;
coinex

این چالش در تیک تاک ممنوع شد [+عکس]

یک چالش جدید در تیک تاک بسیار فراگیر شده است. اما از آنجایی که این چالش می تواند به افراد ضدمه بزند، تیک تاک وارد عمل شد و این چالش در تیک تاک ممنوع شد.

تیک تاک انجام چالش جعبه شیر را به علت آسیب زدن به بعضی کاربران ممنوع کرد. در چالش جعبه شیر، افرادی که این چالش را انجام می‌دهند، با استفاده از جعبه‌های شیر مثلث بزرگی درست می‌کنند و روی آن راه می‌روند.

این چالش در تیک تاک ممنوع شد [+عکس]

در این چالش خطر در رفتگی یا شکستگی استخوان‌ها وجود دارد و کسانی که در چالش جعبه شیر شرکت می‌کنند که برای «صدمات انتخابی» داوطلب شده‌اند. حتی ممکن است آسیب این چالش بیشتر از افتادن از نردبان باشد. دکتر وندا رایت، جراح ارتوپد آتلانتا نیز گفت:

این چالش می‌تواند به صدمات جسمانی با پیامدهای مادام‌العمر منجر شود.

این چالش در تیک تاک ممنوع شد [+عکس]

براساس گزارش‌های متعدد درباره آسیب جدی شرکت‌کنندگان این چالش، تیک‌تاک حذف این ویدئوها آغاز کرده است سخن‌گوی تیک تاک نیز گفت:

تیک‌تاک محتواهایی را ممنوع می‌کند که اقدامات خطرناک را تبلیغ می‌کنند و آن‌ها را عادی جلوه می‌دهند. برای جلوگیری از چنین محتواهایی ویدئوهای مربوط به آن‌ها را حذف می‌کنیم و اگر کسی درباره آن‌ها جست‌وجو کند، به صفحه دستور‌العمل‌های انجمنمان هدایت می‌کنیم. ما همه را تشویق می‌کنیم که در رفتارشان، چه آنلاین و چه آفلاین، احتیاط کنند.

هشتگ های این چالش نیز ممنوع شده است و در نتیجه شما با جست‌وجوی این دو هشتگ، #milkcratechallenge و #cratechallenge، هیچ نتیجه‌ای نشان داده نمی‌شود و این پیام می‌آید:

این چالش در تیک تاک ممنوع شد [+عکس]

این عبارت ممکن است مربوط به رفتار یا محتوایی باشد که دستورالعمل‌های ما را نقض می‌کند تبلیغ تجربه‌ای ایمن و مثبت، اولویت اصلی تیک‌تاک است. برای کسب اطلاعات بیشتر، از شما دعوت می‌کنیم دستورالعمل‌های انجمن ما را مرور کنید.

این هشتگ‌ها قبلا بیش از ۷۱ میلیون بازدید داشته‌اند. قبلا نیز چالش‌هایی مثل عبور با چشمان بسته از خیابان و آتش‌زدن برف برای اثبات واقعی‌نبودن آن و چالش جمجمه‌شکن توسط تیک تاک حذف شده بودند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این چالش در تیک تاک ممنوع شد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر