;
coinex

بهترین آنفالویاب اینستاگرام ؛ چگونه از آنفالو شدن مطلع شویم؟

سوالی که ذهن خیلی از کاربران اینستاگرام را مشغول کرده این است که بهترین آنفالویاب اینستاگرام چیست و می خواهند بدانند که چگونه از آنفالو شدن خود جلوگیری کنند

اپلیکیشن اینستاگرام با میلیون ها کاربر در روز یکی از برترین پلتفرم هایی است که در میان ما ایرانیان نیز محبوب است. از بهترین بخش های این اپ بی نظیر، قسمت دنبال کردن دوستان است.

سیستم اینستاگرام بدین صورت است که با فالو کردن یا همان دنبال کردن دیگران کار می کند. اگر می خواهید در این اپ پست ها و داستان هایتان دیده شود و نسبت به آنها بازخورد خوبی بگیرید می بایست حساب کاربری دیگران را فالو کنید. این افراد می توانند دوستان، آشنایان، اقوام و هرکس دیگری باشد. اگر آنها نیز به تماشای پست ها و داستان هایتان و به طور کلی حساب شما علاقه مند باشند، می توانند شما را فالو کنند که در اصطلاح به آن «فالوبک» می گوییم.

دسته زیادی از کاربران می خواهند افراد زیادی دنبالشان کنند و به عبارتی فالور زیاد داشته باشند و برای این کار از تکنیک های بسیاری استفاده می کنند. یکی از همین تکنیک های شناخته شده، فالو در ازای فالو است. یعنی شما فردی را دنبال می کنید و در ازای آن، او نیز شما را دنبال می کند. یک تبادل دو سر سود! اما گاهی پیش می آید که شما عده ای را فالو می کنید اما آنها به درخواست شما توجهی نمی کنند و تمایلی برای به اشتراک گذاری مطالبشان با شما نشان نمی دهند. گاهی هم پیش می آید برخی کاربران شما را فالو می کنند و بلافاصله پس از اینکه شما هم آنها را فالو می کنید دستشان روی گزینه آنفالو می رود.

حتما اکنون که این مقاله را می خوانید برخی افراد شما را آنفالو کرده اند و شما نیز تمایلی ندارید که چنین افرادی را جزو فالورهایتان داشته باشید. بنابراین به دنبال راهی برای خلاصی از این کاربران می باشید. در ادامه قصد داریم راجع به بهترین آنفالویاب اینستاگرام و اینکه چگونه از آنفالو شدن مطلع شویم صحبت کنیم. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

بهترین آنفالویاب اینستاگرام

اینستاگرام به عنوان پلتفرمی محبوب توانسته کاربران بسیاری را در خود جذب کند. از آنجا که این اپ با فالوکردن کار می کند، می بایست دیگران را فالو کنید تا بتوانید پست ها و داستان هایتان را به اشتراک بگذارید و فیدبک خوبی بگیرید. از طرفی برخی از افراد دوست دارند که تعداد فالورهایشان بیشتر از تعداد فالوینگ هایشان باشد و به همین منظور کسانی را که دنبالشان کرده اند، آنفالو می کنند. مسلما هیچکس از این کار خوشش نمی آید؛ مخصوصا زمانی که تکرار شود! مطمئنا شما نیز در پی بهترین برنامه های آنفالویاب اینستاگرام هستید یا شاید هم پیشرفته ترین آنفالویاب اینستاگرام. هر چه هست در ادامه همراه ما باشید زیرا قصد داریم قوی ترین آنفالویاب اینستاگرام را معرفی نمائیم.

متاسفانه اینستاگرام ابزاری برای یافتن چنین افرادی معرفی نکرده و هنگامی که کاربران شما را آنفالو کنند به سختی می توانید آنها را بیابید. البته اگر فالورهایتان زیاد باشند! چنین کمبودی در اینستاگرام باعث شده که از سوی توسعه دهندگان و برنامه نویسان، اپ های زیادی برای تشخیص آنها معرفی شود. در این نوشتار سعی خواهیم کرد که به معرفی بهترین آنفالویاب اینستاگرام، برنامه آنفالویاب ایستاگرام برای آیفون بپردازیم. با تکراتو همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

آموزش کار با اپلیکیشن دیسکورد (Discord)

آموزش کار با ادوبی کانکت (Adobe Connect)

آنفالویاب هوشمند اینستاگرام

آنفالویاب های هوشمند دسته ای از نرم افزار ها هستند که به شما کمک می کنند تا به راحتی و در چند ثانیه کسانی که شما را آنفالو کرده اند تشخیص دهید و آنفالوشان کنید. همان طور که ذکر شد، اینستاگرام درون خود ابزاری برای تشخیص ندارد و باید از نرم افزارهای جانبی استفاده کنید.

بهترین آنفالویاب اینستاگرام
بهترین آنفالویاب اینستاگرام / بهترین برنامه های آنفالویاب اینستاگرام

آنفالویاب هوشمند اینستاگرام نه تنها به شما کمک می کند تا افرادی که می خواهید را آنفالو کنید بلکه به شما امکان مدیریت پست ها و اکانت تان را می دهد. بیشتر افراد به دنبال پیشرفته ترین آنفالویاب اینستاگرام هستند. از جمله قابلیت های این اپلیکیشن ها می توان به یافتن افرادی که فالو بک نداده اند، توانایی آنفالو کردن تمام فالورها، یافتن افرادی که در صفحه شما وجود دارند اما فعالیتی از خود نشان نمی دهند، آمار مختلف درباره فالورها و فالوینگ ها و قابلیت های دیگر اشاره کرد.

حتی ممکن است بخواهید کسانی که در صفحه شما هیچگونه تعاملی نداشته اند و فیک هستند را شناسایی کنید و دیگر آنها را دنبال نکنید و برای این کار نیز می بایست قوی ترین آنفالویاب اینستاگرام را داشته باشید. آنفالویاب هوشمند اینستاگرام تمام این فعالیت ها را در چند ثانیه انجام می دهد و دیگر نیازی به تغییرات دستی و طاقت فرسا نیست. در ادامه به معرفی بهترین آنفالویاب 2021 می پردازیم و همزمان با آنها به معرفی چند برنامه آنفالویاب اینستاگرام برای آیفون نیز می پردازیم.

بیشتر بخوانید:

آموزش کار با اپلیکیشن وب مانی (WM)

آموزش کار با اپلیکیشن این‌شات (InShot)

آنفالویاب Followmeter

این اپ یکی از سریع ترین و بهترین برنامه های آنفالویاب اینستاگرام می باشد و در بین سایر اپ های آنفالویاب سرآمد است. راه اندازی و استفاده از این نرم افزار بسیار ساده و روان است و نیز از رابط کاربری خوبی بهره می برد که قابلیت دسترسی به آن را آسان می نماید.

خوشبختانه فالومتر هم برای اندروید و هم آی او اس در دسترس است. قسمت های این اپ شامل داشبورد آنفالورها، فالورهای جدید، حساب هایی که فالو شده اند و فالو بک نداده اند و بالعکس است. در این اپ برای دسترسی به قسمت آنفالویاب باید تب UNFOLLOWERS را بزنید.

بهترین آنفالویاب اینستاگرام
بهترین آنفالویاب اینستاگرام / بهترین آنفالویاب 2021

البته لازم به ذکر است که یکسری از قابلیت های جذاب این اپ خریدنی است و برای دسترسی به آنها باید نسخه طلایی یا پولی آن را خریداری کنید. از جمله این امکانات می توان به حالت روح فالورها، بهترین فالو کننده ها و دیگر امکانات این برنامه اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

آموزش کار با اپلیکیشن پیکس آرت

دانلود و آموزش کار با اپلیکیشن کانوا (Canva)

آنفالویاب Reports

بهترین آنفالویاب اینستاگرام
بهترین آنفالویاب اینستاگرام / آنفالویاب هوشمند اینستاگرام

در میان بهترین برنامه های آنفالویاب اینستاگرام شاید چیزی که بیشتر از سرعت اهمیت دارد، امنیت بالای آن است. مطمئنا دوست ندارید که داده هایتان منتشر شود یا در اختیار اشخاص ثالث قرار بگیرد. اپلیکیشن reports به لحاظ سرعت از فالومتر کندتر است اما از نظر امنیت بسیار قدرتمند می باشد.

به عبارتی این اپ پیشرفته ترین آنفالویاب اینستاگرام به لحاظ امنیت کاربر است. این برنامه دقیقا از زمانی که بر روی گوشی شما نصب شود می تواند به آنفالورهایتان دسترسی یابد و ذخیره اطلاعات شما به صورت خصوصی صورت خواهد پذیرفت. از جذابیت های این برنامه این است که به محض اینکه کسی شما را آنفالو کند، اعلانی برایتان به نمایش در می آید مبنی بر اینکه فلان اکانت شما را آنفالو کرده و می توانید مستقیما وی را آنفالو نمائید. روی اپ reports قادر خواهید بود که چند اکانت را همزمان کنترل کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین مرورگرهای اندروید در سال 2020

آموزش برقراری تماس تصویری با اسکایپ

Followers-Unfollowers

اگر به دنبال بهترین و قوی ترین آنفالویاب اینستاگرام هستید پیشنهاد ما به شما این اپ است. از دیگر برنامه های محبوب و پرطرفدار آنفالویاب می توان به فالورز-آنفالورز اشاره کرد که با دانلود بیش از ده میلیون بار در گوگل پلی یکی از صدرنشین ها است. این برنامه نیز به شما امکان می دهد تا فعالیت های فالورهایتان را پیگیری کنید و مثلا اگر شما را آنفالو کرده اند، بفهمید.

بهترین آنفالویاب اینستاگرام
بهترین آنفالویاب اینستاگرام / پیشرفته ترین آنفالویاب اینستاگرام

برای استفاده از این اپ ابتدا باید آن را از گوگل پلی دانلود کنید. سپس برنامه را باز کرده و با قوانین اپ موافقت نمائید. هنگامی که موافقت خود را اعلام کردید باید ایمیل و پسوردتان را به آن بدهید تا بتوانید وارد حساب کاربری تان شود.

به خاطر داشته باشید که با این کار جزئیات حساب هایتان را در اختیار شخص ثالث قرار می دهید و آن می تواند با اطلاعات شما هرکاری که خواست انجام دهد. بنابراین به محض انجام کتر، پسورد خود را عوض کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین نرم افزارهای کامپیوتر 2020

فعال سازی هات اسپات گوشی اندروید

Crowd fire

بهترین آنفالویاب اینستاگرام ؛ چگونه از آنفالو شدن مطلع شویم؟
پیشرفته ترین آنفالویاب اینستاگرام / بهترین آنفالویاب 2021

از دیگر نرم افزار های قدرتمند در این زمینه Crowd fire است که امکانات بی نظیری را در اختیار کاربر قرار می دهد. مثلا می توانید کسانی را که به درخواست شما توجه نکرده اند را آنفالو کنید. می توانید کسانی که از نظر مکانی به شما نزدیک هستند را بیابید و فالو کنید و همچنین می توانید آمار بسیار دقیقی نسبت به صفحه خود دست یابید. اگر دنبال برنامه آنفالویاب اینستاگرام برای آیفون می باشید باید گزینه تان crowdfire باشد.

بیشتر بخوانید:

نحوه حل مشکل تیک تاک

چگونگی تنظیمات کیبورد پیش فرض در گوشی های اندرویدی

Simply Measured : بهترین آنفالویاب اینستاگرام

در نرم افزارهای آنفالویاب صرفا به آنفالو کردن افرادی که ما را آنفالو کرده اند نمی پردازیم بلکه گاهی هدف مدیریت پیج  و افزایش فالور نیز می باشد. این نرم افزار می تواند شما را در افزایش فالورهای صفحه تان کمک کند و همچنین اگر قصد دارید درباره پیج به خصوصی اطلاعات کسب کنید یا فعالیت هایش را رصد کنید به کارتان می آید.

بهترین آنفالویاب اینستاگرام
بهترین آنفالویاب اینستاگرام / برنامه آنفالویاب اینستاگرام برای آیفون

بیشتر بخوانید:

رفع مشکل نصب نشدن توئیتر و نحوه حل مشکلات کاربران ایرانی توئیتر

10 ترفند برای حذف برنامه هایی که پاک نمی شوند

Followers Chief : بهترین آنفالویاب اینستاگرام

از دیگر اپ های محبوب خارجی که عملکرد خوبی دارد می توان به Followers Chief اشاره کرد. اگر به دنبال نرم افزاری هستید که با چند کلیک ساده شما را به مقصودتان برساند، باید بگوییم که انتخاب خوبی کرده اید. گاهی برخی از اپ ها پر از تبلیغات های مزاحم هستند که کاربر را عصبانی می کنند و به ازای هر آنفالو، چندین تبلیغ انجام می دهند. باید بگوییم که در این اپ خبری از تبلیغ نیست!

بهترین آنفالویاب اینستاگرام ؛ چگونه از آنفالو شدن مطلع شویم؟
بهترین آنفالویاب اینستاگرام / قوی ترین آنفالویاب اینستاگرام

با این نرم افزار قادر خواهید بود تا فالورهایتان را آنالیز کنید و نقاط قوت و ضعف خود را بیابید. همچنین می توانید بفهمید که دوستان شما چه زمانی شما را آنفالو کرده اند. می توانید بهترین تصاویری را که بیشترین کامنت را دریافت نموده اند ببینید.

بیشتر بخوانید:

بهترین اپلیکیشن دوست یابی

حل مشکل no network connection تیک تاک

همه چیز در مورد آنفالو اینستاگرام

یکی از سوالاتی که روزانه بسیار پرسیده می شود در مورد آنفالو اینستاگرام است و اینکه چطور متوجه شویم آنفالو شده ایم. اینستاگرام شبکه محبوبی است که کاربران از طریق آن می توانند عکس ها، ویدئوها و داستان های روزمره شان را به اشتراک بگذارند تا دیگران در احساس آنها شریک شوند. شما با استفاده از این پلتفرم می توانید ستاره های محبوب یا هنرمندان، سیاستمداران و دوستان و اقوامتان را دنبال کنید. می توانید ببینید که چه کسانی عکس های شما را لایک کرده اند و نظرشان راجع به آن چه بوده است. اما یکی از سوالات اساسی پیرامون این اپلیکیشن این است که آنفالو چیست و چگونه متوجه بشویم که دیگران آنفالویمان کرده اند؟

همان طور که در ابتدای مقاله گفتیم راه های زیادی در این باره وجود دارند. در اینستاگرام می توانید صفحات مختلفی را دنبال کنید و طبیعتا آنها هم شما را دنبال خواهند کرد. اگر صفحه کاربری شما شخصی است کاربران ابتدا باید برای فالو کردن شما درخواست بدهند و پس از تائید شما به جمع فالورهایتان بپیوندند. برای اینکه آمار دقیقی نسبت به فالورها و فالوینگ هایتان داشته باشید می توانید عدد بخش Followers را نگاه کنید. این عدد نشان می دهد که چه تعداد شما را دنبال می کنند. کنار این گزینه ا عدد Followings رو به رو هستیم. اگر تعداد فالوینگ هایتان بیشتر از فالورهایتان باشد به احتمال زیاد برخی کاربران شما را آنفالو کرده اند یا اصلا فالو نکرده اند. گاهی تعداد اعداد Followers هایتان کاهش می یابد. این یکی از اصلی ترین نشانه های آنفالو شدن است. کسی که شما را آنفالو می کند دیگر نمی تواند محتوای صفحه تان را ببیند.

دلایل آنفالو شدن شما یکسان نیست و ممکن است به علل مختلفی باشد. گاهی ناشی از عدم فعالیت شما است و گاهی نیز به خاطر فعالیت بیش از حدتان و در مواقعی هم به علت محتوای نامناسبی که می گذارید.

اینستاگرام با اینکه در طراحی این اپ کم نگذاشته اما یک مشکل اساسی دارد و آن هم نشان ندادن کسانی است که ما را آنفالو کرده اند. به این منظور برنامه هایی ساخته شده اند که می توانید با اتصال به آنها کسانی که آنفالوتان کرده اند را یکجا ببینید و آنفالوشان نمائید.

خبر خوب دیگر برای کسانی که پیج بیزینس و کاری دارند این است که می توانند علاوه بر لیست آنفالورز هایشان موارد بسیار دیگری را مدیریت کنند. مثلا می توان پست ها، لایک ها و کامنت ها را بررسی کرد و میزان محبوبیت هر کدام را تفکیک نمود.

برنامه های آنفالویاب گرچه محبوب اند و رفع نیاز می کنند اما گاهی مشکلاتی با خود به همراه دارند. اگر بیش از چند بار از این اپ ها استفاده کنید یا تعداد افراد بسیاری را در یک زمان آنفالو کنید، اینستاگرام شما را ربات تشخیص می دهد و دسترسی تان را به برخی موارد محدود می کند و اگر ادامه یابد، دیگر قادر نخواهید بود کسی را فالو یا آنفالو کنید. همچنین در موارد دیگری نیز دچار محدودیت خواهید شد. مثل گذاشتن پست، کامنت، لایک کردن و غیره.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بهترین آنفالویاب اینستاگرام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر