;
coinex

سرویس جدید تبلیغات آپارات راه اندازی شد

سرویس جدید تبلیغات آپارات راه اندازی شد. آپارات برای ایجاد و تنظیم راحت تبلیغات ویدیویی این سرویس را که امکانات متنوع‌تری به کاربران می‌دهد ارائه کرده است.

هدف از راه اندازی این سیستم کمک به تبلیغات دهندگان است تا بتوانند با بودجه دلخواه، تبلیغات لازم را انجام داده و به وسیله مخاطبان هدف خود بیشتر دیده شوند.

سرویس جدید تبلیغات آپارات راه اندازی شد

این سرویس جایگزین سرویس افزایش بازدید شده است. در سرویس قبلی می‌شد ویدیوی انتخابی کاربران در صفحات مرتبط با موضوع ویدیو به مخاطبان احتمالی آن‌ها نشان داده می‌شد. در این روش جدید تبلیغ به دو صورت، حین پخش ویدیو یا نمایش تبلیغ در قسمت پیشنهادها امکان پذیر است.

در روش نمایش تبلیغ حین پخش ویدیو، تبلیغ در ابتدا یا میانه یا هر دو قابل پخش است. این روش برای افزایش آگاهی از برند و هدایت کاربر به لینک یا وبسایت مورد نظر مفید است.

در روش دوم که نمایش تبلیغ در قسمت پیشنهادهاست، ویدیو به صورت هدفمند در قسمت پیشنهادها نشان داده شده است و مخاطبان با کلیک بر روی آن به ویدیو کاربر می‌روند. این امکان باعث تاثیرگذاری بالا تبلبغات ویدیویی، امکانات متعدد جهت هدفمند سازی تبلیغ، یافتن سریع و آسان مخاطبان هدف و امکان ارائه قیمت پیشنهادی به ازای هر نمایش اشاره کرد.

این موضوع امکاناتی از جمله انتخاب کلمات کلیدی برای هدفمندسازی تبلیغ، امکان قرار دادن لینک روی تبلیغ برای هدایت کاربر به صفحه مورد نظر ، امکان انتخاب دسته‌بندی، امکان پخش تبلیغات از یک کانال خاص یا در شبکه‌های مخابراتی خاص به کاربر می‌دهد.

آپارات بیش از ۶۰ میلیون مخاطب و ۱ میلیارد بازدید ماهانه دارد و پربازدیدترین وبسایت ایرانی است که می‌تواند در جذب مخاطب اثر گذار باشد و نکته جالب‌تر این که با ساخت تنها یک حساب کاربری می‌توان به تمام امکانات دسترسی یافت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سرویس جدید تبلیغات آپارات چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر