. آنها به کمک هم به دنبال افراد نظامی فراری می‌گردند تا آنها را دستگیر کنند. شخصیت اصلی داستان پسری به نام آن جونهو (Ahn Joon-ho) است. پس از اینکه یکی از ارشدهای او متوجه استعداد بی‌نظیر وی می‌شود، جونهو را به تیم دی پی منتقل می‌کنند.

پس از آن او با گروهبانی دیگر و تحت نظارت یک سرهنگ ماموریت خود را آغاز می‌کنند. در بیشتر صحنه‌های سریال، شاهد جونهو هستیم که چگونه با مسئولیت‌های جدیدش کلنجار می‌رود و سعی می‌کند تا موانع راهش را کنار بزند.

دانلود رایگان سریال تیم دی پی (D.P.) با زیرنویس چسبیده
دانلود سریال تیم دی پی 2021 بدون سانسور / دانلود سریال تیم دی پی با زیرنویس فارسی / دانلود رایگان سریال کره ای تیم دی پی

این سریال تیم بازیگران فوق العاده‌ای دارد. جونگ هه این (Jung Hae-in) در این سریال در نقش آن جونهو حضور دارد. او در سریال شخصیت آرام و ساکتی دارد و با توجه به استعدادهایش، در تیم دی پی استخدام شده است.

علاوه بر جونگ هه این، بازیگران دیگری همچون کو گیو هوان (Koo Gyo-hwan) در نقش هان هویول (Han Ho-yeol)، کیم سانگ کیون (Kim Sung-kyun as) در نقش پارک بوم گو ( Park Beom-goo)، سون سوک کو (Son Seok-koo) در نقش ایم جی سوب (Im Ji-seob) و لی جون یونگ (Lee Jun-young) در نقش جون هو (Joon Ho) حضور دارد.

اما در ادامه لینک دانلود رایگان سریال تیم دی پی (D.P.) با زیرنویس چسبیده فارسی را در اختیار شما می‌گذاریم. همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های کره‌ای کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های کره‌ای تکراتو را مشاهده نمایید. برای دانلود سریال تیم دی پی 2021 تمامی قسمت‌ ها را از دست ندهید.

دانلود سریال تیم دی پی 2021 بدون سانسور

دانلود رایگان سریال تیم دی پی (D.P.) با زیرنویس چسبیده
دانلود سریال تیم دی پی با زیرنویس فارسی / دانلود سریال کره ای D.P. 2021 / دانلود سریال تیم دی پی 2021 تمامی قسمت‌ ها
  • نام سریال: تیم دی پی (D.P. 2021)
  • محصول: 2021 کره جنوبی از شبکه Netflix
  • ژانر: نظامی، درام
  • قسمت‌ها: 6
  • روز پخش: جمعه
  • مدت زمان: 50 دقیقه
  • بازیگران: Jung Hae In, Koo Kyo Hwan, Son Seok Koo

لینک دانلود قسمت 1 سریال تیم دی پی با زیرنویس فارسی از تلگرام

لینک دانلود قسمت 2 سریال D.P. 2021 بدون سانسور از تلگرام

لینک دانلود قسمت 3 سریال کره ای تیم دی پی با زیرنویس فارسی از تلگرام

لینک دانلود قسمت 4 سریال تیم دی پی با زیرنویس فارسی از تلگرام

لینک دانلود قسمت 5 سریال کره ای تیم دی پی با زیرنویس فارسی از تلگرام

لینک دانلود قسمت 6 سریال D.P. 2021 بدون سانسور از تلگرام

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان سریال تیم دی پی (D.P.) با زیرنویس چسبیده چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر