;
coinex

بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایران و جهان 2021 و 1400 کدامند؟

شاید برای شما جالب باشد که می‌توان از یوتیوپ در‌آمد کسب کرد. از این رو در این جستار به معرفی بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایران و جهان 2021 می‌پردازیم. با ما باشید.

یوتیوب یک شبکه اجتماعی است که با محتوای تصویری، ابزاری برای سرگرمی و یادگیری ماست. عموما هم همان سرگرمی در قالب دنبال کردن قسمت‌هایی از برنامه‌هایی که از دست داده‌ایم یا تماشای موزیک ویدئو و صرف ساعت‌ها وقت است.

احتمالا اگر هم به ما بگویند این صرفا یک محیط برای سرگرمی نیست و می‌توان از آن درآمد هم کسب کرد، نهایت تصورمان به سمت تبلیغات پیش نمایش ویدئوها می‌رود. اما راه‌های دیگری هم برای کسب درآمد وجود دارد.

جالب است بدانید برخی از افراد  این شبکه اجتماعی را به عنوان وسیله‌ای برای کسب درآمد می‌دانند. نوع دیگر کسب درآمد بر پایه تولید محتوای تصویری که چند سالی است در یوتیوب رونق گرفته، استریم کردن است.

استریمرها به عنوان بازوهای اجرایی این فرایند، در حقیقت چیزی است مشابه همان اینفلوئنسرهای اینستاگرام. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایران و جهان 2021 بپردازیم. با تکراتو همراه باشید.

بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایران و جهان 2021

یوتبوبرها از تخصص خود برای تولید محتوای تصویری در کانا‌ل‌های دانلود خود استفاده می‌کنند و کسانی که به دنبال خدمات او هستند تبدیل به فالورهای کانال او می‌شوند. شخص صاحب کانال در ازای دریافت مبالغی هنگفت، تبلیغاتی در جای جای فعالیت خود از پیش نمایش ویدئوها تا حتی خود محتوی می‌گنجاند.

امروزه این استریمرها پدیده‌ای نوپا در ایران محسوب می‌شود که توانسته در این مدت کوتاه به محبوبیت فراوانی دست پیدا کند. این افراد عموما در حوزه بازی‌های ویدئویی فعالیت دارند و به صورت آنلاین بر روی پلتفرم‌های مختلف پخش آنلاین به صورت زنده بازی می‌کند و افراد همزمان می‌توانند بازی او را تماشا کنند و حتی نظراتشان را به ثبت برسانند. استریمرها با سیستم‌های فوق پیشرفته خود از بازی که به آن مسلط هستند فیلم گرفته و در یوتیوب به اشتراک می‌گذارند.

برخی از این استریمرها به دنبال طی پله‌های ترقی حتی به راه اندازی برند شخصی به نام خود اقدام می‌کنند. در نتیجه بخش دیگری از درآمد یوتیوبرها محصول فعالیت‌های جانبی ناشی از شهرت در استریم کردن است. در ادامه به معرفی بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایران و جهان 2021 می‌پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

بیشترین فالوور اینستاگرام در سال 2020

رکورد لایو اینستاگرام

Felix Kjellberg

بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایران و جهان 2021

یکی از بهترین یوتیوبر های جهان 2021 Felix Kjellberg بوده که مشهور به PewDiePie است. او در کشور سوئد به دنیا آمده است و در حال حاضر در آمریکا زندگی می‌کند. PewDiePie تحصیلات خود را در رشته اقتصاد صنعتی و مدیریت تکنولوژی در دانشگاه فناوری چالمرز سپری کرد.

در سال ۲۰۱۰ هنگامی که در حال تحصیل در رشته کارشناسی بود، حساب یوتیوب خود را با نام مستعار پیودی‌پای ثبت کرد. او یک سال بعد، به علت بی‌علاقگی به رشته تحصیلی‌اش از تحصیل در دانشگاه انصراف داد و برای مدتی در یک دکه هات داگ فروشی مشغول به کار شد.

او بیشتر از 10 سال است که در یوتیوب فعالیت دارد و بیشتر کارهای او در زمینه بازی‌های مختلف است. او مدت زیادی بر سر پر طرفداترین یوتیوبر دنیا با کانال هندی T-Series در حال رقابت بود که در آخر پیروز شد. هر سال می‌گوید که دیگر نمی‌خواهد در یوتیوب فعالیت داشته باشد، اما باز هم کارش را ادامه می‌دهد و معلوم نیست دقیقا در چه فازی قرار دارد.

Dude Perfect

بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایران و جهان 2021

کانال Dude Perfect یکی دیگر از بهترین یوتیوبر های جهان 2021 است که توسط یک گروه آمریکایی اداره می‌شود. افراد این گروه شامل Cory و Coby Cotton,Tyler Toney,Garrett Hilbert, Cody Jones است.

این افراد با اشخاص مشهور که اغلب در رشته‌های ورزشی فعالیت دارند، ویدیوهای جالب و گاهی مواقع طنز تولید می‌کنند و معمولا پرتاب‌هایی انجام می‌دهند که هیچکس دیگر نمی‌تواند مانندش را بکند و به همین خاطر است که تا این حد مشهور شده‌اند.

Badabun

بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایران و جهان 2021

Badabun یک کانال یوتیوبی است که توانسته است محبوبیت خود را با سری ویدیوهای Impieles Exponiendo افزایش دهد. در حال حاظر اغلب فعالیت‌های گروه در کشور مکزیک انجام می‌شود که در این فعالیت‌ها زوج‌ها مورد آزمایش قرار می‌گیرند تا ببیند که آیا به یکدیگر خیانت می‌کنند یا خیر.

لازم به ذکر است که این کانال تنها در این حوضه فعالیت نمی‌کند بلکه کارهای مختلفی را مانند مصاحبه‌های طنز با افراد درون خیابان، تهیه مستندهای مختلف و کمک به خیریه انجام می‌دهند. همه این موارد باعث شده است  که طیف گسترده‌ای از مردم به سمت آن‌ها جذب شوند و در زمره بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایران و جهان 2021 قرار بگیرند.

Whindersson nunes

بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایران و جهان 2021

ویندرسون نونس باتیستا یک کمدین ، ​​خواننده و YouTuber برزیلی است که از سال 2013 به خاطر ویدیوهای کمدی خود معروف است. در اکتبر 2016 ، کانال YouTube وی whinderssonnunes به بیشترین اشتراک در برزیل تبدیل شد.

او فعالیت خود را در سن 15 سالگی در زمینه Vlog و فیلم های کمدی آغاز کرد و توانسته در این زمینه بسیار موفق عمل کند. ویندرسون نونس اغلب کارهایی که در طول زندگی روزمره خودش انجام می‌دهد را در کانالش آپلود می‌کند و گاهی مواقع هم به بررسی فیلم و بازی‌های مختلف می‌پردازد. او یکی از بهترین یوتیوبر های جهان 2021 است.

بیشتر بخوانید:

رکورد کامنت اینستاگرام

بهترین بازی ماشین اندرویدی 2020

JuegaGerman

بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایران و جهان 2021

JuegaGerman در 25 آوریل 1990 در کوپیاپو ، شیلی متولد شد و در همان کودکی پدر خود را از دست داد. وی در سن 13 سالگی ، گروهی به نام Zudex به همراه برادرش و برخی از دوستانش تأسیس کرد و همچنین بارگذاری فیلم‌های گروه خود را در یوتیوب از سال 2006 شروع کرد.

در حال حاضر او یک یوتیوبر، خواننده، ترانه سرا، کمدین و نویسنده شیلیایی است که توسط کانال های YouTube خود HolaSoyGerman و JuegaGerman شناخته می‌شود.

کانال او یکی از محبوب‌ترین و پر طرفدارترین کانال‌های یوتیوبری‌ است که در ابتدا تنها در زمینه بازی فعالیت داشت و به مرور زمان فیلم‌های کمدی هم به آن افزوده شد. نکته عجیب این است که این شخص یک کانال دیگر با نام HolasoyGerman دارد که حدود ۴۰ میلیون دنبال کننده داشته و با این حال نزدیک ۲ سال است که ویدیویی در آن آپلود نشده!

Rubén Doblas Gundersen

بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایران و جهان 2021
بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایران و جهان 2021

کانال Rubén Doblas Gundersen نمونه‌ای دیگر از بهترین یوتیوبر های جهان 2021 است که به El Rubius مشهور است. این کانال توسط یک بازیگر جوان اداره می‌شود.

بیشتر کارهای او با لحنی خنده دار و طنز آمیز است که توانسته کاربران بسیاری را به خود جلب کند. او بارگذاری فیلم‌های خود را در سال 2016 آغاز کرد و توانست در سن 21 سالگی به موفقیت‌های بسیار زیادی دست پیدا کند. این بازیگر در حال حاظر در کشور اسپانیا سکونت دارد.

Fernanfloo

بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایران و جهان 2021
بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایران و جهان 2021

لوئیس فرناندو فلورس آلوارادو ، که با نام مستعار خود Fernanfloo شناخته می‌شود یکی از بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایران و جهان 2021 است که بیشتر کانالش را ویدیوهای بازی و بررسی تشکیل داده است و با ادیت و رفتارهای خاصی که دارد توانسته بازدیدهای میلیونی به دست بیاورد. همچنین او به سگ علاقه بسیار زیادی داردو در اکثر ویدیو‌هایش سگ‌هایش را نشان می‌دهد.

Aria Keoxer

بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایران و جهان 2021
بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایران و جهان 2021

آریا رحمتی یکی از مشهورترین و بهترین یوتیوبرهای ایرانی 2021 است که ملقب به آریا کئوکسر است. او یکی از یوتیوبر‌های معروف ایرانی است که هم اکنون ساکن ترکیه است و صدها هزار دنبال کننده در توییچ دارد.

وی بازی‌های مختلفی از جمله فورتنایت را برای مخاطبین استریم می‌کند، اما فعالیت‌های او محدود به استریم بازی‌ها نیست. تهیه ویدئو درباره مسائل مختلف از جمله فعالیت‌های آریا در فضای مجازی است که باعث شهرت او شده است. گفته می‌شود که درآمد او از فعالیتش به عنوان استریمر، بیش از 50 میلون تومان در ماه است.

بیشتر بخوانید:

بیشترین لایک در اینستاگرام 

بیشترین فالوور اینستاگرام در ترکیه

Mia plays

بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایران و جهان 2021
Zبهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایران و جهان 2021

کیمیا روانگر معروف به میا پلیز یکی دیگر از بهترین یوتیوبرهای ایرانی 2021 است. او یکی استریمرهای تحصیل کرده ایرانی است که توانسته است رتبه 2 کنکور هنر را کسب کند. اما تصمیم گرفت تبدیل به استریمر شود و فعالیت های ویدئویی خود را در فضای مجازی آغاز کند.

او در ابتدا فعالیت خودش را با استریم بازی overwatch آغاز کرد و هم اکنون بازی‌های گوناگونی از جمله فورتنایت را برای مخاطبینش استریم می‌کند. اما عمده شهرت روانگر به دلیل ساخت ویدئوهای بامزه است که طرفداران فراوانی در فضای مجازی دارد.

یکی از نکات قابل توجه او، توجه به جزئیات ساخت ویدئو است که باعث شده ویدئوهایش طرفداران زیادی در شبکه های اجتماعی داشته باشد و درآمد قابل توجهی نیز کسب کند.

Toxic Girl

بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایران و جهان 2021
بهترین استریمرهای ایران 1400

اگر بخواهیم یکی دیگر از بهترین یوتیوبرهای ایرانی 2021 را نام ببریم می‌توانیم به کوثر اشاره کنیم. کوپر با نام تاکسیک گرل در میان استریمرهای و یوتیوبرهای شناخته می‌شود.

او اولین استریمرهای خانم در ایران به شمار می‌رود که بازی‌های مختلفی از جمله فورتنایت و Rainbow six را برای مخاطبینش استریم می‌کند. ویدئوهای او صدها هزار بار در توییچ و دیگر پلتفرم‌های پخش ویدئو بازدید می‌خورد.

تاکسیک گرل در شبکه‌های اجتماعی دیگر از جمله اینستاگرام نیز فعالیت مستمر دارد. ویدئوهای مشترک او و آریا کئوکسر معمولاً از پربازدید ترین ویدئوها به شمار می‌رود.

Ehsan mager

بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایران و جهان 2021
بهترین استریمرهای ایران 1400

احساس صدیق یکی از قدیمی‌ترین و بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایران و جهان 2021 است که با بازی DOTA 2 فعالیت‌های خود را آغاز کرد و بعدها به توییچ مهاجرت کرد.

احسان که با نام احسان میجر در پلتفرم توییچ به استریم می‌پردازد، بازی‌های فراوانی را برای کاربران استریم می‌کند که از جمله آن‌ها زلدا و دیگر بازی‌های مستقل استودیوهای بازیسازی است. احسان میجر مدت کوتاهی است که فعالیت خودش را به عنوان استریمر آغاز کرده و امیدوار است که در ادامه راه بتواند فعالیت‌هایش را گسترش دهد.

iNiloowf

بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایران و جهان 2021
بهترین یوتیوبرهای ایرانی 2021

نیلوفر که با iNiloowf مشهور بوده یکی از جوان‌ترین و بهترین یوتیوبرهای ایرانی 2021 است. به گفته خود نیلوفر خیلی زود و در دوران کودکی با کنسول سگا و بازی مورتال کامبت وارد عرصه بازی‌های کامپیوتری شده است.

نیلوفر کار خود را با استریم بازی‌های نظیر کانتر استرایک آغاز کرد و هم اکنون نیز بازی‌های روز را برای مخاطبینش استریم می‌کند. نیلوفر طی این مدت توانسته بیش از 30 هزار دنبال کننده در پلتفرم توییچ کسب کند و مخاطبینش در حال رشد هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین کانال های تلگرامی دانلود فیلم

بهترین کانال تلگرام دانلود فیلم و سریال ایرانی

Siamak Death

بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایران و جهان 2021
بهترین یوتیوبرهای ایرانی 2021

سیامک که با نام «Siamak Death» شناخته می‌شود یکی دیگر از بهترین یوتیوبرهای ایرانی 2021 است که فعالیت خود را با استریم بازی‌های قدیمی در پلتفرم آپارات آغاز کرد و نزد کاربران به محبوبیت رسید.

او با بیش از 3 هزار دنبال کننده یکی از استریمرهای برگزیده این پلتفرم محسوب می‌شود که با استریم بازی‌های جذابی نظیر ویچر و دارک سولز  توانسته جای خود را در دل هوادارانش باز کند.

سیامک پیش از این که تبدیل به استریمر شود نوازنده گیتار بوده و به تدریس در این زمینه می‌پرداخته اما حال تبدیل به استریمر شده و در این مسیر پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است.

AmirPhanThom

بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایران و جهان 2021

اگر بخواهیم یکی دیگر از بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایران و جهان 2021 را نام ببریم می‌توانیم به  امیرحسین محبوبی اشاره کنیم. او با نام امیر فانتوم شناخته می‌شود و یکی از قدیمی‌ترین گیمرها و بهترین استریمرهای ایران 1400 است که سابقه درخشانی در انجام بازی‌های آنلاین از جمله DOTA 2 دارد.

وی در سال‌های اول فعالیتش به عنوان گیمر توانسته به موفقیت‌های بین المللی زیادی نیز دست پیدا کند و یکی از حرفه ای‌ترین گیمرهای ایرانی محسوب می‌شود که از محبوبیت فراوانی در شبکه‌های اجتماعی نیز برخوردار است. امیر فانتوم دنبال کنندگان بسیار زیادی دارد که همواره منتظر تحلیل‌های او از بازی‌های روز هستند.

Apisinoveyy

بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایران و جهان 2021

نمونه‌ای دیگر از جدیدترین و بهترین استریمرهای ایران 1400 ایوب است که با نام Apisinoveyy به شهرت رسیده است. ایوب برخلاف استریمرهای دیگر، علاقه چندانی به بازی‌های چند نفره آنلاین ندارد و ترجیح می‌دهد بازی‌های داستانی را استریم کند.

یکی از محبوب‌ترین بخش‌های استریم ایوب، استفاده از شبیه ساز کنسول PS3 بر روی PC برای انجام بازی‌های گوناگون از جمله «God of War» است که طرفداران فراوانی دارد. او در این ویدئوها به توضیح درباره تنظیمات این شبیه ساز برای اجرای بازی های Play Station 3 بر روی کامپیوتر می‌پردازد.

Felipe Neto

بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایران و جهان 2021
بهترین یوتیوبر های جهان 2021

Felipe Neto یک مدیر، وبلاگ نویس، بازیگر، بازیگر کمدی و نویسنده برزیلی-پرتغالی است. او یوتیوب مشهور در برزیل است و بیش از 42 میلیون مشترک کانال خود را به 36 مین سایت مشترک در وب سایت تبدیل کرده است.

تولید محتوای او بیشتر از اتفاقات روزمره یا اخبار مختلف از سلبیریتی‌‌هاست که اغلب مواقع حالت طنز آمیز دارند. او به عنوان یکی از بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایران و جهان 2021 توانست در سال ۲۰۱۲، اولین کانال برزیلی شود و ۱ میلیون دنبال کننده به دست بیاورد.

او به عنوان بهترین یوتیوبر های جهان 2021 در سال ۲۰۱۷  در فیلم کمدی زندگی من هیچ معنی ندارد ایفای نقش کرده است. این فیلم کمدی در شبکه نتفلیکس پخش شد و توانست تعداد Subscriber‌های یوتیوپ او را تا حد زیادی افزایش دهد. او یک برادر کوچکتر با نام Lucass Neto دارد که در یوتیوب فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

پرجمعیت ترین کانال های تلگرام

بهترین ربات های دانلود آهنگ تلگرام

kids diana show

بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایران و جهان 2021
بهترین یوتیوبر های جهان 2021

Kids Diana Show یک کانال YouTube در اوکراین است که دختری به نام Diana در آن حضور دارد. او چندین کانال یوتیوب را اداره می‌کند که بر ماجراهای زمان بازی او و برادرش روما تمرکز دارند. این کانال به عنوان یکی از بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایران و جهان 2021 دومین کانال بزرگ یوتیوپ برای کودکان شناخته می‌شود.

این کانال که با همکاری دو کودک یعنی Diana و برادرش Roma مدیریت می‌شود توانسته است در مدت اندکی به این تعداد از Subscriber دست پیدا کند. فعالیت این کودکان بیشتر در زمینه بررسی آسیب بازی‌های مختلف است که گاهی مواقع به سفرهای مختلف هم می‌روند و Vlog می‌گیرند.

 

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایران و جهان 2021 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر