;
coinex

احتمال ساخت بازی Mandalorian قوت گرفت [+فیلم]

با انتشار گیم‌پلی چهار دقیقه‌ای و اکشن با محوریت بازی The Mandalorian در اینترنت، تنور شایعات پیرامون احتمال ساخت بازی Mandalorian داغ شده است.

سریال The Mandalorian در فضاسازی، تعریف و اجرای اکثر عناصر قصه و لحظات اکشن تقریبا شبیه بازی‌های ویدیویی است. از زمان پخش آن تا حتی همین لحظه، افراد زیادی خواهان ساخت چنین اثری در هنر هشتم هستند و حتی کوری بارلوگ به این مسئله چندین بار اشاره کرده است.

احتمال ساخت بازی Mandalorian قوت گرفت

شباهت مندلورین به‌بازی‌های اکشن – نقش‌آفرینی با المان‌ها و مولفه‌های گیرا در دنیاسازی سبب علاقه گیمرها به ساخت اثری با محوریت مندلورین و ماجراجویی‌های کهکشانی‌ شده است.

اما مسئله جالب آن است که یک ویدیو در اینترنت پخش شده که شایعاتِ تولید یک اثر با محوریت سریال مندلورین را افزایش داده است. این ویدیو چهار دقیقه‌ای با نشان دادن کاراکترهایی مثل «مندو» و «بیبی‌یودا»، هدف سازنده مبنی بر اقتباس از سریال مندلورین را روشن می‌سازد اما آیا این ویدیو توسط یک هوادار ساخته شده یا نه، معلوم نیست.

انیمیشن‌های بسیار نرم و روان مندو درکنار محیط‌های پرجزئیات، این احتمال را به وجود می آورد که شاید یک هوادار با ماد کردن بازی Star Wars Battlefront 2 چنین ویدیویی ساخته است، البته انیمیشن‌های مندو در این ویدیو و مدل کاراکتر او اصلا در بازی بتل‌فرانت ۲ نیست و حتی منوی پلتفرم گوگل‌ استیدیا نیز در آن نشان داده شده است که این سوال را مطرح می‌کند که آیا بازی مندلورین آن هم به‌شکل انحصاری برای استیدیا در حال ساخت است؟ در ادامه تریلر بازی مندلورین احتمالی را در یوتوب ببینید:

تریلر بازی مندلورین

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص احتمال ساخت بازی Mandalorian چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر