;
coinex

نمایشگر تاشو جدید سامسونگ با دو لولا ؛ احتمال استفاده در زد فولد 4

در یکی از نمایشگاه های بزرگ درباره نمایشگرهای جدید، نمایشگر تاشو جدید سامسونگ با دو لولا رونمایی شده است و اخباری مبنی بر عرضه آنها منتشر شده است.

سامسونگ در زمینه گوشی های تاشو فعالیت های خوبی دارد. مطمئنا چنین گوشی هایی که به راحتی تا می شوند قیمت بالایی دارند و در دسترس همگان نیستند.

سامسونگ مدعی است که در آینده گوشی های تاشو با اقبال خوبی مواجه می شوند. در حال حاضر این شرکت کره ای بر روی فناوری امکان خم شدن نمایشگر در یک نقطه کار می کند اما گفته شده است که در آینده ای نزدیک احتمالا از نمایشگری با دو لولا رونمایی می کند.

نمایشگر تاشو جدید سامسونگ با دو لولا

قبلا هم در این زمینه اختراعاتی از سامسونگ دیده ایم که می توان به وسیله آن نمایشگر را تا یا خم نمود. در یکی از نمایشگاه های بین المللی که در کره جنوبی برگزار شده سامسونگ از صفحه ای رونمایی نموده که به شکل منحنی S است. پنل OLED این نمایشگر با ابعاد 17.3 اینچی است و کاربر می تواند آن را به سه بخش تا کند. هنگامی که هر سه بخش را تا کنید ابعاد صفحه نمایش به 7.2 اینچ خواهد رسید.

نمایشگر تاشو جدید سامسونگ با دو لولا

تازه اگر بخواهید یک نمایشگر بزرگ و افقی و عمودی داشته باشید می توانید لولاها را باز کنید. فناوری به کار رفته در این مدل مبتنی بر چند وظیفگی است که عملکرد را بر سه بخش تقسیم می کند. متاسفانه هنوز در مورد دستگاه هایی با صفحه ای زد شکل چیزی نمی دانیم و باید تا اطلاعات بعدی منتظر بمانیم.

این دستگاه اگر ساخته شود می تواند در مواقعی که نیاز به گوشی هوشمندتان دارید از آن استفاده کنید و در مواقعی که ابعاد بزرگ تری می خواهید آن را تبدیل به یک تبلت کنید.

در نمایشگاه مذکور علاوه بر چنین نمایشگری شاهد رونمایی از بلندگوی هوشمندی هستیم که به یک نمایشگر 12.4 اینچی تبدیل می شود. این بلندگو استوانه ای شکل است و نمایشگر OLED دور آن پیچیده شده است. در کنار این استوانه با فشار دادن دکمه ای که تعبیه شده می توانید صفحه نمایش را باز کنید و نکته جالب این است که این تغییر شکل در عرض چند ثانیه اتفاق می افتد که جذاب است.

شنیده ها حاکی از این است که سامسونگ قصد دارد از دیگر محصولات خود در این نمایشگاه رونمایی کند که شامل یک تلویزیون 48 اینچی با نمایشگری منعطف و نیز مانیتوری 34 اینچی با نرخ نوسازی 144 هرتز می شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص نمایشگر تاشو جدید سامسونگ با دو لولا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر