;
coinex

دانلود رایگان قسمت 137 سریال مامور مخفی دوبله فارسی

فصل دوم سریال هندی برای عشق جان می دهم با نام مامور مخفی پرطرفدار شده است، با دانلود رایگان قسمت 137 سریال مامور مخفی دوبله فارسی با ما همراه باشید.

یکی از سریال‌های عاشقانه و جنایی هندی مامور مخفی است، این سریال که به یکی از مجموعه‌های پرطرفدار تبدیل شده است درواقع ادامه‌ و فصل دوم سریال برای عشق جان می دهیم بوده که به مامور مخفی تغییر نام داده است.

با توجه به اینکه این سریال بینندگان ایرانی بسیاری هم دارد، شبکه MBC Persia آن را به زبان فارسی دوبله و پخش می‌کند. تاکنون 136 قسمت از این مجموعه پخش شده و در ادامه لینک دانلود دانلود رایگان قسمت 137 سریال مامور مخفی دوبله فارسی در اختیار شما می‌گذاریم.

دانلود رایگان قسمت 137 سریال مامور مخفی دوبله فارسی

فصل دوم سریال پر مخاطب برای عشق جان می دهم با عنوان مامور مخفی از 15 مارس 2021 پخش مستقیم خود را از Voot Select شروع کرد. مامور مخفی داستان زندگی دختری به نام است که عاشق پلیسی با نام کبیر است.

به همین دلیل هگامی که متوجه می شود که کبیر به دنبال دستگیری بزرگترین خلاف‌کار هند یعنی وانش رایسنینگانیا است، تصمیم می گیرد هر طور شده وارد زندگی وانش شود و علیه او مدرارک لازم جمع آوری نماید. اما در میانه راه ریدیما عاشق وانش می شود و این موضوع باعث تردید او می شود.

دختر داستان مامور مخفی به عنوان برنامه‌ریز وارد مهمانی کروز ونش می شود و با رخ دادن یک اتفاق‌ها در این سفر دریایی ونش با عنوان فیزیوتراپیست سیاه خواهرش استخدام می شود. در ادامه داستان ونش که به ریدیما شک کرده برای پی بردن به هدف ریدیما از او می خواهد با او ازدواج کند.

دانلود رایگان قسمت 137 سریال مامور مخفی دوبله فارسی
دانلود رایگان سریال هندی مامور مخفی قسمت 137 دوبله فارسی / دانلود رایگان قسمت 137 سریال مامور مخفی دوبله فارسی / دانلود سریال مامور مخفی

کبیر با این درخواست ونش تحت فشار قرار می‌گیرد. ریدیما درخواست ونش را قبول می‌کند. روز بعد از ازدواج، ریدیما مجسمه‌ای از راگینی، نامزد سابق وانش را پیدا می‌کند. او با این تصور که ونش می‌تواند قاتل نامزدش باشد، سعی می‌کند حقیقت پشت قتل او را بیابد تا بتواند مدارک بیشتری علیه ونش جمع آوری کند.

اما در ادامه او با یک اتاق مخفی در عمارت روبرو می‌شود. او وارد اتاق شده و در آنجا یک نقاشی و یک مجسمه دیگر از یک زن را می‌بیند. در واقع زن در این نقاشی مادر بیولوژیکی ونش، اوما رای سینگانیا بوده که در جوانی بدون هیچ حرفی او را ترک کرده است.

در ادامه این گفتار، لینک دانلود قسمت 137 سریال مامور مخفی را در اختیار شما می‌گذاریم. همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های هندی کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های هندی تکراتو را مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 134 سریال مامور مخفی دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 135 سریال مامور مخفی دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 136 سریال مامور مخفی دوبله فارسی

دانلود قسمت 137 مامور مخفی

دانلود رایگان قسمت 137 سریال مامور مخفی دوبله فارسی
دانلود قسمت 137 مامور مخفی / دانلود قسمت 137 سریال مامور مخفی / دانلود سریال مامور مخفی
  • نام سریال: مامور مخفی (Ishq Mein Marjawan 2)
  • ژانر: عاشقانه، درام
  • زبان: هندی (دوبله فارسی)
  • کشور: هند
  • سال تولید: ۲۰۲۰
  • تعداد قسمت ها: حدود ۱۵۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای
  • کارگردان: Noel Smith
  • بازیگران: Helly Shah, Rrahul Sudhir, Vishal Vashishtha
  • شبکه پخش: شبکه MBC Persia

لینک دانلود رایگان سریال هندی مامور مخفی قسمت 137 دوبله فارسی از تلگرام با کیفیت 360p

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 137 سریال مامور مخفی دوبله فارسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر