;
coinex

اپل پیشتاز بازار ساعت های هوشمند

شرکت اپل با ۹.۵ میلیون دستگاهی که در سه ماهه دوم ۲۰۲۱ فروخته است، توانسته بیشترین سهم ساعت های هوشمند را به دست آورد و پیشتاز بازار ساعت های هوشمند شود.

ساعت‌های هوشمند اپل همیشه محبوب و پر فروش بوده‌اند و طبق آمار جدید نیز این شرکت توانسته همچنان پرفروش باشد و رشدی ۴۵ درصدی نسبت به سال قبل یافته است.

اپل پیشتاز بازار ساعت های هوشمند

اپل اکنون ۵۲.۵ درصد از بازار را دارد که نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، البته همچنان به میزان زیادی از رقبایش بالاتر است. در حال حاضر اپل واچ سری ۶ پرفروش‌ترین ساعت هوشمند جهان است. نیل مووستون، مدیر اجرایی استراتژی آنالیتیکس، دراین‌باره می‌گوید:

اپل واچ سری ۶ امروزه به‌دلیل ترکیب طراحی زیبا و قابلیت‌های کاربردی، مجموعه‌ای از برنامه‌های پایش سلامتی و تناسب‌اندام، پرفروش‌ترین ساعت هوشمند جهان است.

اپل پیشتاز بازار ساعت های هوشمند

از طرفی سامسونگ نیز با فروش دو میلیون دستگاه، رشد فروشی ۵۴ درصدی داشته است، در حالی که فقط ۱۱ درصد بازار را داشته است و نسبت به پارسال ۰.۴ درصد افزایش داشته است.

شرکت گارمین نیز ۱.۵ میلیون دستگاه فروخته، ۸.۳ درصد فروش بازار را دارد و در جایگاه سوم قرار دارد که البته حدود ۱.۵ درصد کاهش یافته است. در رده‌های بعدی شیائومی، اوپو و فیت بیت قرار دارند که در مجموع ۵٫۱ میلیون ساعت هوشمند را فروخته و ۲۸٫۲ درصد از بازار را دارند.

و در کل ساعت‌های هوشمند رشد ۴۷ درصدی، سریع‌ترین رشد را از سال ۲۰۱۸ تجربه می‌کنند، فروش آن‌ها به ۱۸٫۱ میلیون واحد رسیده است و کاربران آن به ۱۰۰ میلیون نفر رسیده است. اپل نیز می‌خواهد در آینده ساعت‌ها جدیدی را رونمایی کند که اپل واچ سری ۷ دارا شاسی کاملا بازطراحی‌شده، تراشه قدرتمند S7 است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پیشتاز بازار ساعت های هوشمند چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر